Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Jana z TP

28. 12. 2008 23:47
Díky

R^

0 0
možnosti
P

pmichak

28. 12. 2008 23:01
0 0
možnosti
JP

sir Humprey

28. 12. 2008 22:53
Díky a držte se

[>-]R^

0 0
možnosti
K

kion111

28. 12. 2008 22:52
Volič Národní strany

R^[>-]

0 0
možnosti
P

pmichak

28. 12. 2008 22:43
dekuji

a prosim piste dale. najit v ceskem tisku objektivni clanek o izraelsko - palestinskem konfliktu je takrka nemozne.

0 0
možnosti
JD

grrrr....

28. 12. 2008 22:09
...

"Nevím, jakými zbraněmi se bude bojovat ve 3. světové válce, ale ve

4. světové válce to budou klacky a kameny."

Albert Einstein

0 0
možnosti
OL

kocourek-černý

28. 12. 2008 21:52
Pochopeni

Dokud Palestinenci nepochopí, že Hamas, Hisbola a Irán má jiné záměry, tak to nikdy neskončí. Je mi líto těch lidí v Gaze, ale když to tentokrát nedotáhnou a stáhnou se jako v Libanonu, tak by to mohla býti poslední bitva Israelu proti terorismu. Bohužel nemůže Israel tuto válku bez Palestineců a ostatních arabských států ukončit. Evropa jsou srabi jako se ukazala Francie a EU a jedině USA zůstane spolehlivý spojenec Israele, nebo přesněji ta lobby je silná v USA.  Ovšem naděje umírá naposled. Potřebovalo by to znovu takové politiky jako byl Sadat v arabském světě a to nejen jeden ale více.

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.