Foto

Určitě byste měl vědět, že žádný učený z nebe nespadl.... Ani umělá inteligence. A že to je hardware a software a nikoliv biologický mozek ví snad každý.

P.S.: Pokud jste někdo dočetl slovo od slova až do konce, tak smekám.

JM

J49i12ř34í 22M77l44s

27. 2. 2024 20:39

Mně se povedlo úmělou inteligenci naštvat. Chtěl jsem po Copilotovi fotku Mariánských Lázní a on stále vytvářel naprosto nesmyslné obrázky. Vždy jsem ho se slovem prosím požádal o lepší výsledek, on se omluvil a že to zkusí znovu. Po asi sedmém pokusu a mé žádosti o lepší fotku, tentokrát už reálnou, mi odvětil, že diskuze se mnou je bezpředmětná, víc neumí a že ukončuje konverzaci se mnou...

FL

"To hlavní co je třeba říci je, že všechno vymyslel a naprogramoval člověk." - Drobná oprava, člověk okopíroval jak funguje neuronová síť v mozku. To všechno vymyslela příroda

  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.