Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kion111

27. 12. 2008 22:53
Volič Národní strany

Karma pane Daníčku!!!R^[>-]

:-©EU

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

27. 12. 2008 22:49
Pokud Izrael není schopen se 60 let

domluvit s Araby,ydá se mi nějak divné.Šance bzla nejméně 10 x,ale vždy fanatici na obou stranách všechno pokazili.Dobře,Arabové nesou 70% viny

,ale Izrael není také bez viny.My v Evropě už toho konfliktu máme dost;-€.

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

28. 12. 2008 21:02
Re: Pokud Izrael není schopen se 60 let

Mluvte za sebe prosím. Nevydávejte se za mého tiskového mluvčího. Děkuji.

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

27. 12. 2008 22:44
Pro mneje správný žid

profesor Wiener,ten ale zůstal v Kanadě.Pokud ten mi řekl,že bezvýhradně souhlasí s politikou Izraele,tak bezvýhradně souhlasím i já.Nejsem antisemita,ale štve mě ta blbá propganda

/viz pán Olšér/

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

28. 12. 2008 21:01
Re: Pro mneje správný žid

Olšera nečíst. Ty jeho nesmysly musí pocházet z jiné dimenze.

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

27. 12. 2008 22:40
Důvody antisemitismu jsou různé

Dnes čtu knížku Brigitty Hamannové Rudolf Habsburský.O Ma´darech je ta m psáno,že většině Uherska pouze tvořili

menšinu a jejich osídlení mělo "ostrůvkovitý" charakter.Maďarský původ prý měli jen šlechtici,úředníci a ..........židé.

Přečtěte si to.Divíte se Slovákům a Polákům,že byli antisemité?/V Polsku zase židé měli německýa ruský"původ".

0 0
možnosti
OL

kocourek-černý

27. 12. 2008 22:35
Překvapení

Nuže jste mě velice překvapil. Takový objektivní článek by skutečně patřil do novin, ale to by povstalo mnoho tzv. "dobráků"  kterým se v Německu říká "Gutmenschen"  a většina lidí nemá židy a Israelce moc v lásce. Stále existuje takový plíživý a latetní antismemistismus ke kterému se ale skoro nikdo nepřizná otevřeně. Hamas se schovavá za lidskými štíty a levicové intelektuální vrstvy v Evropě jim skoší na ten špek jak slepci. Děkuji za tento článek.

0 0
možnosti
L

Leopoldo

27. 12. 2008 22:49
Re: Překvapení

Tady se nejedná být dobrákem nebo met zidy v lásce.Zde se máme dívat na tento vázný konflikt,který se muze také snadno rozsírit,úplne objektivne.A fakt je ten ze arabové to vzdy prohráli,jak vojensky tak také diplomaticky .Je to umele udrzováno v zájmu globální politiky a také to má hodne co delat s nábozenstvím.Jiste jde o víc nez o púdu.To co obe strany uz utratili na tomto sporu a válkách by bývalo stacilo dát vsem palestinským uprchlíkúm normální a pohodlný zivot,kdekoliv.

0 0
možnosti
VD

vdanicek

27. 12. 2008 22:28
Da se uzit take uderne olovo

Proste = oferet jecika

0 0
možnosti
VD

vdanicek

27. 12. 2008 22:27
Tucnaku muzete to nazvat take tezke olovo

Snazil jsem se o co nejvrodnejsi preklad. To se neda prelozit otrocky

0 0
možnosti
TVE

tučňák v exilu

27. 12. 2008 22:32
Re: Tucnaku muzete to nazvat take tezke olovo

Samozřejmě překladů je celá řada (místo olova může být také vývod ;)), samozřejmě já můžu pracovat jen s Anglickou verzí, neznaje Hebrejštiny, ale ten cejch mi tam prostě nějak nesedí :-)

0 0
možnosti
VD

vdanicek

27. 12. 2008 22:23
NENI V IZRAELI ORTODOXNI NEMOCNICE:

Vzhledem k tomu ze zdarma osetrujeme palestinske obcany vcetne teroristu mi to pripada divne. Pred mesicem jsem osetroval a vylecil ruskou turistku. Podle mne Vam chybi Data. Za druhe v Izraeli neexistuje ortodoxni nemocnice. Zdravotni pece je bezplatna pro vsechny, nejdrive se leci pak se bavime o penezich. Me nezajima jestli ma clovek pojisteni to je veci reditele nemocnice. Ten musi vybrat penize zpetne, nebo to zapsat do ztrat. ZNOVU NENI V IZRAELI ORTODOXNI NEMOCNICE:

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

27. 12. 2008 22:28
Re: NENI V IZRAELI ORTODOXNI NEMOCNICE:

Ta informace je od kolegy,s kterým jsem

spoluracoval 10 let a který nikdy nelže.Je to věřící katolík.

0 0
možnosti
JJ

Jana z TP

27. 12. 2008 22:18
Další skvělá reportáž

Děkuji opět autorovi za skvělý článek :-) a doporučuji přečíst si Exodus nebo knížky od pana Olšera.

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

27. 12. 2008 22:12
Slyšel jsem,že naše turistka

nebyla přijatá do nemocnice pro ortodoxní

židy,v jiné nemocnici trvalo hodinu než ji byli ochotní vyšetřit,konzulát musel nejdříve zaplatit 200 000 Kč,nakonec ji operavali pro akutní zánět slepého střeva v Palestině.Jak mi to vysvětlíte.?Jsme ve válečném stavu s Izraelem?.Jsme banda simulantů?/Simulantenbande/.nebo jsme snad odmítli ošetřit nějakého izraelského turistu?

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

27. 12. 2008 22:18
Re: Slyšel jsem,že naše turistka

To je naprosá pravda, ale to se stalo "prý" v roce 1986. A ona pacientka "prý" byla" vysoce postavená komunistka. Prý.

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 15,35
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.