Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

osa

22. 1. 2009 13:12
vtipy dne...

"v nemocnici Šifa v Aze přijímali pacienty s krevními transfůzemi izraelské armády"  by bylo dobré doplnit, že se izraelské armádě občas připletla mezi zásilu krevní plazmy i nějaká ta humanitární puma.... "Mnohdy paramedici MADY zachraňovali životy Palestinců, pod palbou palestinských ozbrojenců" potřebuje doplnit ... že paramedici palbu opětovali a poté odletěli zpět na základnu.... ;-D zbytek jsou jako již tradičně "rodiče" páně daníčkových myšlenek... Rv

0 0
možnosti
P

pesimista

22. 1. 2009 12:35
hezky a výstižně řečeno

Izraelci neměli proti komu bojovat, teroristi zahodili zbraně a poschovávali se mezi civil - tak to je přesný popis těchto zbabělců a falešných hrdinů

0 0
možnosti
MW

marekW777

22. 1. 2009 12:25
dobrá práca

aj keď som zvedavý do kedy budú média robiť  z perfektne zvládnutej operácie prehratú vojnu ;-O:-©

0 0
možnosti
VHSE

Velká hlava slunce Evropy

22. 1. 2009 12:25
hm

R^

0 0
možnosti
K

kion11111

22. 1. 2009 12:00
Díky

za vaše článkyR^[>-] Vivat IDF!

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.