České zdravotnictví

Vladimir Danicek

Schizofrenie Babiše politiků a tisku

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.

17.11.2018 v 12:23 | Karma článku: 31.16 | Přečteno: 845 | Diskuse

Vladimir Danicek

Příčiny infarktu ve věku 20 let

Se zájmem jsem si přečetl článek v deníku DNES o mladém fotbalistovi z Guinei, který utrpěl myokardiální infarkt ve věku dvaceti let. Jak jistě všichni vědí, jsem kardiolog a v tématu se vyznám.

31.8.2013 v 17:00 | Karma článku: 23.74 | Přečteno: 5620 | Diskuse

Vladimir Danicek

Chcete Ameriku? Tak to pane doktore, bude 3500 za čekání.

Omezenost a hloupost některých vzdělaných lidí v postkomunistických zemích je zarážecící. Dlužno podotknout, že nejméně je to vidět na Rusech, kteří procházejí tvrdou kapitalistickou transformací.

25.5.2009 v 9:21 | Karma článku: 41.46 | Přečteno: 10473 | Diskuse

Vladimir Danicek

Izraelské zdravotnictví-Soulad veřejného a soukromého 4. Vztahy

Lékař je v Izraeli po ukončení stáže lékařem pro všechno. Teoreticky si i bez atestací můžete otevřít ordinaci plastického chirurga a transplantovat obličej. Jenže k Vám nikdo nepřijde a nedostanete podporu komory ani pojištění. Žádná nemocnice Vás nezaměstná. Kladným výsledkem tohoto přístupu je, že je volnější trh práce a lze snadno najít práci a vydělat si peníze.

22.5.2009 v 9:55 | Karma článku: 19.57 | Přečteno: 2085 | Diskuse

Vladimir Danicek

Izraelské zdravotnictví-Soulad veřejného a soukromého 3. Nemocnice

Zkrátka pacient platí na dřevo a pojišťovna mu:

21.5.2009 v 9:25 | Karma článku: 21.33 | Přečteno: 2565 | Diskuse

Vladimir Danicek

Izraelské zdravotnictví-Soulad veřejného a soukromého 2. Pojišťovny

Vraťme se k pojišťovnám. Kromě základního a už tradičního druhu pojišťoven, založených na profesním, nevýdělečném vlastníkovi, což je v Česku tradice, která pochází z prohnilé Habsburské monarchie a v Izraeli ji používala od roku 1914 do roku 1995 všeobecná zdravotní pokladna, patřící odborovému svazu.

20.5.2009 v 9:07 | Karma článku: 19.80 | Přečteno: 2416 | Diskuse

Vladimir Danicek

Izraelské zdravotnictví-Soulad veřejného a soukromého 1. Historie

Slíbil jsem příteli, že přes absolutní nedostatek času napíši něco o izraelském zdravotním systému. Proto se prozatím nebudu zabývat podrobnostmi. Zde jsou fakta a skutečnosti.

19.5.2009 v 10:40 | Karma článku: 19.95 | Přečteno: 1884 | Diskuse

Vladimir Danicek

Ratha Ráth nebo neRáth.

Dobrý večer všem. Vaše reakce na článek o dr. Rathovi opravdu svědčí, o jak rozporuplnou osobnost jde.

7.2.2009 v 21:15 | Karma článku: 21.87 | Přečteno: 2680 | Diskuse

Vladimir Danicek

Architekt Kaplický, další oběť českého zdravotnictví.

Předně bych se rád připojil ke kondolencím rodině pana architekta Kaplického. Když jsem ráno otevřel počítač a uviděl tu zprávu, polilo mě horko a zabolelo u srdce. Líbí se mi jeho tvorba a to včetně nepopulární chobotnice (co se dá dělat). Myslím, že odešel jeden z největších českých architektů dneška s jiným a neotřelým pohledem na svět. Jako většina osobností vyvolal mnoho protichůdných názorů, byl terčem osobních útoků i nelíčeného obdivu. Já patřím k obdivovatelům jeho tvorby a jsem přesvědčen, že Česko ztratilo velikého člověka.

15.1.2009 v 17:20 | Karma článku: 34.42 | Přečteno: 4182 | Diskuse

Vladimir Danicek

Čestný muž a šlechtic, nemoudrý Jiří Paroubek

Od doby před volbami v roce 2006 nazývám pana Paroubka čestným mužem a šlechticem. Tehdy mě zaujal velmi upjatým a vskutku čestným přístupem. To byl také jeden z důvodů proč prohrál volby. Možná si dobře vzpomínáte na to jak přijal kolegu Ratha, který udělal průvan v zatuchlém, českém zdravotnictví.

30.12.2008 v 17:20 | Karma článku: 26.65 | Přečteno: 3241 | Diskuse
Počet článků 107 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3410

Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.