Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vit.kucik

Vcelku rozumné úvahy...

... sice bych několik věcí komentoval jinak (především je ještě předčasné sázet na "jisté" podzimní vítěztví ČSSD a vliv, jaký na to může mít  květnový komix, na který si na podzim již nikdo nevzpomene), ale souhlasím např. v tom, že Paroubek odráží svým "gulášovým hrubiánstvím" své voliče (styl mimochodem započatý M. Zemanem), kteří intelektuální variace na téma zhoubnost socialismu vůbec nečtou.

Nebo s tím, že pravice dosud nenašla za Klause důstojného charismatického  vůdce, proto ji čeká období štěpení, úpadku, dokud se nový Sjednotitel neobjeví a nevtiskne české pravici jasnou, srozumitelnou tvář. Že Jím nejsou ani Topolánek, ani Železný, ani Mach, je zřejmé...

0/0
30.5.2009 15:12

krtkoun

pane piste o medicine, nebo o tom jak se uplaci

u vas doma, nebo co noveho na zapadnim brehu, tady jste uplne mimo,  Paroubka si oblibili stari komousi pro ktere je kscm uz malo revolucni a CSSD podle nich  konecne trima pochoden proletarske revoluce.

0/0
30.5.2009 11:50

krtkoun

Pan Danicek jako anylytik ceske politicke

sceny selhava jak Ivan Olbracht kdyz licil demokracii v  sovetskem svazu ve dvacatych letech. smutne ze co slovo to nepravda - neznalost.   . marketingovy tah  reklamni agentury na  zbozi zvane CSSD by bez Paroubka byl asi  mnohem snadnejsi - Paroubek nevzhledny nabubrely aparatcik bez tvare a bez nazoru - ale i jeho prodej se zde ridi zakony reklamy - Je to technika a je jedno jestli se prodava Bata, Ariel , nebo CSSD. To posledni je ale jako spotrebni artikl hodne eklhaft coz pan moudry z Izraele neni schopen na dalku ani rozeznat! Velmi povrchni  nedustojne autora.

0/0
30.5.2009 11:46

Libor M

hmm...

já spíš pořád věřím tomu, že je to skutečně šedý aparátčík, který na cestě ke korytu prostě zbourá klidně i vepřín, jen aby mohl žrát a chrochtat. Jestliže je mluvčím skupiny obdobných, pak je to smutné, ale rozhodně se s tím nejde smířit. Platón brojil proti vládě lůzy a jeho argumenty jakoby ožívaly. Nemyslím, že by Mareš pošlapával čest paní Petry - nebylo to rozhodně tak ostré, aby se z toho Paroubci mohli zase uchrochtat - a Paní Petra není "jen" manželkou vrcholového politika - ona aktivně objíždí volební mítinky, aktivně na nich vystupuje. Pak se nesmí divit. Nemyslím, že jde o střet mezi levicí a pravicí -naprosto souhlasím, že ODS ve svém klietelismu potřebovala pořádný pohlavek - ale je to personifikovaná nevole vůči všemu, co Paroubek tolik připomíná z minula. Článek je to podnětný, díky

0/0
30.5.2009 8:39

Erciyes

2 tučnák vexilu

Docela povedenej blog, až na detaily, ale píšeš: "Nemotá se kolem něj špína? Nemotají se kolem něj nedůstojné temné čachry a pikle s přeběhlíky?

Co třeba bleskové tahání kompromitujících materiálů právě na přeběhlíky? Co Ďuričko, Kočkové a další?"

Nebyla řeč o tom, co a kdo se kolem něj motá. Špína a Duričko (nakonec i Kočka) a podobní týpci se motají kolem všech politiků. Duričko se chlubí kontakty s politiky i ODS a sponzoroval i ODS, v Kočkově firmě sedí radní ODS za Počernice a státní zakázky mu nabízejí Langer i Gandalovič.Mafián Korpljakov je víc než na Kočku napojen na Topolánkova kamaráda Bartáka, t.č. ministra obrany nominovaného ODS. Problém je v tom-a v tom má blogger pravdu, že na Paroubka OSOBNĚ dosud nic závažného neprasklo. Nevěřím, že je morálně čistý jako křištál, ale škraloup prostě nemá a ani si ho nemůže - vzhledem k až dementní nenávistí někt. médií - dovolit. Pikle s přeběhlíky mají na triku jiní Dalíci. A tahání kompromateriálů je v české politice národní sport.

0/0
30.5.2009 2:00

tučňák v exilu

Re: 2 tučnák vexilu

Ovšem v tom případě stále platí, že pokud "to dlají všichni",tak Paroubek sice nevyčuhuje, ale ani jedním směrem, tedy není ten morální lumen za jakého je v bodu 4 označován:-)

0/0
30.5.2009 8:05

editi

Daníčku, Dane,

říkala tvoje učitelka již na základní škole. Mám za to, že příliš podceňuješ ty obyčejné lidi volící Paroubka a spol. V jednom máš však pravdu. Paroubek je opravdový vůdce, z kterého má mnoho lidí strach. Tím nemyslím ty pravicově smýšlející, ale ti, kteří se bojí o svá korýtka získaná pomocí křiváren podporovaných  zkorumpovanými aparátčíky z ODS. V ODS totiž nejsou pravicově smýšlející lidé, ale banda nabubřelých trubců, kteří nemyslí na národ  ale pouze na své kapsy. Domnívám se, že Paroubkovi ani nejde o prachy, jako spíš o moc, což na rozdíl od Topolánka je markantní. Tomu nešlo o moc, ale jenom o blahobyt a prachy. Tím, že Paroubek získá moc, bude ukojena jeho touha a bude jenom záležet na ČSSD, jako celku, jak daleko mu umožní s tou mocí zacházet. V tom vidím jednu z vymožeností demokracie, že i uvnitř ČSSD jsou kliky, které Paroubkovi, zas tak moc nedovolí. Nebude mě vůbec vadit, když se Paroubek  stane premierem. Nebude to mít totiž lehké. Topolánek zklamal většinu lidí. I mně

0/0
30.5.2009 0:12

Martin Jirousek

Myslím že jste trefil

Paroubek je skutečným soupeřem. Proto je neustále dehonestován a může z toho těžit

0/0
29.5.2009 23:57

Streit

Přeceňujete nehodného

Jak jsem dnes napsal na svém blogu, Paroubek je vykopávka z dávno vyvanulých časů, je recidivou totality a největším ohrožením svobody v naší zemi. Doufám, že vajíčková kampaň mu nepomůže, ale postavila na nohy jeho odpůrce.

A stou krásvou ženou jste to nepřehnal?

0/0
29.5.2009 22:50

trapná stvůra streit

Re: Přeceňujete nehodného

debile! Zato ty jsi krásný. Raději choď kanálama, ať nepohoršuješ okolí, kdo se má koukat na tvou držku.

0/0
29.5.2009 23:09

Streit

Re: Přeceňujete nehodného

;-DRv

0/0
29.5.2009 23:16

radepur2

Re: Přeceňujete nehodného

Zhrzená milenka...?;-D

0/0
29.5.2009 23:19

Karel Pipin

Re: Přeceňujete nehodného

Co tak Paroubka rovnou demokraticky pověsit?

Bys ho mohl tahat za nohy, demokrate.

0/0
29.5.2009 23:34

tučňák v exilu

Re: Přeceňujete nehodného

Takže vyzývat k jeho "odvolení" = "chtít ho pověsit"? Zajímavé asociace to mají páně Paroubkovi stoupenci ;-D

0/0
29.5.2009 23:43

Karel Pipin

Re: Přeceňujete nehodného

Pro začátek stačí Paroubka fyzicky napadat. Za jasotu médii. Demokrate.

No a Streit, to je magor.

Ano v zemi uprostřed EU a NATO je Paroubek novodobý diktátor. Tobě Ten exil moc nesvědčí.

0/0
29.5.2009 23:48

tučňák v exilu

Re: Přeceňujete nehodného

Zdá se, že vám vajíčka vržená na paroubka splývají s jeh věšením (jen pro informaci, institut házení vajec či zeleniny je celkem zažitý např. ve Velké Británii nebo Francii a zdá se že ti fašisti co od vajec přejdou podle vás k věšení tam nějak stále chybí)  a zcela jste díky tomu přehlédl:

-Vůdce rozkopávajícího plato vajec na své příznivce

-"neexistující" ochranku fyzicky napadající pokojné demonstranty... Nebo je fyzicky napadající vodními pistolkami...

-hysterické obviňování jedné politické strany bez nejmenších důkazů...

Jak je to krásné, mít vše jednoduché a přehlížet, co se nehodí :-P

0/0
29.5.2009 23:54

kaktusak

Re: Přeceňujete nehodného

Kdo rozkope plato a má ochranku, musí být umlčen za každou cenu.:-)

0/0
30.5.2009 0:05

tomas.janovsky

autor je divnej

Autor a jeho pratele narozdil od volicu CSSD dokaze pochopit nadsazku na bilboardech ODS;-D. Pane jo, to je inteligent;-D

0/0
29.5.2009 22:43

Edmund Černá Zmije

Paroubek má úspěch

z velmi podobných důvodů, jako měl úspěch Hitler. Je to arogantní charismatický vůdce, který dělá vše pro posílení své moci. Vybral si cílovou skupinu voličů a říká jim to, co by chtěli slyšet slovy, kterým rozumějí a která je uspokojují. Rozdmýchává v těch lidech nenávist a oni jsou rádi, když mají nepřítele, který může za jejich problémy. :-/

Samozřejmě, lidé jsou dnes jiní a proto i směřování Paroubka je trochu jiné. Nepřítelem nejsou Židi, ale bohatí podnikatelé a zlá ODS. Paroubkovi voliči věří, že až Paroubek zatne nepřátelům tipec, bude všem líp. S Paroubkem nám nehrozí válka, protože za ním nestojí zbrojařské koncerny, ale spíše mafie. 

-

Další podobnosti a rozdíly si doplní každý, kdo trošku sleduje Paroubkovu kariéru. Ale princip je stejný. Uvidíme, jak daleko to nechají Paroubkovi příznivci dojít, zatím se podle jejich reakcí zdá, že je dokonale ovládá.

0/0
29.5.2009 22:42

kaktusak

Re: Paroubek má úspěch

Změňte rétoriku. Už se provalilo, v kterých lidech ve skutečnosti dříme nenávist.:-)

0/0
30.5.2009 0:03

tučňák v exilu

Morálně čistý?

Nemotá se kolem něj špína? Nemotají se kolem něj nedůstojné temné čachry a pikle s přeběhlíky? 8-o

Co třeba bleskové tahání kompromitujících materiálů právě na přeběhlíky? Co Ďuričko, Kočkové a další? Co nevyjasněné a pro město nepříliš výhodné smlouvy z doby jeho působení v Praze? Co jeho neschopnost přiznat chybu? ;-D

0/0
29.5.2009 22:29

zcek

je to tak

ODS nepochopila a nikdy nepochopí mentalitu obyčejných lidí, těch 2/3, co nemá ten "průměrný" plat. A to, že každému jde jen o prachy, o ty, co mám teď aktuálně v peněžence. Vyprávět o dluzích pro děti, to 2/3 lidí nechápou. ODS je tak přeinteligentovaná, že nechápe, jak někdo může nechápat. Nechápe, že lidi slyší na jednoduchá hesla, na obrázky se šipkama a popiskama. Když vidím ty plakáty, tak si říkám Vymyslel je nějaký Ing. MBA PhD, který nemá ponětí o mentalitě dělníků od šesti do dvou. A v tom je chyba té jejich komunikace. Vyhozené prachy za kampaň, která nikdy obyčejného člověk nepřesvědčí, protože nepočítá s tím, že někdo nechápe státní dluh a daně.

0/0
29.5.2009 22:25

zcek

Re: je to tak

Znám hodně takových, co čtou ten Blesk a staví na něm svůj život. Když jim řeknete Tou jsou bláboly, čti něco rozumnějšího, Respect, Týden, prostě cokoliv jiného. Řeknou Tam jsou jen malý písmenka a žádné obrázky a cizí slova, tomu nerozumím. A tak to je. Dokud pravice nezačne polopaticky vysvětlovat, tak hlasy lopat pro sebe nikdy nezíská. Podívá se na plakát a vidí Za krizi může Topolánek. Těžko po něm můžu chtít, aby si pustil CNN nebo aspoň poslouchal hodinu v kuse ČT24, protože on nechápe, o čem se tam mluví. Jen malá písmenka, málo obrázku a cizí slova.

0/0
29.5.2009 22:28

grinderman

Re: je to tak

zceku, moc hezky jsi popsal svoji frustraci z toho, ze nerozumis dnesni politice, je to smutne lidi jako ty.:-)

0/0
29.5.2009 23:40

Hohewarte

Re: je to tak

Nedávno jste nechápala, jak se dá poznat, že jste kráva a že k tomu stačí přečíst si váš text.

Zkuste si po sobě přečíst, co jste napsala tady a třeba to pochopíte.

0/0
30.5.2009 8:57

zcek

Re: je to tak

Dobře, budeme používat model komunikace vašeho oblíbeného Jiřího - z vašeho neodůvodněného urážení je snadno poznat, že jste vymaštěný debílek bez argumentů schopný jen urážet. Tudíž nemožno se s ním bavit jinak než se s ním nebavit.

0/0
30.5.2009 11:19

Zlý Soused - citlivá duše

Karma!

R^

0/0
29.5.2009 22:10

kaktusak

To je dobře, že podceňujete protivníky

-levicové voliče (většinou se základním vzděláním, chudí lidé, oni nechápou tu nadsázku. Nadsázku pochopím já, moji přátele;-D). Alespoň prohrajete a neprojdou vaše nedemokratické návrhy (zrušení KSČM).

0/0
29.5.2009 22:07

wenous

Radost jste mi neudelal

Ale bod c.7 vytesejte do kamene - tam je nejvetsi pricina oblibenosti Paroubka.

0/0
29.5.2009 22:03

cekon

Úspěchu?

U koho? Je to úspěch slíbit 13 důchody a pak sledovat jak babička nad hrobem  napadá 20 leté lidi? Vám se zdá být skutečně úspěšný? Pak jste jako on, prázdný, arogantní, nemocný touhou po moci. Paroubek je neštěstím české politiky. Těch 52 000 lidí to ví. Ještě půjde do tuhého, než se ho zbavíme, to mi věřte.

0/0
29.5.2009 21:35

cenzořisko

Re: Úspěchu?

kolik ti je 8,nebo nedej Bože už 10,já žasnu nad hlouposti některých lidí,škoda,že se lidi neptají,proč NKÚ vyhazuje stovky miliónů,jak hospodaří naše pravicová vláda,proč byl ministr vnitra lokajem mafiána Mrázka,mám nějaký divný pocit ,že to není prasečí hřipka,ale nějaký prasečí mor,co tu řádíRv

0/0
29.5.2009 21:51

cekon

Re: Úspěchu?

Na tohle bych ti mohl odpovědět úplně stejně. Ale úplně. Ale je to zbytečné, lidé jako ty jsou plní nenávisti a nechtějí hledat cestu ven. Přiznejme si, je to všechno pakáž. Jedni mafiáni odejdou a druzí přijdou a zaplatíme to my, nebo naše děti...Proč u nás vítězí populismus? Proč nevítězí strana s jasným a smysluplným programem? Tady je chyba. Nás všech, těch vlevo i vpravo...

0/0
29.5.2009 22:39

kaktusak

Re: Úspěchu?

Těch 52 tisíc ví všechno a těch 10 miliónů ostatních neví nic.:-)

0/0
29.5.2009 22:08

baribal

Re: Úspěchu?

Mimochodem, ty slibované 13. důchody jsou opět jen velkou lží a podvodem, tentokrát na důchodcích. Ten 13. důchod bude totiž jen paušální částka 2400,- Kč!!!!!! ale to ti stařečci nevědí a mlátí kolem sebe deštníky a čekají CELÝ 13. důchod. Prostě sockomanči umí jen lhá a podvádět, ale vždycky jim na to ty český dutý hlavy skočí.l

0/0
29.5.2009 22:09

zcek

Re: Úspěchu?

Ono to občas probleskne. Sobotka: "sliby nebudeme plnit hned, bude záležet na aktuální situaci." Rath: "Poplatky zrušíme, ale náklady na péči pro lidi zůstanou stejné." Paroubek: "13.důchod bude částka 2400." Jaké pak bude rozčarování těch lidí, až budou čekat svoji osmičku jako 13.důchod, a ono přijde 24 kil?? Budou zklamání, a co?? A nic! V dalších volbách jim zase něco slíbí, oni už dávno nebudou vědět, že minule je obelhali, zase se bude rok před volbama hrát na závist...

0/0
29.5.2009 22:34

tučňák v exilu

Re: Úspěchu?

Nebo taky Rath: "Omezéme plýtvavou rekonstrukci Kaldenské nemocnice, místo tří nových budov budou jen dvě, i když výsledná cena zůstane stejná..." ;-D

0/0
29.5.2009 22:38

baron Prášil

Re: Úspěchu?

Úspěšný bude, protože v lidech podporuje to nejhorší a to závist. Kvůli závisti jsou lidi schopni i udávat a vraždit. Je to opravdu to nejhorší. Naše ČSSD se poctivě snaží, aby si lidé záviděli i ten nos mezi očima. :-/

0/0
29.5.2009 22:12

wenous

Re: Úspěchu?

Pochop ale vetsina lidi je jednoducha, prazdna a kdyz je oslovis tim ze je podporujes - tedy lidi chude, nemocne,  socialne slabe, tak na to lidi slysi. Oni nechapu ze clovek, ktery bere 40 tis hrubeho ma rodinu a splaci v Praglu hypoteku na byt neni milionar. Oni takovyho cloveka proste berou jako milionare. Komunisti znicili lidske mysleni na budoucnost. Zkratka pokud mas prachy tak je musis utratit a ne myslet na horsi casy. Kdo spori je milionar a Jyrka ho musi za to potrestat zdanenim. navic myslet na horsi casy u nich neni potreba protoze Jyrka hlasa ze to za ne zaridi. To ze Kalifornie je v bankrotu kvuli vecem, ktery tu Jyrka predvadi je lidem jedno. Duchodci nemysli na deti, od unora 48 to neni zvykem. Oni nevi ze rodiny s detmi se maji hur nez duchodci a je jim to jedno. Merkelova vyhrala s podporou mladych rodin. Topolanek se snazi vyhrat s antikomunismem - koho to dneska zajima - jen ODSaky. Ostatni slysi na to ze zvysime  dane bohatym, zrusime 3 petky a pod.

0/0
29.5.2009 22:15



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.