Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Dezo-Conka

16. 1. 2009 7:25
Pane kolego

Připadá mi,že jste neuspěl na nějaké

pražské klinice a proto jste odešel do Izraele.A teď nám plivete do obličeje.Není to fér.Prý v našem zdravotnictví je přebytek peněz/7% HDPRv,40 let 4%/.Možná ano,ale jen pro úklidové ,firmy,zprvitazované prádelny,kotelny,stravovací provozy,lékárny.Průměrná tarifní mzda lékaře/bez služeb/ je menší než průměrná mzda ve státě,průměrný věk nemocničního lékaře bude kolem 44 let.Snížil byste nám platy ?Styďte se.

0 0
možnosti
VD

vdanicek

17. 1. 2009 20:08
Ale ne delal jsem s Rathem stavku, pomahal jsem mu svymi

kontakty, chtel jsem je na nekolik let do Ameriky, protoze v Cesku chcip pes, ale mama umirala na rakovinu a rekla ze chce umrit tam a tak jsem se octl sam v Izraeli a resil jsem co bude. Amerika? Izrael? V cesku bych se k medicine nevratil. Vydelavl jsem v businessu 10X tolik nez v nemocnici. A v Izraeli je stale nejlepsi medicina na svete. Jen z Nasho oddeleni odesli za poslednich 8 let 4 Lekari na mista prednostu klinik v USA. V Izraeli je prilis mnoho spickovych lekaru a v USA se nedostava. Vime

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

16. 1. 2009 7:17
Pane kolego

Nedopvěděl jste mi na žádnou otázku,

Proč jste u pacienta po IM se srdeční zástavou v důsledku komorové fibrilace se stentem v RIA neprovedli urgentní koronarografii? Jak jistě víte

příčinou artymie mohla být restenoza a ischemie.Kdy jste mu provedli echo /po přijetí/Pacient po 1.IM měl EF 35%/norma je 60%/.,kolik měl EKG Holtrů za ten rok ?Měl zátěžový test?

Proč se dostavil s IM do špitálu pozdě?

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

16. 1. 2009 7:18
Re: Pane kolego

P.S.-Mým hlavím oborem je revmatologie.Co umí izraelský revmatolog z kardiologie ?

Odpovím vám : nic;-D

0 0
možnosti
W

Wendolene

16. 1. 2009 6:58
Myslite, ze tohle se nemuze stat nikde na svete?

Ceske zdravotnictvi ma svoje mouchy, ale porad je mnohem lepsi nez v nekterych zapadnich zemich. Pan K. neni obet ceskeho zdravotnictvi, ale hlavne obet spatneho zdravi. Dalsi otazka je, nakolik je zodpovedne mit v takovem vysokem veku dite...ale jak se rika, o mrtvych jen dobre. Je to smutne, ale neobvinujte ceske zdravotnictvi, tohle se klidne muze stat i ve vasem milovanem serialu Chicago Hope. Prala bych vam nekolik hodin v emergency room v USA.Rv

0 0
možnosti
K

krtkoun

16. 1. 2009 14:17
Re: Myslite, ze tohle se nemuze stat nikde na svete?

Totalni souhlas diky  autor tentokrat prestrelil, situaci doma v Izraeli popisuje super, ale o situaci ! u nas nema paru...

0 0
možnosti
P

petrv19

16. 1. 2009 6:38
???

"Především jsem lékař, buduji si karieru "

- tohle mi jako charakteristika lékaře Daníčka úplně stačí :-/

0 0
možnosti
K

Killingworth

16. 1. 2009 4:40
Pane Danicek, zdejsi reakce na Vas...

....clanek mi pripominaji jedno americke prislovi: Don't give advice! Smart people do not need it and stupid will not heed it!;-D:-/;-(;-(;-(;-(

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

16. 1. 2009 0:09
Kolik měl v krvi alkoholu?

Nevěřím, že žádný

0 0
možnosti
K

Killingworth

16. 1. 2009 4:36
Re: Kolik měl v krvi alkoholu?

A CO to s cim spolecneho? "Sanitka nespechala, protoze straznici nahlasili opilce"??!@!!*%#@!!!!

0 0
možnosti
S

SPERO

16. 1. 2009 0:02
...

Vy jste taky oběť, svého ega...

0 0
možnosti

honziq

15. 1. 2009 23:12
hmmm...

Urazet ceskou urgentni peci, resp ceskou kardiologii na prikladu 71 leteho brutalniho kuraka...  No nevím. Architekt Kaplicky je totiz primarne obet sveho zivotniho stylu. V nasi zemi jsou skoro nejdostupnesi katetrizacni intervence z cele evropy !  :-©

0 0
možnosti
MB

kuttna

16. 1. 2009 0:06
Re: hmmm...

Mohl bych ji "urazit" na příkladu svého 60. letého tchána, který zemřel podobně. Rozdíl byl snad jen v tom, že ambulance neměla ani kyslík a přijela po půlhodině.

0 0
možnosti
HN

handour

15. 1. 2009 22:53
české zdravotnictví je nejlepší na světě

Už mám vážně dost toho pohrdáním naším zdravotnictvím a lékaři vůbec.To může říct je někdo, kdo nebyl v péči lékařů někde venku, pak byste si sakra vážil českých doktorů!

Hnusným způsobem jste zneužil jméno p.Kaplického a zároveň poplival české zdravotnictví.

V zahraničí jsem díky neodborné péči málem přišla o dítě, jen díky péči českých doktorů jsem donosila a porodila zdravou dceru.V české nemocnici jsem strávila 3 měsíce v kuse,takže z první ruky vím,že lidem stačí k nespokojenosti se zdravotnictvím oběd,který není podle jejich gusta.:-/.Přeju Vám,abyste se o kvalitě českého zdravotnictví přesvědčil dříve,než to bude nucen vyzkoušet na vlastním těle!

0 0
možnosti
VD

vdanicek

15. 1. 2009 23:23
To jen zacatek

Mam hodne co rici na adresu ceskeho zdravotnictvi a vsechno k veci zadne hlouposti. Zacneme s tim.;-€

0 0
možnosti
M

motylek_02

15. 1. 2009 20:06
nelibi se mi titulek

lacine vyuziti znameho jmena k prezentovani vlastnioho nazoru. :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.