Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OL

kocourek-černý

17. 1. 2009 23:48
Pane Daníčku,

tak se mi dnes zdá, že dnes sám nevíte s čeho si vybrat. Jste trochu zmatený. Ale nebojte se, příměří je a to doufám, pouze taktický ústup a israelská armáda zůstava ve svých pozicích a pokud jsem správně rozuměl ve zprává, tak příměří končí okmažitě vystřelení jedné rakety na Israel. Tak se uklidněte. Shalom

0 0
možnosti
FS

František Stočes

17. 1. 2009 22:20
Zaorálek včera přijal izraelského velvyslance

http://www.cssd.cz/s14983/tiskove-zpravy/a21596.html

Lubomír Zaorálek vyjádřil hluboké rozhořčení nad násilím páchaným na civilistech při izraelské vojenské operaci v Gaze...Lubomír Zaorálek velvyslanci sdělil, že spoléhání na čistě vojenské prostředky je pro stabilitu daného teritoria a pro mírový proces naprosto devastující. Poukázal na skutečnost, že v Evropské unii se prosazuje názor, že pokud dochází ze strany Izraele k hrubému porušování lidských práv a principů lidských práv, nelze za těchto okolností pokračovat v jednáních o užší spolupráci mezi EU a Izraelem. Tímto se vzdalujeme jedinému možnému řešení konfliktu, ke kterému vedla tzv. cestovní mapa mírového procesu, jejímž výsledkem měla být existence dvou suverénních, navzájem se respektujících nezávislých států – Palestiny a Izraele.

0 0
možnosti
VD

vdanicek

17. 1. 2009 22:31
Pri vsi ucte, pan Zaoralek ruzumi s prominutim prd

0 0
možnosti
LM

Aaron71

17. 1. 2009 21:35
Teď je potřeba

Izrael musí převzít naprostou kontrolu nad všemi úřady v Gaze. Jedině tak se dá předejít humanitární krizy, kterou jako poslední "raketu" odpalují šííté z hamasu.

0 0
možnosti
LM

Aaron71

17. 1. 2009 21:47
Re: Teď je potřeba

Mám tam chybu. Má být "krizi"

0 0
možnosti
VM

Dluhy se neplatí

17. 1. 2009 21:31
Díky za autentický náhled do duše těch,

Kteří jsou po léta ohrožováni teroristy placenými EU, která si z části naivně myslí, že si tím kupuje vlastní bezpečnost, a zčásti podporuje plastelínce proto, co sama udělala v době 2ww...

0 0
možnosti
S

StandaU

17. 1. 2009 21:26
Dobrý večer,

Vaše články se mi líbí, jsou vtipní, ale  současně informují. Přeji Izraeli vítězství a konečně klid a mír. Dzp.

0 0
možnosti
RR

rezjir

17. 1. 2009 21:16
Kdyby nacisti v Praze

v r-1945 během pražského povstání jednostranně vyhlásili přiměří, zlobil byste se na povstalce, kdyby se na to příměří vybodli?

0 0
možnosti
OM

Zamete

17. 1. 2009 20:38
Zdá se mi to,

nebo jste přitvrdil? ;-) Každopádně to, že palestinci v Izraeli mají možnost protestovat svědčí o mnohém. Karma

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.