Soud rozhodl a je treba jej ctit at se nam to libi nebo ne

A Mgr. Kalvoda ukazal panu Topolankovi, Paroubkovi a panu prezidentovi, ze se vyplati ctit pravo a ze nejsou nad pravem a ustavou. To je dobre si uvedomit. Zverejnuji dopis priteli napsany dnes, po ostre dikusi pred deseti dny. Kdo to je si necham pro sebe. Aleza tim si stojim. Zde je text:

 

 

Doufam ze jste pochopil, o cem jsem hovoril, jsem prost emoci a Kalvoda s Melcakem jsou mi u zadku je mi jedno kdo jsou a kdo za nimi stoji a co za tim je, ja sazim na mstu nebo  na marketingovou kalkulaci nebo na oboji. Ale pravdu meli, jak jsem rekl a soud rozhodl jak rozhodl at se nam to libi nebo ne.
Jste svedkem epochalni udalosti v novodobych ceskych dejinach, kdy pravo zacina byt uctivano. Ja ctim pravo uz leta. V Izraeli odpovi: Nesouhlasim s vyrokem nejvyssiho soudu ale uctivam jeho rozhodnuti. A to rikaji politici, osadnici a divte se i arabove, beduini, druzi a ostatni. Izrael je dnes pravni stat Cesko se jim k me velke radosti stava take. Je to skvele a epochalni. Politici uz priste budou vazit sve kroky a i prezident pochopi, ze neni nad ustavou. My nejsme nad pravem, pravo je nad nami.
Ja rikam. Ani me se rozhodnuti Ustavniho soudu nelibi ale ctim ho tak, jako ctim pravo a spravedlnost, protoze pravo, spravedlnost a Pravda Vitezi. A tak to ma byt. A dnes to uz nejsou jen slova.
A mimo jine vsechna cest Mgr Kalvodovi, ted bude mit bezpocet klientu a bude bohatsi nez Svaty Stanislav Gross, zvany Uprimny. Myslym ze se timto zaradil mezi vyvolene pravniky a byl to skvely marketingovy tah. Do dnes jsem nevedel, ze nejaky Kalvoda existuje, dnes je znamym pravnikem a tim kdo pokoril snemovnu, senat a prezidenta  a zvitezil u ustavniho soudu. A tim bude na vzdy a bude se o nem mluvit.

Vsechna cest take nalezi vetsine nasich politiku, kteri me prijeme prekvapili, tim, ze uznali rozhodnuti ustavniho soudu. Jsou sice taci, kterym to trva dele, ale verim, ze i ti pochopi.

A mimochodem, myslim, ze mi nalezi omluva, ale to uz si srovnejte se svym svedomim, ja se na Vas nezlobim.

Vladimir Danicek M.D.

Autor: Vladimir Danicek | čtvrtek 10.9.2009 19:27 | karma článku: 18,09 | přečteno: 2161x
  • Další články autora

Vladimir Danicek

Ne nemáte pravdu pane Železný

24.7.2020 v 10:01 | Karma: 33,95

Vladimir Danicek

Nikdo jich neměl víc

14.10.2019 v 12:50 | Karma: 19,56

Vladimir Danicek

A kdo to je ten Hutka?...

4.8.2018 v 14:00 | Karma: 44,82

Vladimir Danicek

Boj je dobojován

27.1.2018 v 14:00 | Karma: 17,06

Vladimir Danicek

Obelhaní

28.10.2016 v 2:55 | Karma: 38,93

Vladimir Danicek

Clanek smazan

30.12.2014 v 12:26 | Karma: 28,97
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.