Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hnupobijce

O spolehlivosti

kapitalistickych vyrobku tento clanek nebyl , ze ?  ;-D

0/0
31.5.2009 0:27

apple7

A ja

jsem si zakoupila krovinorez.Nejenze nesel nastartovat,ale taky se vytahlo lanko{benzin}.Tak jsem ho sla reklamovat.Slo to do opravny,cekaci doba prej az 30dnu.Cekala jsem jenom tyden.Krovinak opet nesel nastartovat a znovu musi do opravny.Chtela jsem penize zpet,ale to ani nahodou,prej az po 4te oprave.Tak jsem chtela nahradni,jelikoz jsem chtela kosit travu.Nahradni se nedava.Takze kdybych cekala az do 4te opravy,ktera mohla trvat kazda 30 dni,tak jsem si tu travu mohla pokosit az v zime.Nehorazny bordel.V USA lidi chodi vracet zbozi a nemusi byt rozbite i po 3 mesicich,proste s nim nejsou spokojeni a mozna ze i za dyl.Proto si doma schovavaji uctenky velmi dlouho.

0/0
30.5.2009 7:08

Wendolene

USA jako jinde

Pane D. prekvapujete me. Ono to neni tak ruzove, jak to licite, zrovna v te Americe. V Israeli ano, tam je totiz tolik lekaru a vubec zdravotniho personalu na osobu. Pravda je, ze pokud si vykricite svoje prava v USA a vyhrozujete soudy, tak se veci hnou. Jinak stejne jako v CR, jsem objednana na 10:00, ale nehrozi, ze dr. uvidim v 10, spis tak okolo 10:20. Omluva zadna. Pokud nezrusim navstevu 24h predem, musim zaplatit tak i tak. Amerika znamena platiti a platit, za malo penez malo muziky...

0/0
28.5.2009 3:45

dedko

Amerika ?

Když jsem byl v Kanadě, dcera mého přítele měla v křížové oblasti defekt, který lékaři 2 roky čistili, drenovali, převazovali a hlavně z nich tahali peníze. Když se mnou přijela do ČR, v první chirurgické ambulanci tuto vrozenou zanícenou cystu excidovali a je pokoj !:-)

0/0
25.5.2009 16:53

albertan_bear

Re: Amerika ?

Co jsem to posledne kontroloval - v Kanade je lekarska pece zdarma ...

0/0
25.5.2009 18:06

Leopoldo

Nevím presne proc

ale nechtel bych být Vasim pacientem ani s Vámi delat nejaký obchod.

0/0
25.5.2009 16:51

dedko

No s tebou bych přišel o gatě !

Jak to tak čtu, tak mám dojem, že pisatel pochází s rodiny, kde destruují co jím přijde pod ruku. Samnozřejmě že lze vyjít zákazníkovi vstříc, ale jsou jisté meze.

Nedělejte ze západu včetně USA ráj na zemi. Byl jsem delší dobu v USA ( na Floridě) i v Kanadě ( Alberta) a vím své.:-)

0/0
25.5.2009 16:49

albertan_bear

Re: No s tebou bych přišel o gatě !

Ja ziji v Alberte - reklamace, vymeny, vraceni penez a slevy pri nedodrzeni terminu jsou standard ...

0/0
25.5.2009 18:07

icmek

k reakci dole:

mezi kadeřníkem a lékařem vidím pouze jediný rozdíl, a to v zdravotním pojištění, které platíme všichni do jednoho a povinně. pojistná částka je nevratná a člověk jde k doktorovi jednou za 10 let, když potřebuje razítko na papír. pokud tedy systém trhu, tak se vším všudy. pojištění tomu, kdo ho chce, a v případě nákladů na léčbu nepojištěnce třeba i splátkový kalendář. zdravotní péči důchodcům a dětem zdarma. ubyde riskování zdraví atd...

0/0
25.5.2009 16:23

Jezdím na neutrál

Re: k reakci dole:

Já teď potřebovala to razítko na papír. Byla jsem u Dr. po sedmi letech a stálo mne to 550 Kč. Cca 10 minut práce. :-©

0/0
26.5.2009 6:36

Jezdím na neutrál

Re: k reakci dole:

A opomněla jsem podotknout, že jsem na to razítko čekala 2 a 1/2 hodiny. A moje práce stála.

0/0
26.5.2009 6:37

icmek

souhlas, i když volat hned právníka...

nicméně to samé funguje i u nás, nemusíme do ameriky. koupil jsem jízdní kolo, podotýkám horské, za 17 tisíc korun. s plastovými šlapkami. samosebou se šlapka zkroutila hned první projížďku. v prodejně bezplatně vyměnili obě za kovové. na šlapku se přece šlape. nyní jsem reklamoval domácí pípu za pár tisíc, které neposlouchal kompresor. dostal jsem rovnou novou pípu. já tedy problém nemám. k doktorovi se objednám, a když ne, respektuji, že někdo přišel dříve, nebo má akutní problém.

0/0
25.5.2009 16:18

Zuzu.mizu

Ono je to na obě strany

v době internetu, mailů, sms zpráv mi přijde jako hulvátství neomluvit se, nebo nenapsat doktorovi, že to nestíhám, protože bla bla, stát se může cokoliv, aby mohl vzít namísto mně jiného pacienta. Ale taky mi přijde jako hulvátství, když doktor objedná na tu samou hodinu např. pět pacientů, není výjimkou i víc, kteří pak sedí v čekárně zbytečně. Proč to doktoři dělají? Protože potřebují pojištovně vykázat určitý počet zákroků. A když bydlíte v malém městě, kde je třeba nouze o zubaře a dojíždění je pro vás složité, tak si holt moc vybírat nemůžete:-/ S tím hromada doktorů počítá, proto jsou tady tyhle nešvary.

0/0
25.5.2009 15:38

roddie

Souhlasím s tím

že pokud zpoplatnění čekání, pak rozhodně pro obě strany. Ještě se mi snad nestalo, abych přišel na objednanou dobu a doktor na mne čekal. Vždy jsem čekal tak půl hodiny já na něj. Pro mě je to ztráta peněz, stejně jako je pro něj, když na dohodnutou hodinu nepřijdu já. Takže - měřit stejným metrem. Doktoři ale dobře vědí, proč to nechtějí.

0/0
25.5.2009 15:08

prying

Nesouhlasím.

Omezenost a hloupost některých vzdělaných lidí v postkomunistických zemích je zarážecící. Dlužno podotknout, že nejméně je to vidět na Rusech....

0/0
25.5.2009 14:25

malinem

dalsi priklad

jinak - rad bych jeste doplnil jeden z prikladu, jak se muzou chovat zapadni firmy (kokretne velky vyrobce zubni techniky ze SRN).

zakoupili jsme od teto firmy pristroj za cca 120 tisic. po necelem roce nam prestala fungovat jeho cast (cimz byl cely de facto nefunkcni). poslali jsme tuto cast na zarucni opravu - a zaruka nam uznana nebyla, neb jsme pry museli s touto casti prastit (nikdo si toho nejsme vedomi). a celou opravu v cene cca 5000 jsme si museli zaplatit sami! odvolani zadne!

nejde o tyto penize, ale o to, ze ani velka firma nemusi vzdy fungovat tak, jak popisujete Vy. a pravdepodobne bychom takovych pripadu nasli mnohem vic!

0/0
25.5.2009 14:07

j@ck

Re: dalsi priklad

ja mam zkusenosti z USA i Evropy (hlavne Nemecko). V USA je servis zakaznikum na mnohem vyssi urovni. Tam skutecne plati nas zakaznik nas pan. Kdyz si tam clovek neco poridi a i vlastni blbosti to znici, tak mu jednoduse daji nove. Ne v Evrope. V Nemecku je to podobne jak v CR. Sam si vzpominam, jak jsem mel problemy s nemeckych Telekomem kdyz jsem si zarizoval internet. To uz snad jsou lepsi sluzby a servis i v CR.

0/0
25.5.2009 14:17

malinem

Re: dalsi priklad

jeste bych rad doplnil, ze teto firme delame na spotrebnim materialu kseft kazdy rok radove za 50 tisic (mozna vice) - presto o proplaceni teto opravy nechteli ani slyset - zadna debata mozna nebyla - jejich ceske zastoupeni si take mylo ruce. takhle si AMERIKU nepredstavuju. (pokud bychom meli moznost, tak jsme jiz u jine firmy, ale bohuzel - tento dodavatel ma kvalitativne nejlepsi vyrobky)

0/0
25.5.2009 14:22

Zamete

Re: dalsi priklad

Změňte dodavatele. Konkurence je všude. Však oni se budou hodně snažit vás dostat zpět. Tedy pokud těmi 50k jste myslel EUR a ne CZK.U nás ve firmě řidič smluvni spedice naboural lampu osvětlení. Předali jsme dokumentaci a náklady na opravu jeho spedici. Nejdříve se kroutili (naprosto nechápu - oprava byla kolem 3k CZK), ale stačilo nadhodit, že existují i jiné spedice (a děláme s nimi obchody v řádech desítek tisic EUR měsíčně) a záležitost byla vyřešena během týdne.

0/0
9.6.2009 13:31

tekanna

Pohled z obou stran

Nepřijdu-li na smluvený čas k lékaři (ať už je to způsobeno zapomnětlivostí nebo bezohledností), jsem nucena zaplatit. Stačí zavolat předem, že se nemohu dostavit, pak není žádný problém. Na druhou stranu se mi lékař plně věnuje. Když mi nepřijde klient (příp. se dostaví později), taky dostávám zaplaceno za "ztracený" čas.

Nabídka, poptávka a vzájemná slušnost. Neprofesionalita a bezohlednost nebudou stačit, ani kdyby byly zadarmo. Natož zpoplatněné. A přitom by respekt vůči času a práci jiných měl být samozřejmostí, ne penězmi vyžadovanám "privilegiem".

0/0
25.5.2009 14:06

j@ck

nemuzu uverit ze tuto ptakovinu napsal lekar

to je ale nehorazny blabol. Pokud chcete trh, tak ten funguje na oboustranne dobrovolnosti. Tj. cenu si lekar muze stanovit jakou chce a je jen a jen na pacientovi, zda prijme. A lekar ma pravo odmitnout pacienta, ktery se mu nelibi, chodi pozde, je arogantni. Stejne tak ma pacient pravo vybrat si svobodne lekare.  Pokud se nekdo nedostavi na objednany termin ke kadernikovi, tak kadernik muze zakaznika taky odmitnout a rict mu, at si najde jineho. To o proplaceni casu za cekani v ordinace je s prominutim hovadina. Pacient je v ordinaci dobrovolne. Pokud cekat nechce, nemusi, muze jit pryc, stejne jako jej nikdo nenuti cekat v supermarketu u pokladny.

0/0
25.5.2009 13:58

tekanna

Re: nemuzu uverit ze tuto ptakovinu napsal lekar

R^ někde to holt funguje, někde ne.

0/0
25.5.2009 14:08

Kuk na strejdu

Re: nemuzu uverit ze tuto ptakovinu napsal lekar

Pacient je v ordinaci dobrovolne. Pokud cekat nechce, nemusi, muze jit

pryc, stejne jako jej nikdo nenuti cekat v supermarketu u pokladny.

Pokud to vidíte takhle, nepoužívejte dvojí metr a berte to úplně stejně i naopak. Pacient je k doktorovi objednanej a když se mu tam nebude chtít přijít, nemusí a může jít jinam. A nebo se by se měla dohoda dodržovat z obou stran a potom neplatí, že pacient musí přijít vždy včas, zatímco doktor ho může nechat čekat, jak dlouho chce. Rv

0/0
25.5.2009 14:38

j@ck

Re: nemuzu uverit ze tuto ptakovinu napsal lekar

souhlasim, ja jsem proti tem pokutam. myslim ze jsou nesmyslne. Ja bych pacientovi, ktery se nedostavil na termin, proste a jednoduse rekl, at si s okamzitou platnosti hleda jineho lekare, a bylo by. Ortopedicke ambulance jsou porad plne a cekaci lhuty dlouho. O tom je prave ta dobrovolnost. stejne jako jsou dobri a spatni lekari, tak jsou i dobri a spatni pacienti. Lekari taky nemaji zajem o ruzne neprijemne pacienty.

0/0
25.5.2009 14:43

j@ck

Re: nemuzu uverit ze tuto ptakovinu napsal lekar

samozrejme ze na takove krajni reseni by doslo jen v urcite situaci. Kdyz se clovek omluvi, ze mu to nevyslo, nebo ze zapomel, tak je to OK. Je to vsechno o pristupu. Ovsem nekteri se neomluvi a jeste jsou arogantni. Prace s lidmi je dost tezka vec.

0/0
25.5.2009 14:46

malinem

Re: nemuzu uverit ze tuto ptakovinu napsal lekar

jenze toto bohuzel dle zakona udelat nemuzu. jakmile je u me pacient registrovan, tak ho nesmim vyradit z evidence, pokud neodejde dobrovolne. verte mi, ze bych toto udelal rad - lidi, kteri se nedostavuji opakovane k osetreni - a zabiraji tim cas jinym - je relativne dost!

0/0
25.5.2009 14:46

lunak

Těch příkladů

by se určitě našlo více. Jen mě trochu zaráží, že jste neměl se zahraničními firmami žádnou špatnou zkušenost. Narazil jsem i na ty horší... Spíše  by mě ale zajímalo, co to má společného s s vaší deklarovanou pravicovostí. Připadá mi, že tíhnete k funkčnímu systému a politická deklarace vpravo nebo vlevo s tím nemá nic společného... Ostatně jako většina lidí v Evropě.

0/0
25.5.2009 13:52

malinem

Amerika? proc ne!

pracuji jako zubni lekar - a klidne bych na takovou "Ameriku", jak pise autor, pristoupil. Nemel bych s tim sebemensi problem! Az na jednu vec - misto 20 pacientu za den bych jich udelal polovinu, na kazdeho bych mel cca 45 minut - a v tomto case by jiz byla zahrunuta dostatecne velka rezerva na pripadne protazeni zakroku! Nemel bych v tomto pripade problem garantovat KAZDEMU pacientovi presny cas osetreni a v pripade meho zpozdeni bych mu byl schopen toto kompenzovat.

ALE: narozdil od soucasneho stavu by hodina osetreni v me ordinaci stala cca 3000 Kc a nedostanoveni se k osetreni bez predchozi omluvy by bylo sankcionovano alespon 50 procenty teto castky (kdyz muzou mit storno poplatky cestovky, proc bych je nemohl mit ja?).

prali byste si toto?!

0/0
25.5.2009 13:49

Kuk na strejdu

Re: Amerika? proc ne!

Já ano. Zatím nepamatuji, že bych kdy v životě k doktorovi nepřišel, zvláště bez omluvy. Zato se mi velmi často stávalo, že ač objednán na konkrétní hodinu a dorazivše včas, čekal jsem přes hodinu. Takže aspoň v mém případě by moje bilance byla taková, že bych od doktorů pár desítek tisíc dostal.

0/0
25.5.2009 14:11

malinem

Re: Amerika? proc ne!

ve finale by to pomohlo vsem - vsichni by na tom vydelali. vy byste zbytecne netravil cas v ordinacich a lekari by meli na pacienty, kteri maji opravdovy zajem o osetreni, dostatek casu. bohuzel toto nemuze fungovat v pojistovenskem systemu (nebo velmi obtizne), protoze prakticky vzdy je pacientu nadbytek. v nekterych specializacich navic neni mozne casovy harmonogram zcela dodrzet (prednost maji automaticky akutni stavy apod.). ale v leckterych ambulancich lze cekani minimalizovat - stacilo by jen, kdyby si lekari byli schopni lepe organizovat cas a vice mysleli na sve klienty.

0/0
25.5.2009 14:19

j@ck

Re: Amerika? proc ne!

ty terminy jsou jen orientacni. Kdyz jsem v CR ambuloval jako ortoped, tak krom standarnich 25-30 pacientu obvodaci posilali akutni pripady. Obcas jsem odbihal i na central k akutnim zlomeninam, vykloubenym ramenum atd. To se na minutu neda dodrzet pri soucasnem vytizeni a jeste akutnich pacientech na vic. Kdyby byla pacientu polovina, tak by to slo. Jenze ambulance praskaji ve svech.

0/0
25.5.2009 14:20

Kuk na strejdu

Re: Amerika? proc ne!

Já bych taky na nějaké minutě nebazíroval. Ale odsud-potud. Hodina už mi přijde dost a bohužel, ani ta není neběžná. Manželka, která chodí k doktorům častěji než já, by o tom mohla psát romány. Zatím měla rekord asi dvě hodiny čekání.

0/0
25.5.2009 14:33

j@ck

Re: Amerika? proc ne!

to jeste nic neni, ja si pamatuju ze jsem cekaval i cele dopoledne. To fungoval v cekarne takovy ten system na listecky. Clovek si vzal listecek s poradovych cislem a cekal az na nej dojde rada, a to bylo nekdy i pul dne.

0/0
25.5.2009 14:37

Zuzu.mizu

Re: Amerika? proc ne!

Proč ne. K doktorovi chodím vždy včas a držím zásadu, že se omlouvám den dopředu, když nevím, jestli budu stíhat nebo ne. Na druhou stranu se může stát leccos, co vám do toho přijde, ale pak už musí být opravdu veliká shoda okolností, aby nešlo napsat smsku, že se nedostavíte.

0/0
25.5.2009 16:07

sorgedoktor

Takže žena to měla polámané..U našich kdyby to polámané n

tak Vám  nikdo nic nedá. Prý když nenmáte  upgrate, zaplatte   l8 tisíc..

 Lékař jsopu v balíku/ jak kteří/..

0/0
25.5.2009 13:41

sorgedoktor

Dialog Miss aneb kam se hrabou Amariočani..

pane kolego, zajkoupil jsem    si lékařský program PC   doktor od

 Fy  Dialog  Miss..

  Ted  vše přešlo   ze systemu DOS ana   Windows a po mně by  chtěli nových 18 tisíc!!

Při tom podle prof   Jedličky/ byl v Americe/   firma je povinna zaverzpečit  plynule  funkci...

0/0
25.5.2009 13:40

jirkaknop

Celkem s Vámi souhlasím i s tou nadsázkou

ale nepochopil jsem tu úvodní glosu s Rusy.

0/0
25.5.2009 13:13

slosovatel

nazor

Ja si nemyslim, ze clanek te pani je o nejakych penezich za cekani. Ten je proste opet jen a pouze o nejake prednas*anosti na lekare, nemuzu si pomoci (viz diskuse pod clankem). Pozadavek lekaru na zaplaceni prostoje je prehnany, ale uvedomme si, kdo od koho pozaduje sluzbu. No co Vam budu povidat, to Vy jiste vite lip, nez ja. Po supermarketu taky nebudu chtit penize za cekani ve fronte proto, ze vedlejsi pokladna nejede. Nebo ano? .. :-) No jinak .. pozadavek na zaplaceni za cekani je cesta do pekla, na tom se shodneme. V clanku jste naznacil, kam by to mohlo vest.

0/0
25.5.2009 13:09

neznalek99

Re: nazor

Ono to je trosku jinak. Doktorovi nikdo nic neda zadarmo a tak si musi zaplatit pronajem zubarske kreslo, nastroje,sterilizator, rentgen, pocitac a platit si sestru. Myslim, ze se vsichni shodneme na tom, ze to vsechno radove za 2 mil korun neni zadarmo a je potreba to splatit. K tomu je dobre pripocist urok a da se z toho spocitat, kolik by mel za hodinu vydelat, aby to utahl. Pokud si udelam cas na nekoho treba 2 hodiny a on pak neprijde tak je to velka ztrata za kterou musim zaplatit. A to ze nekdo neprijde, neni nevyjmecne, ale denne. Takze kvuli temto lidem musim objednat vic lidi a ti pak cekaji, ale kdyz pak nekdo neprijde je tam vzdycky nekdo dalsi...

0/0
25.5.2009 13:36

Kuk na strejdu

Re: nazor

Můžete dát konkrétní příklad (citaci) té "prednas*anosti" ať už v článku nebo v té diskuzi?

Jinak já osobně plně chápu, že pokud k doktorovi někdo nepřijde a o má kvůli tomu prostoj a náklady, že by měl mít nárok na jejich náhradu. Stejně tak to ale platí i pro pacienta. Prostě rovné podmínky pro obě strany.

A mimochodem - například v prodejnách Albert dostanete odškodné, pokud je vás u pokladny ve frontě víc než X (nevím přesně kolik). Oni si prostě uvědomují, kdo je klient a díky komu si můžou vydělat na živobytí. Doktoři mají často představu, že jejich klienti mohou být ještě rádi, že se jim věnovali.

0/0
25.5.2009 13:45

j@ck

Re: nazor

Doktoři mají často představu, že jejich klienti mohou být ještě rádi, že se jim věnovali.

---

Je to presne tak. Lekar z dalsich a dalsich pacientu v cekarne nema vubec nic. Zejmena pokud je v nemocnici. Cim min, tim lip. Takze ano, kazdy pacient navic je spis pritez a prace a zadny zisk.

0/0
25.5.2009 14:35

Dennys

To se Vam povedlo kolego

"Tak to pane doktore, bude 3500 za čekání"

Proc ne, skasnul bych za to zase nekoho jineho, kdo prijde pozde. Ale vazne.. Dochtor ve sve ordinaci si muze urcit svoji cenu stejne jako ten nezdravotnik, ktery by si sam urcil treba tech 3.500Kc. Osobne bych nemel problem vyhnat pacienta z ordinace s tim, ze v 10:00 musim uz obslouzit nekoho jineho, jinak mne zazaluje. ;-D Opravdu to chcete??

Tschuuusss !!!

0/0
25.5.2009 12:54

Jezdím na neutrál

Supr, supr, supr.

karma jako hrom! Konečně někdo upozornil, že ten kapitalismus je tu pro všechny. Já mám platit tvůj čas??? Tak ty můj taky!R^

0/0
25.5.2009 12:51

DOBR

Vážený autore.

Pod váš článek bych se klidně podepsal.Ale krátce k paní která toto téma otevřela. Je spřízněna se stranou,která nás neustále přesvědčuje, že zdravotnictví je a bude zadarmo.Potom se diví,že mnozí, jak ze strany zdravot. personálu, tak pacienti tomu uvěří a začnou se podle toho chovat.Paní by chtěla kapitalistickou kvalitu za socialistické placení.Není schopná si uvědomit, že zdravotnictví zadarmo je špatné zdravotnictví.Paní spíše měla snahu o takovou malou předvolební agitku o poplatcích a chamtivých, bohatých a povýšených doktorech.Takže dovolte vzkaz pro tu paní,které jsem nepsal, že k ní už diskutovat nikdy nepůjdu. Lékař je u nás málo zaplacen oproti jiným vyspělým státům. Zdravotní péče je čerpána více, než v ostatních vyspělých státech.Toto obojí částečně řešily poplatky, proti kterým vy jste.Takže si to shrňte máme tady špatně placeného doktora s čekárnou plnou lidí kteří po něm chtějí něco zadarmo.Ještě doktorovi můžete zavézt píchačky a nástěnku.A můžete mě zase vylustrovat.

0/0
25.5.2009 12:44

Kuk na strejdu

Re: Vážený autore.

Nechci moc generalizovat ze dvou zkušeností, ale ve dvou případech jsem si zaplatil soukromé doktory. Pěkně v českých na stole oproti účtence. V jednom případě doktor neměl smlouvu s pojišťovnou, v druhém hotovostní platba byla prostě jeho podmínka.

V prvním případě jsem se dočkal neskutečného jednání, kdy jsem byl objednán, hodinu jsem čekal a když jsem se dovolil ozvat, že také pracuji a potřebuju jít do zaměstnání, tak se na mě sestra utrhla, že všichni čekají  a nikdo neremcá, tak budu čekat taky. Samotný doktor byl podobného ražení - nerudný, drzý, no děs a hrůza. V životě mě tam neviděl znovu.

Ten druhý doktor (úplně jiné specializace) byl zase takový, že ač jsem byl objednán na druhou konzultaci, o mém případu si nezjistil vůbec nic a dokonce ani si nepamatoval, co jsme s říkali minule.

 Konzultace mi přišla jak opsaná kapitola z knihy "doktorem za 3 měsíce snadno a rychle".

Takže ve dvou případech ze dvou jsem u soukromé zdravotní péče udělal tu nejhorší zkušenost.

0/0
25.5.2009 13:03

DOBR

Re: Vážený autore.

Nedivte se je to doktor vychovaný v socialismu,který by se na západě neuživil. Jděte k jinému. Problém je v systému a na ten si budou muset zvyknout jak doktoři,tak pacienti. Mám ještě horší zkušenosti, doktor si mě objednal na osmou,vzal mě v jedenáct a řekl,že výsledky nemá a že mam přijít zítra. Němci se objednají na dopoledne ke čtyřem doktorům po hodině a je nemyslitelné,aby to nestihli. U nás by to bylo šílenství.

0/0
25.5.2009 20:08



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.