Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

augustin

24. 7. 2009 13:54
Pan doktor

Plácá páté přes deváté asi se v těch jeho kecech vyzná jen on sám,ale jedno leze ven neuvěřitelný chtíč po penězíchRv!!

0 0
možnosti
P9

pavel 99

22. 5. 2009 11:45
Pokud by u nás byl takto nastaven systém

tak je vůbec zmiňování "poplatků" úplně směšné. Ty v takovém systému nemají žádný význam. Bohužel v českém prostředí jenom náznaky na změnu systému vzbuzuje téměř "revoluci". Ostatně nesmyslný je už základ stanovený v české Ústavě - naslibovat každému tu  "nejlepší péči" a ke všemu úplně zdarma, je sice hezké, ale když to stát neufinancuje, tak  ta péče stejně nebude.

Již jenom zmínka o "základní péči" a nějaké "lepší" péči (pro ty nechutné bohatce) je u nás nepřípustná. Tak jakou lze dělat reformu.:-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.