Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

lukas.vlcek

4. 1. 2009 11:35
Proč tedy Pavlína Reš doporučuje Al-Jazeeru?

Více v článku na iDnes zde:

http://zpravy.idnes.cz/humanitarni-krize-se-jeste-zhorsi-rika-ceska-ktera-opustila-pasmo-gazy-13n-/zahranicni.asp?c=A090104_044437_zahranicni_stf

Má důvod být zaujatá?

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

4. 1. 2009 12:01
Re: Proč tedy Pavlína Reš doporučuje Al-Jazeeru?

Ano má.

Ta ženská je magor

0 0
možnosti
K

kion111

4. 1. 2009 11:31
Díky

Díky za vaše příspěvkyR^[>-]

:-©EU

0 0
možnosti
RK

šedý vlk

4. 1. 2009 11:25
Souhlasím.

R^

0 0
možnosti
MV

leather-man

4. 1. 2009 11:16
El Džazíra je podle

vzoru El Bunda? 8-o

0 0
možnosti
RR

rezjir

4. 1. 2009 11:09
Radostné tance muslimů

"Radostné tance muslimů po pádu dvojčat Američané nezapomenou nikdy!"

Dotaz: Kolik miliard muslímů tehdy radostně tancovalo?

Pokud jsou všechny vaše infomace přesně tak přesné, jakou je popis vámi uvedené siuace, no tak bych si dovolil prognozovat, že Izrael má na kahánku, když miusíte při obhajobě jeho činů takto zkreslovat.  Jinak řečeno, nebyl jste v minulém životě učitelem nějakého pana Goebbelse? .

0 0
možnosti
LM

Aaron71

4. 1. 2009 11:13
Re: Radostné tance muslimů

Já nevím jestli to byi miliardy, tolik muslimů snad není. Ale například v Damašku, Káhiře, Gaze a Teheránu se radovali desítky tisíc lidí v ulicích. Dalším tisícovkám lidí tekly slzy radostí ve francouzských, německých a britských mešitách. Oni měli z atentátu na WTC opravdu upřímnou radost a Vy to víte. Tak ze sebe nedělejte hlupáka. Oba stojíme v otázce izraelsko-palestinského konfliktu na jiné straně, ale to ještě není důvod, abychom se zesměšňovali. Hezkou neděli.

0 0
možnosti
L

lycka.tomas

4. 1. 2009 10:52
Proč mne nepřekvapila pozemní operace?

Bydlím velmi malý kousek od Izraelské ambasády. V pátek poprvé během bojů se na ambasádě svítilo ve všech oknech ambasády. Bylo vidět velké zvýšení práce na ambasádě. Vsadil jsem se se známým o láhev vína, že útok bude do konce týdne. A sobota? To už zde každý ví. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.