Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Majklova_proxy

17. 7. 2009 23:21
Heh...

...vladimire, nebylo by vhodnejsi "více SPATRA "

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

17. 7. 2009 22:52
:-)

R^

0 0
možnosti
P

pěnice

17. 7. 2009 21:47
Paroubka absolutně nemusím,

ale byla jsem v šoku, když jsem dnes čtla ten článeček od paní Petry.Žena, která má vysokouu školu a sloh šestá třída základky.A proč ta šestá třída?Protože tu právě absovovala moje vnučka a myslím,že vládne bohatším výrazivem. 

0 0
možnosti
C

cara7

17. 7. 2009 22:17
Re: Paroubka absolutně nemusím,

Tak stará a tak .......;-D

0 0
možnosti
C

crutov

17. 7. 2009 20:36
zase ten Roko

Ja fakt nechapu, jak dav muze vycukat jedna tragikomicka postava jmenem Paroubek. Tohle uz je snad 1000x blok za mesic o tomto trapnym hochstaplerovi ceske politiky. Jak se muze stat jedinym tematem a motivem pro blogery, to opravdu nechapu. Je smutny to sledovat. Lidi bez ambici sahnout po jedinem cili, stejne jako uz desitky patolizalu pred nimi, proste hra bez vyzvy, na jistotu. Prijde mi to ubohy stejne jako demonizovany Roko. Vzdyt vy vsichni delate te zkorumpovane nule neustalou reklamu. Rv

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

17. 7. 2009 20:42
Re: zase ten Roko

Však ty změny na idnes budou pokračovat.Podle zdroje,který si nepřeje bejt jmenovanej,se blog brzy přejmenuje na - Blog OPDO- O Paroubkovi do omrzení...Takže nějaké přiblblý články vo tom,jak nám ta dceruška krásně žvatlá a básničky vo ničem půjdou do kopru :-)

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

17. 7. 2009 20:02
?

Ty woe,jak to všichni děláte?Já ten blog nečet´a už si začínám bejt méněcenej...;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.