Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

maudite

Neplacejte si jatra

vy jeden odporny nacionalni konservativce. Kanadsky krok byl odezva na konani ceskych komunalnich uredniku, kteri cikanskou emigraci v podstate organizovali a financne zabezpecovali. Jako dusledek konani ceskeho statu, ktery si na ukor Kanady chtel pomoci resit sve vnitrni problemy.

A do toho, jaky je v Kanade socialni system vam nic neni. Jen tak na okraj, je to proto, ze kanadsti obcane maji jine moralni kvality a kanadsky stat nesdira sve obcany takovymi danemi, jak ten cesky vas. Ale to vy pri tom vasem ceskem mysleni nejste schopen zaevidovat.

Radeji se zajimejte, jaky podil mela na akci vase BISka.

0/0
1.9.2009 15:12

wandering star

Račte dovolit při Vašem vzdělání

Kanada azylový zákon plánuje změnit, viz http://kulhankova.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=93183. Víza (nejen pro Čechy, ale i pro Mexičany) jsou prozatímní opatření. Vstupem do EU, a následně do Schengenu, se ČR vzdala suverenity nejen v této oblasti. Ty kolony aut až k Vídni ...  teď, co už nebydlím v ČR na rakouských hranicích a nejezdím pracovat do Rakous, mi to vyvolává úsměv na rtech, dříve by mi to ovšem jako moc dobrý nápad nepřipadalo.

0/0
20.7.2009 7:32

lopata12345

Re: Račte dovolit při Vašem vzdělání

No vis, ona je tam jedna z hlavnich tras kamionu. A tak by to mohlo fungovat.

0/0
24.7.2009 17:36

mira232

..

jenze nasi politici jsou priposrany

0/0
20.7.2009 7:18

acdc1402

Sluníčko asi pálí

S tímto blogem už začíná opravdu přituvovat. Co tahle třeba vyhlásit Kanadě válku za uvalení víz. Nobo co ještě "vlastence" napadne .....

Je třeba dokopat naše ministra Kohouta a zbytek vlády k aktivitě a jednat za zružení víz. Jinak zbývá zamknout se do sklepa a vyhlásit si tam k tomu výjimečný stav, kdyby náhodou chtěl nějaký Kanaďan nakouknout oknem. A hlavně zlikvidovat všechna zrcadla, abyste se náhodou neviděl.

Zajímalo by mě, kolik z těchto křiklounů bylo dál než v Německu, Rakousku nebo Chorvatsku.

Přeji hodně zápecnické odvahy a bojovnosti.... Howgh.. 

0/0
18.7.2009 18:19

vdanicek

Je fakt že v Austrálii jsem ještě nebyl ale chystám se tam

;-D

0/0
18.7.2009 21:17

Saltos Alim

S rozumem

Povedla se Vám, doktore, pitomost -  buď demagogie  nebo provokace. Zdejší klima Vám už  asi uteklo, přesto síla, jako že uvalení víz je nestrpitelná  drzost, přitom zavedení víz má být omezením spíš rasy ani ne čechů pro vstup do Kanady. Voláte po ultimatu /!/  EU-  to je  bolestné navrhovat protiopatření jako jsou hraniční kontroly, fronty na hranicích, viza pro všechny kanaďany až vyhošťování těch už zde  pokud by  nedostali víza od českého úředníka.  Srovnávat EU a RVHP je  blbost, nevíte co píšete. Ssrovnávat ČR s Izraelem  totéž, když je jasné, že  oba státy mají zcela jinou historii, současné postavení a  oporu ve světě, zejména USA, nemluvě o ekonomii, mentalitě a patriotismu. Snad si nemyslíte, že česká rezervace v srdci Evropy se všemi důsledky, příkladně  třeba slovenských víz, jako výsledek Vašich rad, by byla tím nejlepším, husitský vlastenče?  Znáte to: si tacuises...    8-o 

0/0
18.7.2009 17:51

Fanatik KSČSSD

Re: S rozumem

Co to proboha blábolíš?

Ty volíš Paroubka, že?;-D;-D;-D

0/0
18.7.2009 18:06

Saltos Alim

Re: S rozumem

Jejdanečku, že ty jsi ten doktorův článek vůbec nečetl - nebo ničemu  zřejmě nerozumíš. Že, jak jinak. s.     8-o 

0/0
19.7.2009 16:23

pidla

Souhlas,

stále ještě doufám, že nejsem rasista, i když se o to, abych byla, naši vládnoucí již mnoho let snaží.

0/0
18.7.2009 15:22

Gustav Jansta

Souhlas !!!

... bezvýhradný souhlas. Pan Daníček má styl myšlení, který ukazuje, PROČ je Izrael úspěšným státem.

Tohle bude prubířskou zkouškou pro EU. Jestli se UE k ničemu nezmůže teď, když jsme na ni bezvýhradně odkázáni (víza nemůžeme zavést sami), tak je otázkou, v čemu taková EU vůbec je.

Mimochodem, nepřipomíná vám ten kanadský velvyslanec Červoněnka - to byl velvyslanec Moskvy po vpádu vojsk.

0/0
18.7.2009 14:07

Fanatik KSČSSD

Re: Souhlas !!!

R^R^R^

0/0
18.7.2009 18:07

veskawesi

sakra

pane danicku, vy se jedete:)

ja souhlasim. jednou se takhle zachovame a bude to vec, kterou si budou vsichni pamatovat. EU by ziskala na vyznamu...jo, jen jenze jsme trochu prizdisrany a

0/0
18.7.2009 13:20

Streit

Jsme pro srandu králíkům

Suverénní stát EU je protimluv!

http://streit.blog.idnes.cz/c/93248/Misto-pokani-Bohuslav-Sobotka-harasi-danemi.html

0/0
18.7.2009 12:41

vdanicek

Cesky v chorvatsku, zmlatili je a co ma byt ze?

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/cesky-napadene-chorvatskou-policii-promluvily.html

0/0
18.7.2009 12:21

jenomselskyrozum

Re: Cesky v chorvatsku, zmlatili je a co ma byt ze?

to jste opravdu tak hloupy? Co cekate ze reknou? My jsme se chovali jako hovada? Ja jezdim do Chorvatska mnoho let a i ve vypjatych situacich jsem se setkal pouze se slusnym chovanim chorvatske policie. Jedine co jim lze vytknout je to, ze mistnim toleruji vic nez cizincum. :-P

0/0
18.7.2009 12:35

Martin V

Re: Cesky v chorvatsku, zmlatili je a co ma byt ze?

Já i několik mých známých, se setkalo s loupežným přepadením ze strany policie, kryté jako pokuta za rychlost:-)

0/0
18.7.2009 13:34

Martin V

Re: Cesky v chorvatsku, zmlatili je a co ma byt ze?

A jen tak mimochodem, jako lidská hovada jsem v Chorvatsku a nejen tam, viděl hlavně občany Německé republiky...

0/0
18.7.2009 13:35

majklos

Je to o také národní hrdosti

ale u nás slovo " národ " je povážováno za za vulgární . A nedjebože že někdo řekně že je hrdý na svou vlast.. to už je přinejmenším neonacista.. no  a z toho postoje pramení naše sebevědomí a vystupování vůči ostatním státům...

0/0
18.7.2009 11:59

jenomselskyrozum

s velkou

casti Vaseho clanku lze souhlasit. Ovsem s temi dvemi ceskami v Chorvatsku jste prestrelil. Nezlobte se na me, ale kdyz dve opile, namyslene cuzy napadnou policistu....no z meho pohledu dostali nalozeno jeste moc malo. Takovy lide delaji cechum v zahranici spise ostudu a neni na miste se jich zastavat. :-P

0/0
18.7.2009 11:58

vdanicek

Re: s velkou

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/cesky-napadene-chorvatskou-policii-promluvily.html

0/0
18.7.2009 12:22

Barry Goldwater

V noui poznáš opravdového přítele

Češi, kteří již léta vedou osamělý boj za to, aby 2 členové EU, Rumunsko a Bulharsko, nebyli nuceni k vízovému styku s Kanadou, dnes ve svém boji získali spojence. Jsou to kanadští Rómové, kteří rovnou podávají žalobu na kanadské politiky, úmyslně diskriminující jiné národy. Je příznačné, že jako tolikrát v historii nám pomoc nepřichází z proradného Západu, ale od lidí nám nejbližších. Po skonu SSSR máme opět přítele nejvěrnějšího, na kterého můžeme spolehnout. Je to také potvrzení toho, že Češi volili dobře, když vybírali svého nástupce ve spravování této líbezné krajiny v srdci Evropy, poté, když ji převzali od Keltů, a ubránili ji před německými přivandrovalci. Moudrost našich dědů a otců  a veliké strany se opět projevila. Buďme rádi, že budoucnost Bohémie je v dobrých rukou.

0/0
18.7.2009 11:04

Kru.El

Víza pro Romy?

Ehm, Romů se do ČR vrací poměrně málo, většinou nejsou zklamaní...

Kanada dále nezavedla víza kvůli českým Romům a jejich údajnému zneužívání sociálního systému, to je mylná představa. Prvotní imupls vyšel z imigračních úřadů, které byly přehlceny žádostmi o azyl, ne od úřadů vydávajících sociální podporu. Smysl je pak spíše regulační, i Romové víza dostanou, jenom nebudou chodit v takových vlnách. Krom Česka byla zavedena víza kupříkladu i Mexiku, nejedná se tedy ani o jednostrané opatření vůči nám.

0/0
18.7.2009 10:57

Barry Goldwater

Re: Víza pro Romy?

Nejenom Mexiku, všiml si někdo, že Rumunsko a Bulharsk, (oba státy jsou členy EU) mají vízovou povinnost s Kanadou již několik let. Všiml si toho někdo v Čechách. Všiml si toho pan Daníček? Kanada jedná tak, jak by jednala každá jiná země.

0/0
18.7.2009 11:02

vdanicek

Re: Víza pro Romy?

Samozrejme a je treba proti tomu bojovat. U nas  se jedna o zanovuzavedeni Viz. a to je nec o jineho. Pro me je to urazka naseho naroda. A duvodem je romska imigrace. At si kanada zmeni zakony, jestli ma problem. Co je do jejich problemu s imigraci.

0/0
18.7.2009 11:59

MoMo1000

Článek se mi líbí, ale...

Jako všechno to má své ALE... Tak nějak se obávám, že ta pověstná chyba bude na obou stranách, resp. všech stranách (ČR-Kanada, případně i ČR-Kanada-EU)... No a prakticky řečeno sám teda nevěřím, že by EU něco plošně zavedla pro Kanadu... Jsme bývalá komunistická země (sice už 20 let máme demokracii, ale to náš obrázek nemění) s nevelkým významem a rozhádanými politiky (bohužel :-( )...

0/0
18.7.2009 9:37

vdanicek

Re: Článek se mi líbí, ale...

Prisel cas to zmenit:-)[>-]

0/0
18.7.2009 9:39

BoboHml

.

R^

0/0
18.7.2009 9:33

kocourek-černý

Dilentatismus

Zavedn viza pro Kanadu je v první řadě neschopnost české diplomacie a politiků. Suverenita se nesmí zaměňovat z apathii oproti problému druhých, na jejich účet a přeceňování. Tedy že si zde můžeme dělat co chceme a potom křičet o sovobdě a žádat solidaritu,  když žijeme ve společnosti národů. Neboť víme že kdo chce s vlky žrát ten s nimi musí víti, nebo nějak tak. Co se týče Israele, tak ten bych nesrovnával z ČR a proč, k tomu není nutné se vyjadřovat. Odůvodnění by bylo silné kafe. !!

0/0
18.7.2009 9:26

vdanicek

Re: Dilentatismus

To ze ceska diplomacie ma sve nedostatky je mozne. Bez ohledu na to chovani Kanady je lumparna a poruseni vsech pravidel slusneho chovani.

0/0
18.7.2009 9:37

agnostik1

Myš,

která řvala? Btw: zkuste ke své náročné lékařské profesi ještě navíc (někdy) juknout do Pravidel českého pravopisu; zejména pasáž o psaní velkých písmen vám přinese mnoho příjemných překvapení:-)

0/0
18.7.2009 8:57

vdanicek

Re: Myš,

S radosti vim ze mam po letech problemy, neco jsem zapomnel, cestina se zmenila, ale dosud vyplnuji diktaty na dnes mezi jednickou a trojkou. Ctyrku jsem dostal jen za s a z a to je zcela jine nez si pamatuji ze skoly.

0/0
18.7.2009 9:01

tučňák v exilu

Ano!

Je třeba zaslat ostrou petici!

Upřímně řečeno, jsme zde v postavení podstatně slabšího partnera jak v dialogu s EU, tak s Kanadou, a jakékoliv křeče nás ještě víc oslabí, protožře jak EU, tak Kanadě nemáme čím pohrozit. EU tam maximálně vystoupením (které ná ovšem poškodí víc, než EU)... Takže sice můžeme EU i Kanadě "důrazně říci", ale to je tk všechno, pokud chceme něco vybojovat, chce to spíš trpělivé, pečlivě připravené a dobře vedené vyjednávání v rámci EU, ale k tomu u našeho ZaMini bohužel nevidím potřebné předpoklady, dosud předvedl spíš tu křeč...

0/0
18.7.2009 8:57

vdanicek

Re: Ano!

Nesouhlasim, muzeme udelat hodne a navic neodsouhlasit Lisabon, at si EU trhne. Apokud zastavime vsechna auta na hranicich, jeden obrazek v BBC z fronk k Vidni bude stacit. A chci vedet co EU udela, vyloucit nas nemuze, odejit by byla chyba a tak se snami bude muset dohodnout.

Jen vice odvahy a sebevedomi.:-)

0/0
18.7.2009 9:05

Martin V

Díky!

DíkyR^

0/0
18.7.2009 8:28





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.