Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Aaron71

14. 1. 2009 20:37
Jste zpátky

Hutné a dobré. Blíží se konec.R^

0 0
možnosti
H

Hugo.z.Lipek

14. 1. 2009 20:33
Nevěřím,

že Arabové-Palestinci dají někdy pokoj.Max.si teď zase doplní arsenál a až se oklepou,zase začnou.Směji se těm hrdinům z Hamasu,jak svlékají uniformy a berou roha.Jak Němci po prohrané válce...8-o

0 0
možnosti
JJ

Yurek

14. 1. 2009 20:30
Děti Hamasu

http://www.youtube.com/watch?v=eTGbP55HGi8

nevím, jestli už to tu nebylo, ale kdyby ne, tak to stojí za shlédnutí.

0 0
možnosti
TVE

tučňák v exilu

14. 1. 2009 19:59
Díky

za update. Vypadá to nadějně, i když jak zní jedno Americké úsloví, "It ain't over 'til the fat lady sings." - nebo Česky, nechval dne před večerem :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.