Vladimir Danicek

Díky ODS a vrhačům vajíček za blyštivou reklamu - Jiří Paroubek.

29. 05. 2009 9:42:51
Milý Petře Tluchoři , Mirku Topolánku a moji zvláště milí vrhači vajíček.

Úvodem mého projevu přijměte vřelé díky za váš smělý a vpravdě hrdinský počin na podporu ČSSD.

Marně jsem si lámal svůj mozek a lámal i hlavy ostatních ve vedení ČSSD, jak se v Evropě zviditelnit. Vpravdě jsem Zelenal závistí. Ani moje žena nepomohla.

Vidě Vaši skvělou volební reklamu s bezkonkurenčně nejlepším předvolebním filmem, jsem závistí i Zoranžověl.

Už, už jsem si začal myslet, že jste zapomněli na svůj slib, že na zlost vrtošivému staříkovi sprovodíte ODS ze světa. Ale vy ne, vy jste potěšili mé stárnoucí srdce a těsně před volbami jste moji fotografii doplnili do Vaší předvolební reklamy. Jistě jste se poučili při Vaší poslední návštěvě Izraele, tím jak se levici podařilo dostat na výsluní extrémě pravicovou stranu nynějšího ministra zahraničí Librmana.

Musím říci, že vaše zahraničně politické znalosti historie jsou skoro stejně blyštivé jako mé znalosti francouzské historie. Všichni víme, že v politice je důležitější že se mluví, než to co se mluví. Poučili jste se. Zařadili jste mě do Vaší předvolební reklamy. Co na to, že mě nemají rádi, hlavně, že mě volí.

A pak to přišlo.

Moji předvolební poradci, zaměstnali vrhače vajíček.

Jeden vrhač 20 000 korun na ruku vedení - 50 tisíc. A byla to blyštivá investice, prokazující ekonomický potenciál levice. Naši vrhači vajíček ukázali na naše hrdinství. S odvahou jsme se statečně postavili vaječným útočníkům, bránili proti nim naši demokracii a zahnali jsme je do jejich modrého doupěte.

Za jejich podlý čin Jim i Bulváru stejně jako Vám náleží prémie.

Vy všichni jste společně vrátili ČSSD na mapu Evropy, dnes je jméno Topolánek zapomenuto a před Evropskými volbami je známo jen jedno jméno Paroubek. Jméno skutečného vůdce Čechů v Evropě. Mnozí si už myslí, že Evropě jsem předsedal Já s ČSSD. To jste mě pomohli zajistit vy s mými přáteli a souputníky novináři a zpravodaji Bulváru Českého včetně vedení Velkých deníků a Televizí.

Bez Vás by se před vobami do evropského parlamentu nedostala ČSSD na výsluní.

O lepší službě ČSSD jsem nesnil ani ve svých mokrých snech.

Česká pravice stála nad propastí. A vy všichni, společně s našimi podlými vajíčkáři, jste udělali další důležitý a dlouhý krok kupředu, k jejímu úspěchu. Díky.

Svými činy jste nás zařadili do skutečné Evropy. Prozatím do té Jihovýchodní, ale i to je úspěch.

Myslím, že Evropského zlého muže, toho Vrtošivého Staříka z toho trefí šlak. Pak už bude cesta k Lisabonské smlouvě volná. A my budeme moci pod dohledem naších přátel, rukou společnou a nerozdílnou budovat náš světlý zítřek.

Dovolte mi, abych Vás, Naše Vajíčkáře i Bulvár pozval na Pomerančovou oslavu našeho vítězství do hotelu Modrá laguna na břehu Rudého moře.

Tam Vám budou předány Vaše ceny.

Díky Petře, díky Mirku.

Se slzou dojetí v oku Váš Jirka Paroubek

A na závěr několik společných fotografií převzatých ze serveru ODS a IDnes.

Paroubek a vejce

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

ODSRath

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOPA

 

Paro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skro1

 

Skro2

 

 

Parchudal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Vladimir Danicek | karma: 17.73 | přečteno: 3886 ×
Poslední články autora