Diskuse

Clanek smazan

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když tak vidím, kolik je v příspěvku chyb, nemohu se zbavit dojmu, že na průběhu akce měl svůj podíl i autor textu. :-P

2 0
možnosti
AR

A45d93a86m 67R27y86c68h63l14ý

30. 12. 2014 15:18

Já s Alzou nikdy neměl problém. .v pohodě Resi i reklamace

2 0
možnosti
Foto

Pane Daníčku tak nějak vás nechápu.

Proč jdete kupovat do prodejny a když tam nemají zboží na předvedení kupujete podle obrázku-proč jste nekoupil přímo na internetu kde byste měl mnohem větší ochranu než když jste to koupil v obchodě?

Vzhledem k tomu, že píšete o tom, že nakupujete na internetu běžně tak bych očekával, že si to necháte poslat přes eshop zejmén když jste kupoval běžnou lednici z nižší cenové kategorie:-/

2 1
možnosti
MS

Já platím předem vždy jen částky 300-500 Kč a to ještě v e-shopech, se kterými mám dobré zkušenosti. Vyšší částku bych předem nezaplatil  n i k o m u.  Za to mi ta vyšší cena za dobírku stojí.

3 0
možnosti
PK

P91e37t31r 84K95o56l22á26ř

30. 12. 2014 13:23

Osobně jsem s Alzou spokojený.Už mám od nich hodně zboží a žádný problém. Na netu vyberu, objednám a ve výdejním místě zaplatím. Jednou jsem měl reklamační problém a ten jsem vyřešil opět na výdejnním místě.

4 0
možnosti
Foto

J92o21s28e32f 11H45o55d87y14s

30. 12. 2014 13:17

v Alze nakupuji luž několik let, bez problémů a pár reklamací se vždy také vyřídilo bez potíží. To co popisujete je opravdu otřesné a o to víc mě to překvapilo, osobně na Alzu nedám dopustit. Doufám že Vám to dobře dopadne.

6 0
možnosti
HP

H92o79r25s24k14ý 21P48e92t69r

30. 12. 2014 13:12

Komické. Příště než se budete pokoušet nakupovat na netu, tak se zeptejte někoho, jak se to dělá. Pak tady nebudete muset veřejně plakat.

2 2
možnosti
LV

L40e83o 33V63a40n21ě19k

30. 12. 2014 13:07

Reklamujte platbu v bance, s Alzou se nebavte.

0 0
možnosti
DE

My na Alze nakupujeme již roky a nikdy jsme neměli jediný problém. A to já objednám a rovnou kartou platím. Vždy jsme zboží dostali ve slíbeném termínu a kvalitě. Jako chápu, že jste naštván, ale pokud máte vše zdokumentované, reklamace jistě nebude problém a paušalizovat - dle nadpisu jsem měla dojem, že děláte nějaký celostátní průzkum a vyšla vám děsivá čísla o podvedených klientech Alzdy.

5 0
možnosti
DE

Ju a ano, můžete nakupovat tam, kde vám zboží předvedou, ale tam musí mít to zboží na skladě, k tomu vyškolený personál, který vám ho předvede. No a za to musíte hádejte co? No zaplatit!

3 0
možnosti
AF

A39l79e16n22a 63F92i84r11s88t

30. 12. 2014 12:57

Na jednu stranu chválíte Amazon, eBay a jiné - na druhou stranu doporučujete nakupovat pouze tam, kde vám přístroj předvedou.

Jakpak to asi ti výše jmenovaní zvládnou!?

 

Nakupuji jak na Amazonu (eBay bych do srovnání moc netahala, je to jiná platforma), ale taky i pro příbuzné v Česku u Alzy. Doposud jsem byla vždy s Alzou naprosto spokojená - jak s nabídkou, tak i podáváním informací o lhůtě dodání. Na stránkách dopravce jsem si mohla vždy přes web dohledat, kde se moje objednávka nachází a dokonce 3 hodiny po dodání byla i zde informace aktualizována.

 

Je jasné, že k chybám by nemělo docházet nikdy, ale i tomu nejlepšímu prodejci se ve vánočním zmatku něco vymkne z ruky. Dělat z toho ale hned generelní závěry o nespolehlivost atd. mi připadá dost nefér.

 

Btw. i Amazon se dopouští chyb, stačí jenom dohledat.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS