Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kion111

9. 1. 2009 13:28
Díky

za Vaše článkyR^[>-]

:-©EU

0 0
možnosti
FM

SCHNECK1984

9. 1. 2009 13:12
jsem rád že se tu objevilo video,

které jsem myslím včera přidal pod jeden díl vaší "reportáže".. je to vážně nářez.. Izraelci tam nebojují proti "někomu" neznámému... ale co nepochopím je ta palestinská mentalita..

a právě proto se bojím že jako evropani na náš humánní pohled na věc dojedem... stejně tak jak římani diskutovali v senátu, zatím co řím přepadli barbaři..

každopádně shalom israel!

0 0
možnosti
LU

pidla

9. 1. 2009 14:11
Re: jsem rád že se tu objevilo video,

R^

0 0
možnosti
A

Alexsky

9. 1. 2009 12:49
Vážený pane Daníčku

Dobrý den

Moc vam děkuji za články na blogu, čtu je denně a jsem moc rád že je někdo takový jako Vy kdo se nebojí a nejde si čas informovat ostatni o situaci v Izraeli. Nezkreslně, z první ruky a nepřetržitě.

Ještě jednou díkyR^

Chtěl bych se zeptat jestli nevite nějaké informace o stavbě Izraelského chramu v Jeruzalémě, toho podle Bible který tam stával vždycky?

Bůh žehnej Izraeli. V

0 0
možnosti
TVE

tučňák v exilu

9. 1. 2009 12:27
Příměří

prognóza: Pokud Hamas nebude střílet už během těch tří hodin, po jejich uplynutí si určitě "picne" ...

0 0
možnosti
FM

SCHNECK1984

9. 1. 2009 13:14
Re: Příměří

souhlas.. bohužel

0 0
možnosti
VD

vdanicek

9. 1. 2009 12:20
Rejzirku já jsem stokrát a dokola vysvětlil

že to je jinak, jestliže se nechceš přesvědčit, tak ne co udělám. Jsou fakta. Kdyby Palestinci chtěli, už dávno by měli stát a půlku Jeruzaléma.

Nezlobím se ale nemám sílu Vás pořád přesvědčovat.

:-)

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

9. 1. 2009 15:22
Re: Rejzirku já jsem stokrát a dokola vysvětlil

Ignorujte ho, on vždy semele dohromady fakta, polopravdy a lži. ;-O

0 0
možnosti
RR

rezjir

9. 1. 2009 12:14
Nebezpečí můslímů

Většina diskutujících zde podporuje Izrael ne proto, že by snad souhlasila s okupací Palestiny, a nebo ji vadily metody palestinského odboje, ale proto, že považuje z hlediska Evropy muslímy za větší nebezpečí. Jenomže to ohrožení Evropy právě vzrůstá tím, že se Izrael ve svém konání neřídí příslušnými rezolucemi Rady¨bezpečnosti, a tak vytváří jako atomová velmoc konfliktní zonu na Blízkém východu.

0 0
možnosti
RR

rezjir

9. 1. 2009 12:09
Vážený pané Daníčku

když jsem četl různé stati o tom, jak nacisti posílali židy do plynu, tak jsem si říkal, že pokud ti židé nekladli žádný odpor, tak s tím v podstatě vyjadřovali souhlas. Proč se i s holýma rukami nevrhli na ty nacisty, vždyť už neměli  co ztratit.

 A byl jsem velmi rád, když jsem se dočetl, že přece jenom alespoń v jistých případech kladli odpor. A tímto alespoň vyjádřili svůj nesouhlas s konáním nacistů.

Asi byste se nedivil těm židům, že kdyby mohli, tak by ten odpor také vyjádřili např. vystřelováním raket z  těch koncentráků na bezbranné německé vesničany a  a kdyby hlasali něco o nutnosti zlikvidovat německý stát.

Naprosto z těchže důvodů byste měl mít pochopení pro Palestince.

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.