Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OM

Zamete

19. 1. 2009 14:21
Děkuji

Sice to skončilo dříve a trochu jinak než jsme čekal, ale doufejme, že dobře. Bude zajímavé sledovat další vývoj, Izrael Azu nechce, Egypt ji také nechce, Arafat blahé paměti ji také odmítl, jestli se Abbas rozhodne vytáhnout si černého petra nevíme. Mezinárodní kontrola? Myslíte jednotky OSN? Byli by nestranné? Pokud ano, jak dlouho by trvalo, než by na ně nějaký magor začal střílet jako na okupanty řvouce Allahu akbar? No možná se mýlím a jsem proti Hamasovcům předpojatý (ale jenom trochu). Držím palce všem (tedy kromě těch statečných hochů z Hamasu).

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

19. 1. 2009 14:17
Dále bych se snad zeptal

proč Iránci nechtěli šáha M.R.Pahlaviho.

Prý šáh je persky i kráva,a tak nějak ho titulovali/jinak se to vyslovuje/.

Proč se vrátil z Paříže ajatollah Chomejni?

Tím to peklo začalo..

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

19. 1. 2009 14:14
Vážený pane

Musím říct,že jste snažil psát objektivně a věcně,no prostě v rámci možnosti.I já přeji Izraeli mír,shalom,saalam alejku.

Nicméně mám několik otázek.

1/V listopadu 1917 byla bitva u Megida,kde princ Fajsal bojoval proti Turkům a Lawrence z Arábie slíbil jménem angl.krále Arabům samostatný stát./Megido je u Ghazy,ne ?/Lawrence z Arábie poté,co angl.král svůj slib nesplnil,odmítl nejvyšší britský řád.Otázka: Byl Lawrence z Arábie antisemita ?Nemohli se pak Arabové cítit dotčeni,když vznikl Izrael? Oni nedostali nic,židé ano.

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

19. 1. 2009 13:52
Konec válek

Přeji Israeli konečně po 60 letech konec bojů za vlastní existenci, mír, uznání svými sousedy, bezpečnost a klid na budování vlastního blahobytu.

A Vám, pane Daníčku, ještě mnoho chuti psát o israelských reáliích, které jsou velmi zajímavé a poučné i v míru... k tomu netřeba války (byť ta poslední vynesla Vaši mediální hvězdu po zásluze vzhůru)...:)

0 0
možnosti
LM

Aaron71

19. 1. 2009 13:30
Skvělý závěr

Jak operace, tak Vašeho seriálu.R^

0 0
možnosti
B

basata

19. 1. 2009 13:24
Také

moc ,děkuji,Izrael opět nezklamal.

0 0
možnosti
JD

Jeykob

19. 1. 2009 13:22
Dekuji

...děkuji moc za zpravodajství :-)

0 0
možnosti
P

petrv19

19. 1. 2009 13:09
???

Schwatzemberkovi  ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.