Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tromi

10. 9. 2009 19:57
bohužel Česko není právní stát

a Kalvoda není ničím zajímavý. Předpokládám, že to byla fakt povedená akce ods, podplatit Melčáka, počkat až se všechny strany vyhází z peněz a pak se tvářit jako zastánci demokracie

0 0
možnosti

stev

10. 9. 2009 21:23
Začínám věřit, že Česko přece jen je právní stát

Po tomto rozhodnutí začínám věřit, že Česko přece jen je právní stát.R^

0 0
možnosti

Glock každopádně bez -e

11. 9. 2009 8:28
Re: Začínám věřit, že Česko přece jen je právní stát

Ne, není. Ale je na cestě stát se právním státem se vším všudy. Momentálně jsme někde na cestě, kilometrovník si netroufám označit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.