Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TVE

tučňák v exilu

29. 5. 2009 22:29
Morálně čistý?

Nemotá se kolem něj špína? Nemotají se kolem něj nedůstojné temné čachry a pikle s přeběhlíky? 8-o

Co třeba bleskové tahání kompromitujících materiálů právě na přeběhlíky? Co Ďuričko, Kočkové a další? Co nevyjasněné a pro město nepříliš výhodné smlouvy z doby jeho působení v Praze? Co jeho neschopnost přiznat chybu? ;-D

0 0
možnosti
Z

zcek

29. 5. 2009 22:25
je to tak

ODS nepochopila a nikdy nepochopí mentalitu obyčejných lidí, těch 2/3, co nemá ten "průměrný" plat. A to, že každému jde jen o prachy, o ty, co mám teď aktuálně v peněžence. Vyprávět o dluzích pro děti, to 2/3 lidí nechápou. ODS je tak přeinteligentovaná, že nechápe, jak někdo může nechápat. Nechápe, že lidi slyší na jednoduchá hesla, na obrázky se šipkama a popiskama. Když vidím ty plakáty, tak si říkám Vymyslel je nějaký Ing. MBA PhD, který nemá ponětí o mentalitě dělníků od šesti do dvou. A v tom je chyba té jejich komunikace. Vyhozené prachy za kampaň, která nikdy obyčejného člověk nepřesvědčí, protože nepočítá s tím, že někdo nechápe státní dluh a daně.

0 0
možnosti
Z

zcek

29. 5. 2009 22:28
Re: je to tak

Znám hodně takových, co čtou ten Blesk a staví na něm svůj život. Když jim řeknete Tou jsou bláboly, čti něco rozumnějšího, Respect, Týden, prostě cokoliv jiného. Řeknou Tam jsou jen malý písmenka a žádné obrázky a cizí slova, tomu nerozumím. A tak to je. Dokud pravice nezačne polopaticky vysvětlovat, tak hlasy lopat pro sebe nikdy nezíská. Podívá se na plakát a vidí Za krizi může Topolánek. Těžko po něm můžu chtít, aby si pustil CNN nebo aspoň poslouchal hodinu v kuse ČT24, protože on nechápe, o čem se tam mluví. Jen malá písmenka, málo obrázku a cizí slova.

0 0
možnosti
ZS-CD

Zlý Soused - citlivá duše

29. 5. 2009 22:10
Karma!

R^

0 0
možnosti
K

kaktusak

29. 5. 2009 22:07
To je dobře, že podceňujete protivníky

-levicové voliče (většinou se základním vzděláním, chudí lidé, oni nechápou tu nadsázku. Nadsázku pochopím já, moji přátele;-D). Alespoň prohrajete a neprojdou vaše nedemokratické návrhy (zrušení KSČM).

0 0
možnosti
VK

wenous

29. 5. 2009 22:03
Radost jste mi neudelal

Ale bod c.7 vytesejte do kamene - tam je nejvetsi pricina oblibenosti Paroubka.

0 0
možnosti
CC

cekon

29. 5. 2009 21:35
Úspěchu?

U koho? Je to úspěch slíbit 13 důchody a pak sledovat jak babička nad hrobem  napadá 20 leté lidi? Vám se zdá být skutečně úspěšný? Pak jste jako on, prázdný, arogantní, nemocný touhou po moci. Paroubek je neštěstím české politiky. Těch 52 000 lidí to ví. Ještě půjde do tuhého, než se ho zbavíme, to mi věřte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.