Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

icmek

25. 5. 2009 16:18
souhlas, i když volat hned právníka...

nicméně to samé funguje i u nás, nemusíme do ameriky. koupil jsem jízdní kolo, podotýkám horské, za 17 tisíc korun. s plastovými šlapkami. samosebou se šlapka zkroutila hned první projížďku. v prodejně bezplatně vyměnili obě za kovové. na šlapku se přece šlape. nyní jsem reklamoval domácí pípu za pár tisíc, které neposlouchal kompresor. dostal jsem rovnou novou pípu. já tedy problém nemám. k doktorovi se objednám, a když ne, respektuji, že někdo přišel dříve, nebo má akutní problém.

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.