Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

I40v29o 51B47o23u71š88e

4. 8. 2018 15:22

Vy jste dřív musel psát pro Rudé Právo.......

2 10
možnosti
JK

J13a26n 24K57o35z74á70k

4. 8. 2018 23:32

Určitě. A vy jste jenom podepisoval petice proti rozvratníkům, zaprodancům a přispíval na fond solidarity.

3 0
možnosti
SB

Nepřeji zubatou ani Zemanovi, ani Hutkovi, ale pravda je taková, že Hutka ji přivolává na Zemana, ale konec konců nikdo nikdy neví, kdy tam bude on sám.

Aby to nakonec nebylo tak, že si ta zubatá přijde dříve pro Hutku než pro Zemana!

11 0
možnosti
Foto

Je někde na webu odkaz na tuto Huťkovu skladbu?

1 0
možnosti
JC

Hledej šmudlo! Ačkoli ty můžeš svůj odsudek napsat rovnou, jako tebou oslavovaní soudruzi v 50. letech....

3 7
možnosti
JV

Tak jsem sháněl Hutkovo poslední dílo na netu a našel jsem mimo jiné:

...nerovný zápas pana Hutky o rým, rytmus, skladbu a zároveň proti Zemanovi končí úměrně jeho schopnostem: jako žalostná karikatura sebe sama jako umírání vkusu a umění v přímém přenosu...

:-)

12 0
možnosti
JB

J22i57r98i 50B77o90r

4. 8. 2018 14:39

Jistě,jsou to samozvanci a zaprodanci. A ještě prý pořád sedí v nějaké kavárně.;-O

5 2
možnosti
JK

J64a24n 22K96o51z53á11k

4. 8. 2018 22:43

Teď nevím, kterou stranu myslíte.

1 0
možnosti
VV

Nejak mi to zacina pripominat rok 1977 a honbu na Plastiky.

Zrejme tehdejsi organy co ho mely v referenci jeste ziji.

2 5
možnosti
Foto

Budete pořádat hlasování, čí hudba se snáze poslouchala? Asi ta Hutkova, netahá tak za uši.

1 0
možnosti
JL

Hutku znám, než emigroval hrával u nás na gymnásiu své verze lidových písniček, nic jiného už nesměl, pak odjel do Holandska a tam zůstal. Odhaduju, bere slušný nizozemský důchod a má se fajn. Zeman ho štve, tak si z něj dělá srandu. Tenhle druh agrese je známý už ze středověku - psychologicky je to způsob, jak se zbavit nenávisti. A nenávisti je u nás dost. Písničku jsem neslyšešl a ani o to nestojím. Nohavica je daleko talentovanější než Hutka, ale taky ho moc neposlouchám. Tož tak.

1 0
možnosti
VV

Pochybuji.

Na neviditelnem psu kdysi pan Hutka psaval. A take psal, ze v Hollandsku nikdy nepracoval. akze se asi ani neslusny Hollandsky duchod konat nebude.

6 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli v tom Nizozemsku nějakou "díru do světa" udělal. Slyšela jsem, že nic moc... Vrátil se a léčí a nevhodným způsobem si svoje mindráky. Neuvědomuje si, že jeho "sláva" už dávno pominula. (Ani Waldemar Matuška, ani Jarek Nohavica). Rv

7 1
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.