Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

black.v.

19. 3. 2009 8:31
zdravím

Ahoj Vikino, jednoho jsem tady právě pochválila ;-)

OK. Furt vás tepu, tak zkusím něco vymyslet. Kdybych dlouho nic nezveřejňovala, tak se mi to prostě nedaří ;-D

0 0
možnosti

Vikina

19. 3. 2009 23:09
Re: zdravím

Vladi, nedaří? Pochválit ty skvělé tvory, jako jsme my, muži, je nejlehčí věc na světě :-). Pravda, Evka Hauserová to vidí jinak, ale to jistě není Tvůj případ ;-DV

0 0
možnosti

black.v.

18. 3. 2009 22:33
...

Zvedáte mužům reputaci. Moc pěkný článek ;-)

0 0
možnosti

Vikina

19. 3. 2009 2:35
Re: ...

Tak, Vladěnko, to je přece výzva! Co takhle zdvihnout reputaci ženám a pochválit muže. To se fakt může ;-D

0 0
možnosti

Barbarela

11. 3. 2009 21:57
líbí se mi článek

Blog se mi velmi líbí.Jsem žena a nikdy mě nenapdlo se podceńovat a jakýmkoliv způsobem podhodnocovat.Ale také vím,že nemám absolutně tak velkou fyzickou sílu a výdrž jako muži.Ve srovnání s manželem mám tak asi třetinu jeho síly.Ovšem mně to nevadí,je to tak dobře,přirozené,zařídila to tak příroda.Já zase naopak na mužích jejich sílu a mužnost obdivuju,má sexepeal,je to to,co mě na nich přitahuje.

Jsem ráda za tento blog,je výborný.Ano,jsme si totiž skutečně rovni a máme stejně dobré schopnosti i znalosti a potřebujeme se doplńovat.Tak proč feminismus? Proč se vzdávat samy sebe,své něžnosti a ženskosti? ne,jen hloupý muž řekne,že je žena horší,méně výkonná,může sloužit méně služeb než muž(viz.výroky Dr.Kubka)...Ne,chytrý a moudrý muž řekne,že jsme křehké bytosti,bystré a inteligentní a vzájemně se s mužskou sílou doplňujeme. ;-)

0 0
možnosti

Gmur

6. 3. 2009 19:14
Pane Danicek dekuji

vase reportaze povazuji za zajimave.  A dneska mne potesila tato veta:

"Žena má stejné schopnosti jako muž a proč by tomu mělo být jinak? "

Vetsinou ji rikaji zeny. Od muzu je to slyset dost zridka. Takze diky.

Ja zastavam nazor, ze zeny a muzi maji stejne vlastnosti.

0 0
možnosti

Wendolene

6. 3. 2009 19:45
Re: Pane Danicek dekuji

To je na delsi debatu. Vlastnosti a schopnosti jsou uplne jine veci. Vyber povolani by mel byt podle schopnosti a ne pohlavi ci barvy pleti. Jenze tomu tak neni. Ale kolik zen chce byt pozarnikem ( ted mi prominte, ale ani nevim,jak napsat cesky pozarnik jako zena...pozarnice?)? Kolik jich je schopno unest 100kg bezvedomeho muze z horiciho domu? Kolik jich je schopno bez emoci a pres mrtvoly jit za karierou? Ne, jsme jini, muzi a zeny. Mame jine vlastnosti i schopnosti a pokud se zena chova jako zena a muz jako muz, skvele se doplnujeme.

0 0
možnosti

Wendolene

6. 3. 2009 15:56
V Israeli je vse trosku jinak

Zeny se ucastni povinne vojenske sluzby, je jich mnoho v profesionalni armade. Presto vam vojaci reknou, ze se zena opravdu nehodi do prednich linii na frontu, protoze kdyz je zena mucena ci zabita, je to vice demoralizujici pro celou jednotku , nez kdyz je obeti nepratele muz. Proste to tak je. Prave zeny z Israele jsou vazne neco jineho ( mam na mysli rozene v Israeli ), ale konretne Cipi Livni me nijak nicim neuchvatila. Pripada mi spis jako nekdo, kdo si odsedel urcity pocet let na jistem miste a potom se dostal ve spravny cas na spravne misto. Golda Meir to rozhodne neni. Spolecnost by nemela mit kvoty, kolik kde bude zen ci muzu, mista by mela byt obsazena podle schopnosti. Jenze zena si musi stanovit priority vice nez muzi, protoze zena je ta, ktera rodi deti.

0 0
možnosti

Wendolene

6. 3. 2009 15:57
Re: V Israeli je vse trosku jinak

Jinak samozrejme prechylovani prijmeni cizinek je naprosto nemozny zvyk..;-)

0 0
možnosti

pidla

6. 3. 2009 13:03
Chtěla jsem Vám poděkovat,

ale po přečtení diskuze se trochu bojím, zda jsem normální. No, díky. Jo a souhlas s přechylováním, jméno je jméno a má se ctít.;-DR^

0 0
možnosti

Radek0075

6. 3. 2009 13:14
Re: Chtěla jsem Vám poděkovat,

Jste ženská, tak se na to podívejte z vašeho pohledu. Kdy máte o chlapech to nejlepší mínění? No když něco potřebujete, nebo když se vám samotný nechce něco udělat. Já bych potřebovala sestavit poličku, ty seš tak šikovnej....   Kdy je ženská skvělá řidička? Když jí volá vožralej manžel, aby pro něj přijela k hospodě. A ten článek? Autor prostě hledá ženskou. Proto ty kecy. Jenže jak on sám píše, buduje kariéru a tu bude budovat celej život. Takže z těhle řečí by stejně nakonec zůstala jen plotna, pleny a kýbl s mopem:-)

0 0
možnosti

parnassius

6. 3. 2009 12:47
Já jsem znal také jednoho "feministu",

než jsem pochopil, že je to pro něj cesta, jak se dostat děvčatům do kalhotek.........

Ale nic ve zlém, příteli, každý máme nějaký ten způsob:-P..........

0 0
možnosti

Wendolene

6. 3. 2009 15:43
Re: Já jsem znal také jednoho "feministu",

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

pesimistka7

6. 3. 2009 11:39
Je to milé čtení.

Zejména mne potěšila část o mat.dovolených, nesnáším debaty typu půl roku s matkou dítěti stačí, delší doba je pro "flákačky" versus když žena není s dítětem min 3 roky je automaticky špatná matka. Pokud Váš článek někdo vidí jako devótnost, jeho věc.

0 0
možnosti

Jack777

6. 3. 2009 11:23
...

Myslím, že většina žen o feminismus nestojí. A také jsem se nikdy v životě nesetkal s tím, že by holka měla nižší plat. A v žádném zaměstnání v kterém jsem pracoval nikdo nebránil holkám, aby tam také pracovaly, spíš naopak. Když jsem pracoval na stavbě jako stavbyvedoucí, tak se tam holky vůbec nehrnuly, i když zájem byl. Spíš někam do teplíčka do kanclu, ale do terénu většinou nechtějí. Je tam moc prachu a hluku a je to psychicky i fyzicky náročné. Myslím, že v čechách žádná diskriminace neexistuje, spíš pozitivní diskriminace. Jen výjmečně. Já jsem se třeba jako 20 letý hlásil na místní úřad a tam mi nějaká bába řekla, že tam by raději ženu. Takže diskriminace je kdyžtak na obě strany. Když jsem přechodně pracoval v zahraničí v úklidu, tak tam holky dostávaly jednodušší práci za stejný plat a kluci samozřejmě tu náročnější. To je taky diskriminace, ne každej kluk musí být fyzicky zdatný tak, aby to odpovídalo tabulkám v zákonech....

0 0
možnosti

Wendolene

6. 3. 2009 15:48
Re: ...

Ne, vetsina zen o feminismus nestoji. Tech par muzatek, feminizandarek a pomatenych deloh je porad podstatne mene, nez obycejnych zen, ktere jsou porad zenske. I kdyz obcas maji vetsi chutzpah nez muzi;-D

0 0
možnosti

fenix007

6. 3. 2009 11:07
Díky a moc!

Nešel by jste na kafe nebo víno? Hrozně ráda bych si zase jednou popovídala s někým, kdo to má takhle hezky a z mého pohledu i normálně srovnané v hlavě :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS