Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kuttna

Ale no tak, nepřehánějte:

"V Izraeli bych ho prostě mohl zastřelit a měl bych k tomu ochranu celého právního systému" Nesnažte se mne přesvědčit, že Izrael je opravdu stát, který nemá co pohledávat v civilizovaném světě - jak to tvrdí ti, se kterými obvykle ostře nesouhlasíte. (Majitel tím, že neudržuje dům, porušuje stavební zákon. Co s ním? Zastřelit?)

0/0
25.10.2009 22:45

cojanato

Autore, trochu jste přestřelil

Pane Daníček, občas si rád přečtu Vaše články s potěšením. A Vy psát umíte. Ale zde jste to uvedl nepřiměřeně do extrému.

Hned novináře vyhazovat, pak třeba na někoho střílet, a ........:-/

Ne, nesouhlasím s Vaším názorem.

0/0
15.9.2009 18:05

Jenda Citrón

Bože,

tenhle ovar, co by střílel a vyhazoval lidi za vlezení do rozpadlýho baráku, je lékař. Strčte si svůj barák za klobouk, vy jste vůbec nepochopil, že na ten váš squatteři z hůry kálí. "Stupidity is your hobby.." Vy kariéro..

0/0
14.9.2009 9:31

Majklova_proxy

Re: Bože,

Halt v Ceskych zemich je ochrana osoby a majetku ... komplikovana. Taky to podle toho pak v nekterych lokalitach vypada.

0/0
14.9.2009 12:04

kuttna

Re: Bože,

Je opravdu smutné, že se o stavby lépe starají squatteři než jejich majitelé (viz známý případ vily Milada po jejím vystěhování).

0/0
25.10.2009 22:48

Majklova_proxy

Re: Bože,

Co je to za blabol? Pokud muj dum nekoho ohrozuje nebo nevyhovuje staticky, pak ma jednat spravni organ, jinak je to proste MUJ majetek a dredata sebranka tam nema co delat. Pokud se tam naveze a do MEHO domu investuje, urcite to neznamena, ze je dum "tak rochu jejich". Pokud budu chtit dum nechat spadnout, dredarum do toho nic neni.

-

Moje predchozi poznamka mirila k nedotknutelnosti soukromeho vlastnictvi, drzim se ji i ted.

0/0
25.10.2009 23:45

hyzik

Souhlasím s vámi

 a přeji hezký den R^

0/0
14.9.2009 7:34

acdc1402

Souhlasím s Vámi

Máte tady veselou diskusi. Vypadá to, jako by se na Vás v diskusi vrhli squatteři-čekatelé nebo alespoň "alternativní" jedinci.

Hodně štěstí s dalšími články. R^

0/0
14.9.2009 2:17

zeolit

Re: Souhlasím s Vámi

vážený pane doktore a posílám srdečné pozdravy do Izraele. R^R^R^

0/0
14.9.2009 14:52

MBblogger

:))

O čem je tento blog?? Pokud já mám možnost sledovat ty informace o zadržení novináře iDnes.cz - ne MF DNES, pane Daníčku, aspoň přesné informace. Tak oni upozorňují pouze na to, že neměl možnost kontaktovat právníka, rodinu a zaměstnavatele a že o něm nic nevěděli. Neříkají, že novinářský průkaz je staví nad zákon a nechtějí beztrestnost. Dokonce mu poskytli právníka, který ho bude hájit u soudu, takže se soudem počítají a po nějaké ochraně nevolají, jenom chtějí, aby pokud policie někoho zatkne, tak ten dotýčný měl možnost kontaktovat své blízké. Takže nepřehánějte cosi o beztrestnosti.

A k tomu střílení?? To je sice hezké, že v Izraeli a v USA to tak funguje, ale tam jsou lidé také daleko více zodpovědní. A pokud vlatní nějaký dům (pozemek), tak se postarají o to, aby do něho nemohl nikdo vniknout jenom tak jakože tam vejde... a proto potom mají právo někoho zastřelit, když se tam dostane násilím. Ale nejsem si jistý, jestli tady ti tam vešli násilím. a to je rozdíl...

0/0
14.9.2009 0:32

Majklova_proxy

Re: :))

"A pokud vlatní nějaký dům (pozemek), tak se postarají o to, aby do něho nemohl nikdo vniknout jenom tak jakože tam vejde... a proto potom mají právo někoho zastřelit, když se tam dostane násilím." >> JAK konkretne naprilad?

-

Mne zavrene, pripadne zamcene dvere prijdou jako pomerne dostatecne zajisteni. Pokud vim, na Albertove to dredati settleri brali po fasade...

0/0
14.9.2009 12:07

Majklova_proxy

Re: :))

"A pokud vlatní nějaký dům (pozemek), tak se postarají o to, aby do něho nemohl nikdo vniknout jenom tak jakože tam vejde... a proto potom mají právo někoho zastřelit, když se tam dostane násilím." >> JAK konkretne naprilad? Mne zavrene, pripadne zamcene dvere prijdou jako pomerne dostatecne zajisteni. Pokud vim, na Albertove to dredati settleri brali po fasade...

-

I kdyby majitel takovy dum zajistil osobne, treba stal ve dverich a volal, ze tam nikoho nechce a at jdou pryc, bylo by mu to houby platny. A strelit alternatvce do kolena pri ochrane svych prav u nas neni koser.

0/0
14.9.2009 12:09

redneck Mike, Mississippi

Nestava se mi casto, ze bych s Vami nesouhlasil,

ale dle meho nazoru tentokrat nemate pravdu. Teda jenom castecne. Dobry novinar proste do ohne musi, a pokud je skutecne dobry, nese si nasledky bez zbytecnych vymluv, to zaprve. Zadruhe, dotycny prostor po vyzve opustil, takze se zrejme zadneho trestneho cinu nedopustil, pravdepodobne jenom prestupku. O tom by mel rozhoudnout soudce pokud by ovsem policie neudelala fatalni chybu diky ktere, za treti, je tento novinar nevinny z technickych duvodu. To, ze jej policie vyslychala bez pritomnosti pravnika, i kdyz o nej zadal a to, ze mu nebyl umoznen jeden telefonat je naprosto neodpustitelna chyba, ktera totalne devalvuje jinak perfektni a profesionalni praci policie v tomto pripade. Nebyt toho, mohl bych snad poprve PCR dat za svoji osobu oba palce nahoru. Takhle jenom doufat, ze za toto pochybeni padnou spravne hlavy a ne opet jenom nejakeho obetniho beranka, jak je zvykem..., pokud to budou vubec resit.

0/0
13.9.2009 23:19

wiki5.5

Re: Nestava se mi casto, ze bych s Vami nesouhlasil,

myslim, ze s vami souhlasim, ale prsne jak jste rekl, nese kuzi na trh... zda se ze pisete z US a tak vite, ze v US by skutecne o tom vsem rozhodl nakonec az soudce a ze by obvinen byl taky... nebo si myslite, ze kdyby z duvodu skvele reportaze jel s partou lupisu vyloupit banku, ze by ho policajti nechali? Dokonce by mu soudce dal flastr za to, ze neoznamil chystajici se trestny cin. Ono je to dost komplikovane ac to muze vypadat velmi jasne.

0/0
13.9.2009 23:23

modrý pohůnek

Re: Nestava se mi casto, ze bych s Vami nesouhlasil,

vypadá to, že tu vyloupenou banku máš akorát ty sám a už raději nechlastej...       ...;-D;-D;-D

0/0
13.9.2009 23:26

wiki5.5

Re: Nestava se mi casto, ze bych s Vami nesouhlasil,

udelej hajiiii

0/0
13.9.2009 23:31

modrý pohůnek

Re: Nestava se mi casto, ze bych s Vami nesouhlasil,

hajiji potřebuješ, aby jsi se vyspal z opice....             ....hahaha;-D;-D;-D...

0/0
13.9.2009 23:52

redneck Mike, Mississippi

Re: Nestava se mi casto, ze bych s Vami nesouhlasil,

Jak jsem napsal, nasledky si takovy novinar nese sam, je na nem, jak daleko az se rozhodne jit. Neni takovych novinaru zrovna malo a nekteri z nich uz maji za sebou nejaky ten cas straveny v jailu. A kupodivu se az na vyjimky jedna o nejlepsi z nejlepsich. Vyloupeni banky beru jako nadsazku...

0/0
13.9.2009 23:39

Vikina

Re: Nestava se mi casto, ze bych s Vami nesouhlasil,

Naprostý souhlas - to by totiž jinak novináři nesměli ani k dopravním nehodám nebo do objektu, kde se stala vražda. Srovnávat to s účastí na bankovní loupeži je pustá demagogie, tady šlo o jen o monitorování akce, kde nešlo ani o lidské životy, krádež či ohrožení bůhví čeho. Navíc, když na výzvu Policie vyšel ven, vrhli se na něj čačtí policisté skoro jako na atentátníka (kdyby stejně tak chrabře postupovali vůči romským násilníkům, ohrožujících drobnou dívenku mačetami a řetězy - viz Janov - to by bylo povyku o rasizmu a surovosti) a zacházeli s ním jako se zločincem. To tady máme skutečně FAKT fungující policii, jednomu se z toho chce blít.

0/0
13.9.2009 23:42

admiral666

Re: Nestava se mi casto, ze bych s Vami nesouhlasil,

P.E. je znamy antifasista a libertarian. Pise nekdy az zbytecne emotivne vypjate clanky proti rasismu, ale i policejnimu zneuzivani moci. Dost mozna proto si na nem policiste zgustli.

0/0
14.9.2009 9:36

eAA00

Re: Nestava se mi casto, ze bych s Vami nesouhlasil,

On musí, je totiž neonacista, který náhle procitnul a otočil o 180 stupňů a teď své bývalé kamarády udává. Jistě si sám/sama najdete na NETu jeho fotky se zdviženou pravicí v černém oblečení. Když už nikde jinde, tak Altermedia.cz. Prý si zamlada nechal říkat Eichmann. Ale toho popravili v Izraeli, jestli se nemýlým. Že by tušil nějakou pralalelu ?

0/0
15.9.2009 16:46

eAA00

Re: Nestava se mi casto, ze bych s Vami nesouhlasil,

fuj, "nemýlím"

0/0
15.9.2009 16:48

modrý pohůnek

Teroristický stát není státem...

...Čechů a jsme na to hrdí!!R^R^R^.

0/0
13.9.2009 23:13

Dluhy se neplatí

U nás teď zuří třídní boj rozpoutaný KSČSSD proti

schopným a pracovitým.

Paroubek těžko připustí, aby si majitelé nemovitostí mohli chránit svůj majetek, mohlo by to ohrozit jeho lůzu připravenou na jeho pokyn rabovat  a zabírat, vždyť víte, jak tomu bylo po roce 1948, kdy se k tomuto účelu už jednou sociální demokrati sloučili s komunisty do jediné státostrany KSČ...

0/0
13.9.2009 23:03

modrý pohůnek

Re: U nás teď zuří třídní boj rozpoutaný KOdsČM proti

schopným a pracovitým  tuneláři z Ods.

0/0
13.9.2009 23:10

vdanicek

V Izraeli je to reseno trochu mekceji nez v USA a podobne ja

jako na slovensku

0/0
13.9.2009 22:58

modrý pohůnek

Tady néjsi v protektoru Izrael!!!

A jestli chceš střílet lidi, tak si táhni do Izraele.

0/0
13.9.2009 22:55

Dluhy se neplatí

Re: Tady néjsi v protektoru Izrael!!!

Já to štěstí nemám, v ProtektoRathu jsem, i když jsem nácka Gauleitera Ratha nevolil...

0/0
13.9.2009 22:57

vdanicek

Re: Tady néjsi v protektoru Izrael!!!

To tedy budes muset jit zit do Ruska, v Americe a v mnoha zemich Evropy se to smi;-D

0/0
13.9.2009 22:59

modrý pohůnek

Re: Tady néjsi v protektoru Izrael!!!

Češi jsme doma zde a budujeme demokratický stát. Na ty teroristické kalíme, stejně jako na jejich teroristy!!!!!!

0/0
13.9.2009 23:18

wiki5.5

Re: Tady néjsi v protektoru Izrael!!!

coece, uz jsi dnes prebral a rano musis do fabriky tak alou na kute at se z ty opice vyspis

0/0
13.9.2009 23:20

modrý pohůnek

Re: Tady néjsi v protektoru Izrael!!!

to bych musel být taká násostka jako ty hlupáku....            ...;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
13.9.2009 23:23

wiki5.5

Re: Tady néjsi v protektoru Izrael!!!

podle toho jak se blbe chechtas a jak blbe pises tak jses

0/0
13.9.2009 23:24

modrý pohůnek

Re: Tady néjsi v protektoru Izrael!!!

v mládí jsi upadl na hlavičku, né???                             ....;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
13.9.2009 23:28

wiki5.5

Re: Tady néjsi v protektoru Izrael!!!

kazdy nemusel projit stejnejma traumatama jako ty

0/0
13.9.2009 23:31

modrý pohůnek

Re: Tady néjsi v protektoru Izrael!!!

jako ty co a kořala, no hotové neštěstí;-ORv.                                                             ;-D

0/0
13.9.2009 23:54

admiral666

vlastnicke povinnosti

A jak je v izraeli reseno to, ze majitel domu jej nesmi nechat opusteny chatrat, aby ruina nehyzdila mesto a nebyla nebezpecna kolemjdoucim?

0/0
13.9.2009 22:45

Vikina

Jako vždy

silně přeháníš a podsouváš lidem pseudoargumenty. Novinář tam něco ničil? Byls tam? Pokud ano, jak to, že Tě nesbalili také? Pokud ne, tak o čem tu blábolíš?

0/0
13.9.2009 22:45

Semper2

A jéjej Eichler dostal padáka

taková ztráta, že jo ?

0/0
13.9.2009 22:26

regulator

dobre napsany clanek.......

R^R^

0/0
13.9.2009 22:20

juramura

Re: dobre napsany clanek.......

Nelze než souhlasit,článek vystihuje moje pocity skoro do detailu.

0/0
13.9.2009 22:37

Die Hard

muj nazor...

je vyjimecne totozny s vasim...

0/0
13.9.2009 22:17



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.