Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sorgedoktor

15. 1. 2009 19:55
Já osobně mám tři atestace..

Ale  presentovat to jako   obět   čsského   zdravotnictví  považuji   za    faux   pas..

0 0
možnosti
VD

vdanicek

15. 1. 2009 22:38
Re: Já osobně mám tři atestace..

Poslete mi mail a ja odpovim, nebude to prijemne

0 0
možnosti

sorgedoktor

15. 1. 2009 19:54
Svým elaborátem urážíte

všechny  lékaře   České   Republiky  a     dehonestujete

Záchranou  službu v Praze..

0 0
možnosti

sorgedoktor

15. 1. 2009 19:53
To co nám tady líčíte..

bych  spíše   považoval   za projev   rozumové  nevyzrálosti..

0 0
možnosti
E

echo.3

15. 1. 2009 19:46
Ten titulek, trochu silný kafe, ne?

Ale jinak je mně pana Kaplické ho střašně líto. Jak to bylo, nevím, ale že v českém zdravotnictví jsou vážně nedostatky a šlendrián, je pravda. A takoví Julínci a Cikrtové, Ti tomu chtěli ještě dodat grády. A nejen oni.

0 0
možnosti
EK

Eles

15. 1. 2009 19:43
Pane Daníčku, nebuďte

takový ten "světoběžník" (v uvozovkách) a kritik bývalé vlasti za každou cenu. Jestli je tohle typický produkt českého zdravotnictví, poslyšte, co se stalo nedávno v Anglii. Handikapovaný muž z domova vytočil 999, protože se bál, že má infarkt. Operátorka vyslala sanitní vůz a zůstala ve spojení s volajícím. Ten mezitím upadl do bezvědomí a sluchátko upustil. Když posádka v krátkém čase přijela a dostala se dovnitř, mohla si operátorka (která zůstala na drátě, což zachraňující nějak nenapadlo) vyslechnout rozhovor ve stylu, že takového člověka nemá smysl se ani pokoušet resuscitovat, a že bude lepší počkat nějaký čas a pak oznámit, že dělali co mohli a nepodařilo se to.

Čili to chtělo trochu rezervovanosti hned u nadpisu, navíc zrovna ve vašem oboru je ČR pro rychlost PCI vzorem pro většinu světa...

0 0
možnosti
VD

vdanicek

15. 1. 2009 18:59
To co jsem citoval, je jen priklad, takovych jsou desitky

0 0
možnosti
VD

vdanicek

15. 1. 2009 18:58
Organizace zdravotnictvi

musi byt takova aby nikdy nedosly sanitky

Pokud by byl sam byl by to jiny pripad.

Problem je ze nam nesmi uniknout ani jeden pripad kde jsou svedci.!

0 0
možnosti

oldiess

15. 1. 2009 18:54
Všechno je relativní

Kdyby ten pán šel pro syna tehdy sám, tak by mu taky třeba nikdo nepomohl. Nebo v případě, že by zrovna byly všechny sanitky u výbuchu nějakýho sebevražednýho atentátníka, taky ne. Těžko porovnávat jeden aktuální a ještě nejasný případ s vybraným ideálním příkladem.

0 0
možnosti
MK

marionetta

15. 1. 2009 18:20
Pan Kaplický

přecenil své síly, přece jen v jeho věku si troufnout na péči o mimino:-( Doufám, že to bude ponaučení pro další nezodpovědné otce-starce. Udělat dítě je dílo okamžiku, vychovat trvá roky. Lituji smrti každého dobrého člověka, ale ještě víc lituji to dítě, které nikdy nepozná svého otce. Příroda moc dobře ví, proč dala člověku možnost se rozmnožovat jen v určitém životním období, a pokud ji člověk nerespektuje, pak to tak dopadá.

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

15. 1. 2009 18:26
Re: Pan Kaplický

Myslíte si,že protože si troufnul na mimino,tak ho to stálo život?Kdepak,máme to tam nahoře napsaný všichni a někdo se tam "dostane"holt dřív a někdo dýl... Nedá se to ovlivnit a tak to bylo a bude.

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

15. 1. 2009 18:13
Naprosta většiná našich

pacientů má po 1IM normální,neboť téměř normální EF nebo je léčeno

urgentní PTA se stentem ev CABG.Jak to,že izraelský pacinet má po 1.IM EF 35%.?

0 0
možnosti
VD

vdanicek

15. 1. 2009 19:01
prijel pozde

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.