Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

roddie

20. 1. 2009 18:55
Já se za rasistu nepovažuji

ale rasistu ze mě postupně dělá moje země. Když vidím, že cikán, který před dvaceti lety dostal nový byt v centru města, ho za pět let stačil vybydlet, a to tak, že náklady na rekonstrukci dosahují statisíců, a poté, co začne hlasitě křičet o svých životních podmínkách, se všichni zaleknou, aby nebyli obviněni z rasismu a přestěhují ho do fungl nového sice holobytu, ale s kompletní výbavou (a to se nezřídka ještě vzteká, že chtěl kamenný byt, co to má znamenat), tak když tohle vidím, začínám s rasisty sympatizovat. Kdyby se choval já ÚPLNĚ STEJNĚ, zůstanu na ulici, budu muset zaplatit dluhy a škodu a nikdo mi nic nedá! Jak je to možné? Jsem snad horší než gauner, co zlikvidoval svěřený majetek? Navíc si myslím, že většina "rasistů" se s tím už nenarodila, ale prostě v životě něco zažila a podle toho si prostě utvářela názor. Za většinu rasistických projevů si mohou ti "očerňovaní" sami.

0 0
možnosti
PA

agu

20. 1. 2009 18:57
Re: Já se za rasistu nepovažuji

citim to obdobne...

0 0
možnosti
RO

opeth

20. 1. 2009 18:32
vite

ja myslim, ze barvu pleti resi hlavne lide co jsou povrchni a nemaji co jineho na praci (tim nemyslim vas). Reseni barvy pleti je povrchni zaskatulkovani cloveka. Pokud je vsak clovek normalni, podnikavy, aktivni, dospely, chce neceho dosahnout, a obklopuje se lidmi, se kterymi mu to pujde snadneji, tak barva pleti, oci, vlasu, je to posledni na co kouka. Clovek ktery resi barvu pleti neni pro me clovekem, se kterym to pujde snadneji a tak si ho nevyberu. Jsem omnoho mladsi nez vy a rasismus skutecne neresim, protoze se s nim ani nesetkavam, asi chodim na ta spravna mista. Nicmene chapu, ze vy jste zazil dobu, kdy barva pleti o necem rozhodovala. Ale dnes psat o tom ze obama je cernoch, to je jako psat o tom ze Beckham je anglican...

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.