Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

cenzořisko

18. 7. 2009 22:49
buď

jste lékař psychiatr a práce byla silnější než Vy,anebo si o sobě myslíte,že jste lékař,bohužel klíče od mříží nosí někdo jiný,jinak si to opravdu nedokáži vysvětlit a o mi věřte ,že mám sakra představivost

0 0
možnosti
ZK

armyshop

18. 7. 2009 21:05
Nedivte se

"V souboji s ostatními manželkami paní Petra prohrává na cele čáře a divím se panu Paroubkovi, že když ví co má doma, tak neuvalí cenzuru svých tiskových poradců na veškerý projev paní Petry. " - možná to pan Paroubek bere jako svoji reklamu, i když pořádně naivní a hloupou, ale když on má tak rád, když se o něm mluví:-/;-D

0 0
možnosti
VD

vdanicek

18. 7. 2009 20:47
Milý petře 1 já vím, že jste placený diskutér, nezlobte mě

nebo řeknu co si o tom myslím to a už nebude takové milé jako tento článek.

Já se držím, protože je paní Paroubková v jiném stavu. Mám problém protože lidi jako vy škodí česku i celé společnosti a potom vypadáme na západě jako banda blbů. A to dělají hlupáci jako jste vy. Na mě je abych lidi jako Topolánek a Paroubek pořád omlouval.

Zmlkněte a nezlobte mě.!

0 0
možnosti
P

Petr_1

18. 7. 2009 21:43
Re: Milý petře 1 já vím, že jste placený diskutér, nezlobte mě

Pane Daníčku, vy na tom musíte být hodně špatně, když si myslíte, že VÍTE, že jsem placený diskutér. Ani nevím, že něco takového existuje !! Pane Daníčku, jen jste mě přesvědčil, že jste skutečně hloupý člověk. Jestli kvůli mně na západě vypadáme jako blbci, pak si o sobě hodně myslíte. Vždyť vy se ztrapňujete každým druhým příspěvkem v diskuzi. A jste natolik hloupý, že si to ani nedokážete uvědomit.

Tak nám radši ukažte fotku vaší paní. Dejte lidem možnost posoudit i vaši manželku. Paroubka sem dáte, ale svou paní byste sem nedal, že? Ubohé a trapné.

0 0
možnosti
VD

vdanicek

18. 7. 2009 20:40
Já mám tak komu závidět nedejte se vysmát

;-D

0 0
možnosti
RV

Montaigne

19. 7. 2009 9:47
Re: Já mám tak komu závidět nedejte se vysmát

bože, to je reakce, ! pane vy jste doktor a nebo pacient?;-D

0 0
možnosti
P

Petr_1

18. 7. 2009 20:21
je to o závisti

Ono je to celé o závisti. Posmívat se paní Paroubkové, která odpovídala na stupidní dodtaz novináře, může jenom imbecil a závistivec. Možná by pan Daníček měl ukázat svou manželku. Třeba by se někdo našel a přiřadil by k ní taky nějaké hezké zvířátko a dal tu fotku na svůj blog.

0 0
možnosti
ZK

armyshop

18. 7. 2009 21:07
Re: je to o závisti

proč by to dělal, proboha? On snad píše do blogu své soukromé a intimní pocity jako ta paroubkovic slepice? A závidět ji  Paroubkovi, to by mohl jen imbecil, péťoRv

0 0
možnosti
PN

lynxxx

18. 7. 2009 19:47
Hodně přeceňujete vliv takového článku

a ještě více podceňujete Paroubka.

Blog určitě neublíží - je to předem připraveno pro jejich příznivce, případně pro dojmové voliče, kteří se rádi nechají unést emotivním líčením.

Blog je sice naprosto hloupoučký, ale to potenciálním voličům ČSSD či KSČ vadit nebude (nevadí jim ani vyslovené lži, či apely na nejhorší lidské vlastnosti - toto je proti tomu opravdu slabý odvar). Pravičáci by jim stejně hlas nedali, takže jaképak zničí...

0 0
možnosti
ZK

armyshop

18. 7. 2009 21:15
Re: Hodně přeceňujete vliv takového článku

no, nevím jestli podceňuje autor Paroubka, ale také si myslím, že ta slohová práce Petry je nachystaná pro voliče socanů. Pro jednoduché lidi, jednoduchá pohádka;-D:-/

0 0
možnosti
QNT

qui n tana

18. 7. 2009 19:29
proc?

proc kazdy frustrovany jedinec, ktery ma do idealu daleko a urcite (podle vzhledu autora) ma asi do baleni zenskych (a jeste k tomu krasnych) daleko, ma potrebu vypisovat a vyhledavat podobne zhovadilosti? jedine, co mne napada je - cira ceska malost a zavist, ze on to nema. tak se radeji venujte pane Danicku sve lekarine a vyzkumu a nemusite na mne reagovat, protoze dle vas na anonymy neragujete. hezky vecer. ;-D

0 0
možnosti
P

Petr_1

18. 7. 2009 20:23
Re: proc?

Pan Daníček si řeší nějaký komplex.

0 0
možnosti
B

betulie

18. 7. 2009 19:19
Óda

na manžela by to byla celkem hezká (i když...i tak přehnaně sladká), kdyby byla pravdivá :-). Podle mého názoru je to všechno pouze přání paní Paroubkové... Vnímám tam neupřímnost a nejvíce mě rozesmála slova, jak se pan Paroubek "stále směje, vtipkuje a laškuje.." ;-D To myslím mluví samo za sebe. A přidávám vtip k dobru: http://twitpic.com/74y7j (omluvte špatnou čitelnost)

0 0
možnosti
VD

vdanicek

18. 7. 2009 19:17
magor je hebrejsky strach

0 0
možnosti
M

Marat2009

18. 7. 2009 19:30
Re: magor je hebrejsky strach

 a  "copak jsem magor"

 použil na  svojí obhajobu pan E.M.R. verze 1.0

Hm, je to podivná obhajoba...

0 0
možnosti
Š

škapulíř

18. 7. 2009 19:04
Tak ten vtip s tou gorilou je fakt PRICELESS!!! :-))))

K nadpisu: Kéž by to bylo tak jednoduché...! :-/Jinak samozřejmě KARMA! ;-DR^

0 0
možnosti
M

Marat2009

18. 7. 2009 19:06
Re: Tak ten vtip s tou gorilou je fakt PRICELESS!!! :-))))

Pane škapulíř, co říkate:

PŘED LIDSKOU HLOUPOSTÍ JSOU I BOHOVÉ BEZMOCNÍ!-- ARISTOFANES

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.