Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Píchejte si injekce na vaší klinice a politiku nechte těm, co ji alespoň trochu chápou.

0 0
možnosti
Foto

Buďto si děláte legraci nebo vám ruply nervy

3 0
možnosti
PN

P95e71t60r 15N78e76d72v51ě34d

10. 10. 2021 9:46

Zajímavá teorie, ale to se nestane. Platné hlasy jsou jasné. Premiér pan Fiala. A zbytek je jen a jen na vítězích jak se dohodnou. Snad to bude ku prospěchu všem.

1 0
možnosti
MB

Vít Rakušan bude oprávněně předsedou PS. Zase problém, asi neumí hrát na kytaru a skákat po pultících. Následný prezident ČR. Opět nedostatek. Kouří, pije? Nic se neděje, nikdy není pozdě. Oživme tradice - Po stopách SNP a Klenotnice! Bureš, Faltýnek, švarná Alenka, Borovský i Havlíček? Ideální ozdoba Jeleního příkopu, hladomorny? Záleží na nich, jaké vzácné zvíře si zvolí, nominují :-)

3 2
možnosti
MB

Karle, Vy jste dneska tak aktivní ! Už nemusíte držet službu - ANO, volby skončily ... :-)

2 0
možnosti
Foto

I44v24o 60C54i41l10i39c32h

10. 10. 2021 9:21

Zajímavý styl humoru ;-D

7 1
možnosti
IB

Budu ráda, když premiérem zůstane Fiala a koalice dodrží memorandum. Sice jsem volila dvoukoalici bez kroužkování, ale vítězství trojkoalice mi dalo naději na změnu. Doufám, že to trojkoalice sobě ani nám nezkazí a memorandum dodrží

5 0
možnosti
PK

Už druhý Kolíňák do čela ...:-)

1 0
možnosti
JH

Píšu sice originální, ale jde spíše o šílenost. Doufám, že pan doktor je řádově lepší lékař, nežli politolog, jinak by to bylo na jednání Lékařské komory:-)

Souhlasím jen v tom, že by se premiérem mě stát Rakušan, pokud by tedy tahle funkce měla patřit momentálně největšímu vyčůránkovi:-)

3 1
možnosti
PK

Osobně nechápu proč mají starostové stranu. Starostové mají starostovat ...

4 0
možnosti
AN

A43l18e48š 74N69o13v12á35k

10. 10. 2021 9:08

Zajímavý druh ironie...Nejste Rakušanův strýc?:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.