Diskuse

Chcete Ameriku? Tak to pane doktore, bude 3500 za čekání.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hnupobijce

31. 5. 2009 0:27
O spolehlivosti

kapitalistickych vyrobku tento clanek nebyl , ze ?  ;-D

0 0
možnosti

apple7

30. 5. 2009 7:08
A ja

jsem si zakoupila krovinorez.Nejenze nesel nastartovat,ale taky se vytahlo lanko{benzin}.Tak jsem ho sla reklamovat.Slo to do opravny,cekaci doba prej az 30dnu.Cekala jsem jenom tyden.Krovinak opet nesel nastartovat a znovu musi do opravny.Chtela jsem penize zpet,ale to ani nahodou,prej az po 4te oprave.Tak jsem chtela nahradni,jelikoz jsem chtela kosit travu.Nahradni se nedava.Takze kdybych cekala az do 4te opravy,ktera mohla trvat kazda 30 dni,tak jsem si tu travu mohla pokosit az v zime.Nehorazny bordel.V USA lidi chodi vracet zbozi a nemusi byt rozbite i po 3 mesicich,proste s nim nejsou spokojeni a mozna ze i za dyl.Proto si doma schovavaji uctenky velmi dlouho.

0 0
možnosti

Wendolene

28. 5. 2009 3:45
USA jako jinde

Pane D. prekvapujete me. Ono to neni tak ruzove, jak to licite, zrovna v te Americe. V Israeli ano, tam je totiz tolik lekaru a vubec zdravotniho personalu na osobu. Pravda je, ze pokud si vykricite svoje prava v USA a vyhrozujete soudy, tak se veci hnou. Jinak stejne jako v CR, jsem objednana na 10:00, ale nehrozi, ze dr. uvidim v 10, spis tak okolo 10:20. Omluva zadna. Pokud nezrusim navstevu 24h predem, musim zaplatit tak i tak. Amerika znamena platiti a platit, za malo penez malo muziky...

0 0
možnosti

dedko

25. 5. 2009 16:53
Amerika ?

Když jsem byl v Kanadě, dcera mého přítele měla v křížové oblasti defekt, který lékaři 2 roky čistili, drenovali, převazovali a hlavně z nich tahali peníze. Když se mnou přijela do ČR, v první chirurgické ambulanci tuto vrozenou zanícenou cystu excidovali a je pokoj !:-)

0 0
možnosti

albertan_bear

25. 5. 2009 18:06
Re: Amerika ?

Co jsem to posledne kontroloval - v Kanade je lekarska pece zdarma ...

0 0
možnosti

Leopoldo

25. 5. 2009 16:51
Nevím presne proc

ale nechtel bych být Vasim pacientem ani s Vámi delat nejaký obchod.

0 0
možnosti

dedko

25. 5. 2009 16:49
No s tebou bych přišel o gatě !

Jak to tak čtu, tak mám dojem, že pisatel pochází s rodiny, kde destruují co jím přijde pod ruku. Samnozřejmě že lze vyjít zákazníkovi vstříc, ale jsou jisté meze.

Nedělejte ze západu včetně USA ráj na zemi. Byl jsem delší dobu v USA ( na Floridě) i v Kanadě ( Alberta) a vím své.:-)

0 0
možnosti

albertan_bear

25. 5. 2009 18:07
Re: No s tebou bych přišel o gatě !

Ja ziji v Alberte - reklamace, vymeny, vraceni penez a slevy pri nedodrzeni terminu jsou standard ...

0 0
možnosti

icmek

25. 5. 2009 16:23
k reakci dole:

mezi kadeřníkem a lékařem vidím pouze jediný rozdíl, a to v zdravotním pojištění, které platíme všichni do jednoho a povinně. pojistná částka je nevratná a člověk jde k doktorovi jednou za 10 let, když potřebuje razítko na papír. pokud tedy systém trhu, tak se vším všudy. pojištění tomu, kdo ho chce, a v případě nákladů na léčbu nepojištěnce třeba i splátkový kalendář. zdravotní péči důchodcům a dětem zdarma. ubyde riskování zdraví atd...

0 0
možnosti

Jezdím na neutrál

26. 5. 2009 6:36
Re: k reakci dole:

Já teď potřebovala to razítko na papír. Byla jsem u Dr. po sedmi letech a stálo mne to 550 Kč. Cca 10 minut práce. :-©

0 0
možnosti

icmek

25. 5. 2009 16:18
souhlas, i když volat hned právníka...

nicméně to samé funguje i u nás, nemusíme do ameriky. koupil jsem jízdní kolo, podotýkám horské, za 17 tisíc korun. s plastovými šlapkami. samosebou se šlapka zkroutila hned první projížďku. v prodejně bezplatně vyměnili obě za kovové. na šlapku se přece šlape. nyní jsem reklamoval domácí pípu za pár tisíc, které neposlouchal kompresor. dostal jsem rovnou novou pípu. já tedy problém nemám. k doktorovi se objednám, a když ne, respektuji, že někdo přišel dříve, nebo má akutní problém.

0 0
možnosti

Zuzu.mizu

25. 5. 2009 15:38
Ono je to na obě strany

v době internetu, mailů, sms zpráv mi přijde jako hulvátství neomluvit se, nebo nenapsat doktorovi, že to nestíhám, protože bla bla, stát se může cokoliv, aby mohl vzít namísto mně jiného pacienta. Ale taky mi přijde jako hulvátství, když doktor objedná na tu samou hodinu např. pět pacientů, není výjimkou i víc, kteří pak sedí v čekárně zbytečně. Proč to doktoři dělají? Protože potřebují pojištovně vykázat určitý počet zákroků. A když bydlíte v malém městě, kde je třeba nouze o zubaře a dojíždění je pro vás složité, tak si holt moc vybírat nemůžete:-/ S tím hromada doktorů počítá, proto jsou tady tyhle nešvary.

0 0
možnosti

roddie

25. 5. 2009 15:08
Souhlasím s tím

že pokud zpoplatnění čekání, pak rozhodně pro obě strany. Ještě se mi snad nestalo, abych přišel na objednanou dobu a doktor na mne čekal. Vždy jsem čekal tak půl hodiny já na něj. Pro mě je to ztráta peněz, stejně jako je pro něj, když na dohodnutou hodinu nepřijdu já. Takže - měřit stejným metrem. Doktoři ale dobře vědí, proč to nechtějí.

0 0
možnosti