Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mammamia

6. 3. 2009 9:27
bludy a bludy

a jiz vubec nechapu, co ma zenstvi co delat s izraelem................trochu to mate v hlave pomatene, ne?

Rv;-O

0 0
možnosti
S

sedlak.cupera

6. 3. 2009 10:06
Re: bludy a bludy

hele..a email nic?

0 0
možnosti
S

stedrik

6. 3. 2009 8:25
hezkej ale zbytečně dlouhej článek

tak budu stručný já.Taky bych přefikl polovičku zmíněných žen hned a tu druhou polovičku po několika pivech;-D

0 0
možnosti
AB

abarila

6. 3. 2009 9:05
Re: hezkej ale zbytečně dlouhej článek

I vy muži! Jeden můj kámoš mi kdysi říkal, že jeho přání je, aby jel v metru a postupně se na něj všechny vrhaly. A nebyla by to bez práce nuda?;-D

0 0
možnosti
RK

Radek0075

6. 3. 2009 5:57
Mě zaujal ten Šimon Peres,

který nedávno vyzdvihl přínos izraelských žen pro společnost. Jestli to spíš není kvůli nedostatku lidských zdrojů. V izraeské armádě je spousta žen a jak prohlásil jistý voják, není nic strašnějšího než vedle sebe v zákopu vidět umírat kamarádku.  Jde jen o to, jak je ta "láska" k ženám chápána. Tomuhle se totiž říká "vychcanost".    A k tomu ostatnímu? Je to jen blábol o ničem.

0 0
možnosti
PN

Alrauna

6. 3. 2009 11:20
Re: Mě zaujal ten Šimon Peres,

Není nic strašnějšího? To má ten voják dost chudou fantasii.

0 0
možnosti
IP

IvaPekárková

6. 3. 2009 2:35
Moooooooc pjekný...

... ale přiznám se, pane Daníčku, že jsem vaše názory uznávala víc předtím, než jste se pokusil (přepokládám, že v dobré víře) vlézt do řiti dívkám a ženám. Nehrajete si náhodou na všemohoucího? Vy víte, jak to má být, tak to tak napíšete...? V Americe by vás feministky roznesly na kopytech za vaši "condescension" (česky to neumím). Mně to přišlo, že jste se v tomhle článku projevil fakt jako člověk, pro kterého jsou ženy (většinou) pěkná chlupatá zvířátka... a vy jste se vydal na křížovou výpravu za to, aby si jejich schopností všímali i jiní... Feministky mi vyčítají, že nejsem feministka, vy mi asi budete vyčítat, že feministka jsem, ale tohle fakt snad nebylo třeba. Jste si jistý, že žijete v 21. století??? Vidíte, že se za svůj příspěvek nestydím, podávám ho pod svým pravým jménem, tak snad vás stojím za diskusi... Jistě, možná jste to myslel dobře, ale... No, radši budu držet hubu. Jsem koneckonců jen ženská...

0 0
možnosti
PA

Mathias

6. 3. 2009 4:58
Re: Moooooooc pjekný...

Mám za to, že u lidí je to především otázka osobnosti, ten kdo je aktivní se prosadí a ten pasivní má smůlu, lhostejno je-li to muž nebo žena. V minulosti to měli ženy určitě mnohem, mnohem těžší a našly takové, které se prosadily a byly mnohem lepší než muži, viz. moje oblíbenkyně Eliška Junková;-D

0 0
možnosti
EP

sektik

5. 3. 2009 22:52
Mýlíte se

Vážený pane, problém je v tom, že ženy NEMAJÍ stejné schopnosti jako muži, a to jak fyzické tak psychické. Najdou se samozřejmě výjimky potvrzující pravidlo, které druhé pohlaví v jeho silnějších stránkách předčí, ale povětšinou se musíme smířit s tím, že zkrátka jsme rozdílní a tím jsou omezeny naše možnosti -a díky bohu za to!

0 0
možnosti
KM

kvetuska

5. 3. 2009 23:52
Re: Mýlíte se

Domnívám se, že se mýlíte vy kolego.Autor podle mě nepíše o fyzických či psychických rozdílech, ale o schopnostech. Snad je trochu zaujatý, protože má zřejmě osobní zkušenosti s životem v Izraeli. Tam ženy mají dokonce povinnou vojenskou službu, tuším dva roky a z historických důvodů jsou možná silnější než jiné ženy.

Tak jako můžeme pozorovat psychický i fyzický rozdíl mezi mužem a ženou, stejný rozdíl najdeme i mezi dvěma muži nebo dvěma ženami.Ale neplatí to obecně. Nejste pánové všichni Einsteini ani svalovci a všechny ženy nejsou domácí blběny či třesoucí se uzlíčky nervů. Možná, že by vám to takhle vyhovovalo, jenže ono to fakt neplatí. Lékaře a lékařku je potřeba posuzovat jen a jen podle profesních kvalit, stejně jako učitele, učitelku atd. Jestli to nevidíte stejně  -  sorry, jste jen obyčejný sexista.

0 0
možnosti
JH

Profesor_Nula

5. 3. 2009 22:29
Ještě si přečtěte blog Lucie Matějovské

pokud chcete objevovat a opěvovat svět lidské a v tomto případě ženské blbosti... :-P

0 0
možnosti
V

Vikina

5. 3. 2009 22:47
Re: Ještě si přečtěte blog Lucie Matějovské

Ale on soudružku Lucinku zmínil. A proč zrovna ženská blbost? Tohle by mohl klidně napsat i mladý komsomolec. Nemluvě o tom, že Lucie blbá není, jen prostě neví, co byli komunisté zač. Ovšem ona spíš kritizuje dnešní poměry, jen s tou Polednicí jí to tak nějak žensky ujelo. Ostatně, já si o té zpozdilé šaškárně taky myslím svoje, i když do krimu samozřejmě patří.

0 0
možnosti
Ž

žena

5. 3. 2009 22:04
Chlape

Kam se podělo vaše mužství? Píšete o ženských, které mají větší koule než chlapy a obdivujete je za to, ale to možná proto, že vám koule chybí:-) Ale jak je vidno, na většinu žen to tady funguje, takže jsem asi mimo já. Já teda miluji chlapy právě proto, že nejsou tak citliví jako my ženy. Chlap musí umět ženu pořádně popadnout právě proto, aby se jako žena mohla cítit:-) Ale jinak jste jistě velmi hodný člověk, to z vás čiší.

0 0
možnosti
AB

abarila

5. 3. 2009 22:13
Re: Chlape

Zásadně si vybírám za kamarády "drsňáky". Mám pocit bezpečí, jsou pohodoví a chci mít protějšek, který má sebevědomí a partnera do hry (myšleno s humorem). Ale každý!!! se posléze ukázal citlivější než ty původní citlivky. Což nepovažuji za minus, naopak za plus. Baví mne objevovat ty jejich citlivé duše pod tvrdou skořápkou. V

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

5. 3. 2009 21:51
Navrhuju, aby

s rovnoprávností začal stát, kraje, samosprávy... Úředníci i úřednice by měly mít / snad ji mají/ za stejnou práci stejnou mzdu.  Teď jen, aby někdo řádně posoudil co je stejná práce. Ať stodvacetikilový chlap klidně vyšívá a padesátikilová žena ať vyměňuje kolo u náklaďáku, ale když bude mít ten chlap gramlavé prsty a žena nebude mít dost síly na manipulaci, tak ať vypadnou hledat si něco jiného. Rozhodovat by měl jen výkon - žádné zohledňování pohlaví, vzrůstu, zdravotního stavu. Jen tak je to spravedlivé a "nediskriminující".

0 0
možnosti
AB

abarila

5. 3. 2009 21:58
Re: Navrhuju, aby

Ve státním sektoru se platí podle tabulek a věku. Kariéra tam je spíš o loktech, nikoli o pohlaví. Pokud má 40 kg žena silné lokty, je chytrá a pracovitá anebo má štígro, tak dostane dobrý plat. Na nižších postech je zpravidla rovnoprávnost.

0 0
možnosti
W

Wendolene

5. 3. 2009 21:29
Kdybyste napsal, ze jste milovnik zen,

tak budiz. Ale kazda feminizandarka vam rada vysvetli, ze nemuzete byt feminista. To proste nejde. Jinak jedine s cim v clanku souhlasim,   ze Hanka N. ma krasny usmev.

0 0
možnosti
HN

handour

5. 3. 2009 21:56
Re: Kdybyste napsal, ze jste milovnik zen,

Wendy, zdravím...co na to říct...jsem ráda, že Vás vidím:-)V

0 0
možnosti
I

iff23

5. 3. 2009 20:56
hh

a to nevite, ze dle samotnych feministek muz vlastne ani feministou byt nemuze? ;-D;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.