Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Trocha historie: Británie byla je a největší ekonomikou Evropy jednou z nejsilnějších na světě.

Zdroj: https://danicek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=722337

0 0
možnosti
VV

Pisete:

Trocha historie: Británie byla je a největší ekonomikou Evropy jednou z nejsilnějších na světě.

Zdroj: https://danicek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=722337

A co tohle:

Trocha historie: Británie byla je a největší ekonomikou Evropy jednou z nejsilnějších na světě.

Zdroj: https://danicek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=722337

0 0
možnosti
VV

Vystudoval Elton School ? To je neco jako bejvala devitiletka v CR.

0 4
možnosti
VH

.. praví s námahou devítiletku absolvující.

2 0
možnosti
MS

V dnešní době mají (bohužel) zelenou ulhaní křupani. Ať se člověk podívá do Evropy, za Velkou louži, nebo k nám.:-/

2 1
možnosti
VV

Bane, jeste se par slusnejch najde. Slysel jste nekdy neco spatneho o Ueli Maurer?

0 0
možnosti
JV

J90i46r87i 29V17r43a26b40e54c

27. 7. 2019 12:39

Ovšem oba uvedení se chovají (i tak vypadají ), jako by utekli z blázince.:-)

1 1
možnosti
VR

Uvidíme! Zatím dokázal jen to, že umí přesvědčivě lhát.

1 1
možnosti
PK

S výborným vzděláním, pestrým životopisem a horkokrevným předkem to tento muž dokáže, vysune Anglii z EU....R^

2 0
možnosti
JK

Ona už se přeci vysunula, on jen "zařídí" jak.

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.