Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FM

SCHNECK1984

13. 1. 2009 10:27
Dík za další díl

a tady je video z předevčíra...

http://www.liveleak.com/view?i=560_1231793744

"how they changed path of missile away from civilians"

takhle jsou izraelci "hodní" že nejdou zbytečně do civilů...

0 0
možnosti
JN

El Cid

13. 1. 2009 10:15
Diky za vysvetleni...

...kdo jsou ti persane. Je nejak agrese situ opravnena? Ma nejaky podklad v historii? Taky by me zajimali nejake info o Iranu - vypada to ze je nepritel vsech...tak jak to ze jeste existuje?

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

13. 1. 2009 10:17
Re: Diky za vysvetleni...

Peršané jsou Árijci, ne Arabové.

0 0
možnosti
MM

Hellmaker

13. 1. 2009 10:06
dotaz

Nerozumím tomuto:

Izraelci hospitalizují v nemocnicích palestinské děti, některé z nich

už vydaly svědectví o zneužívání ze strany Hammasu. Nejspíš proto

připravují francouzští právníci žalobu na Izrael.

Proč žalobu na Izrael?

0 0
možnosti
C

Chocco

13. 1. 2009 10:26
Re: dotaz

Cinicky, Hellmakere, cinicky to bylo. trochu usmivanim se na "logicke" mysleni Francouzu, tak jsem to ja pochopil.

0 0
možnosti
RR

rezjir

13. 1. 2009 9:41
Jo ták

lupič (porušující nepřípustnost principu dobývání území válkou) trpí, že když "jeho děti už 7 let nespí, žijí pod neustálou palbou. Neměli jsme na výběr“.

  Tak to si měl rozmyslet předtím, než oloupil tu oběť, která se jenom brání. A to že se brání oprávněně, je soudně nejvyšší instancí určeno tou

Rezolucí č. 242/1967.

0 0
možnosti
JN

jirkasokolik

13. 1. 2009 6:53
Zbraně z Egypta

Zajímalo by mne, kde a od koho Hamás z Egypta bere zbraně. Pokud jsou tyto zbraně z Egyptských armádních skladů, musí tam docházet k jejich masívnímu vykrádání. Divím se, že tomu egyptská armáda nezamezí a také proč nezaslepí na svém území pašerácké tunely Hamásu.

J.Navrátil

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.