Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vit.kucik

21. 2. 2009 15:52
nedorozumění... :))

Pane Daníčku, mám Vás rád a na Váš blg jsem si udělal RSS záložku, ale mnohé z toho, co navrhujete, plyne patrně z nepochopení či nedorozumění...

1) kontakt na bloggera - existuje, je to podmínka registrace, např. na zmiňovanou R. Francovou je mail dostupný veřejně(např. z diskuse)- r.francova@email.cz

2)sympatie ostatním bloggerům můžete vyjádřit kliknutím na karmu nebo umístěním odkazu na svoje stránky (obojí jste udělal, mimochodem zmiňovaná R. Francová má poměrně velmi slušnou karmu). Jinak vyzdvihovat bloggery ze strany adminů si neumím představit, pokud se blog.iDNES z poměrně nezáviského media nemá stát jakýmsi spolkem adminových oblíbenců

3) kritizujete karmu a "karmokopy" a navrhujete, aby ji admini dle svého uvážení subjektivně korigovali (podle jakých pravidel?), aby určovali, jaké téma je "zaručené konsistentní", a to pak penalizovali. Na druhé straně píšete "Lze to vypočítat a dojít k dobrému matematickému řešení karmy!" - čož je protimluv.

0 0
možnosti

vit.kucik

21. 2. 2009 16:04
Re: nedorozumění... :))

...mně taky opakující se výkřiky proti Paroubkovi a spol. štvou, ale

karma v současné matematické podobě je poměrně objektivním hlasováním o

popularitě článku, nic víc, nic míň. Spíš my sami ve svém mozku ji

musíme přestat tak přeceňovat :)) Antiparoubkovci klikají na karmu antiparoubkovských článků (byť sebehorších), aby zdůraznili světu své ideové přesvědčení. Ať si to dělají. To Vám nebrání nebrání psát a číst kvalitní články. Na druhou stranu na to, co je kvalitní téma a článek máme tisíc názorů. Vám se líbí to, mně zas ono a adminům (jejichž vkus určitě není nadřazen tomu Vašemu ani mému) zase něco třetího. Pokud by admini začali nějak zásadněji rozhodovat o tom, co je vkusné, zajímavé, špatné... rozklížili by tu křehkou stavbu svobodného diskusního fóra, kterou považuji za jednu z nejzdařilejších na současném českém internetu...

0 0
možnosti

oldiess

21. 2. 2009 12:45
Něco málo k boxu s Výběry

 V červnu byl od správců vzkaz o zařazování článků do výběru v boxu na KulturaiDnes. V rozporu s ním ale v sekci Kultura na iDnes jak v hlavním okně, tak ve všech podoknech, např. Divadlo, Hudba, Literatura atd. je umisťován jediný výběr - aktuálně blogy na jedno literární a dvě filmová témata. Navíc na rozdíl od operativních změn v hlavním boxu Výběru na titulce iDnes nebo v rubrice Zaujalo nás, v kultuře někdy blogy visí i týden, v současném výběru jsou dva články již 5 dnů a jeden dny čtyři. K této úvaze mě přivedl vlastní aktuální článek "Může za fenomén Karla Gotta taky naše pohodlnost?" Bez ohledu na to, jestli je přijatelný či špatný by totiž jistě přilákal pozornost, protože možná jako první materiál u nás se věnuje mj. tématu špatného prezentování populární hudby v médiích, tedy toho co se týká každého z nás, kdo si občas pustí rádio.

Pan Dvořák mi na dotaz ráno odpověděl, s tím že box Výběru na Kultuře je opravdu koncipován jako společný pro hudbu,film,knihy atd.

0 0
možnosti

oldiess

21. 2. 2009 12:57
Re: Něco málo k boxu s Výběry

Dál mi pan Dvořák řekl, že mám-li návrh na článek-ať jiný nebo svůj vlastní, tak ať mu dám vědět.

Takže jsem tedy poprvý v životě zkusil nějak "protlačit" svůj článek, byť mi je takový řešení nesympatický, ale řeknu proč. Jsem totiž názoru, že tohle hudební téma by čtenáře sekce zaujalo víc,než např. profil spisovatelky Rendellové, jehož větší púlku  navíc tvoří podrobný výčet její bibliografie.

Stejně tak,už čistě sobecky, když jsem do článku dal pár hodin, tak bych to chtěl zužitkovat. A to tak, že bych o tématu podiskutoval s možným maximem zájemců. Jednoduše proto, že mě to zajímá stejně jako případný zlepšení toho stavu v našich rádiích.  Což zatím nebylo možné v takové míře, jako kdyby se článek objevil v boxu výběru Hudba, tedy u cílené skupiny.  Kde jinak není blogerská konkurence žádná, protože hudební téma se objeví sotva jednou za týden, na rozdíl od článků na iDnes, kde je hudby plno. Takže to považuju za jistý nedostatek, který zbytečně  "poškozuje" jak iDnes tak blogera.

0 0
možnosti

handour

21. 2. 2009 12:04
A ještě jedna věc...

přidat se k fackování Ratha je daleko snažší než udělat kvalitní srandu...Lidi, a co se víc snažit, je to v nás, a ten pocit poté...je daleko lepší.Vláďo,když lidi sami nebudou chtít,my s tím nic nezmůžem.Dneska hodně lidí dělá věci natruc,kontra.Proč? To nevím.

Jom a co změnit VIP blogeři na staří blogeři(nebo letitý, no dobře tak zasloužilí);-D...to VIP bije do očí,stejně jako různé VIP lóže atd.,proč máme mít pocit,že někdo pije šampus z křišťálových sklenic a my lemtáme vodu z kohoutku z plastovýho kelímku...;-D

0 0
možnosti

oldiess

21. 2. 2009 14:39
Re: A ještě jedna věc...

No jo Hani, ale VIP je něco jako označení funkce, na ty my přeci jsme odjakživa. Vzpomeňme Brodskýho jak říká v Hrabalových Skřiváncích na niti: Ty seš typickej Čech, hned jak dostaneš funkci tak si myslíš že hovínko je tvůj strejc. /Musel jsem dát zdrobnělinu, cenzura to nevzala;-D/

0 0
možnosti

handour

21. 2. 2009 10:58
Buď zdráv, kolego II.

Nikdo mě nemůže donutit k tomu,abych četla Michala Viewegha,protože je "nejlepší,nejprodávanější...",mně se prostě nelíbí.Taky nebudu psát o politice(protože to neumí),i když mě zajímá, ale dopřeju si ji v kvalitním podání třeba Dušana Houdka.Zkrátka na iDNES.cz si dopřávám jen to nejlepší(a že je z čeho vybírat).To že pochválím nebo podpořím článek některého z kolegů není faleš,ale kolegialita a úcta k práci,kterou si s článkem dal(něco o tom vím;-)).A co s tou nešťastnou karmou...přehoupne se přes 40 a jsem...sama a neznám nic horšího,než zůstat sám-na radost i na smutek.Vždycky bychom se měli držet toho,co říká Větva:kurňa sranda musí bejt, jinak bychom umřeli!:-)

0 0
možnosti

handour

21. 2. 2009 10:42
Buď zdráv, kolego I.

až tak jsem byla ve svém článku troufalá...

http://hananovotna.blog.idnes.cz/c/69009/Bud-zdrav-kolego.html

Láďovi Větvičkovi jsem napsala,že já jsem spokojená,bez připomínek k fungování blogu-jasně toho humoru a sexu by mohlo být víc,ale je to jen a jen na nás;-).Mně se podařilo,za tu krátkou dobu co na blogu jsem,poznat a seskupit kolem sebe partu krásných lidí.Často napíšu článek jen proto,že se s nima chci sejít.Blog nemá hranice,můžu si povídat s lékařem, spisovatelm nebo s krásnou holkou,která má neuvěřitelnou zásobu těch nejlepších košilatých vtipů...žádnej z těch randících článků nemá vysokou karmu, ale pro mě má nevyčíslitelnou hodnotu.Sobecké...ani trochu.Protože mně vůbec nezáleží jestli bude Větva, Vy nebo třeba Honza Šesták ve výběru iDNES.cz - najdu si vás sama.To já si vybírám co budu číst.

0 0
možnosti

oldiess

21. 2. 2009 12:34
Re: Buď zdráv, kolego I.

To jsi mi Hanko připomněla již zesnulého režiséra Vladimíra Síse /Balada pro banditu/ kterej mi jednou v kdysi vyhlášené hospodě U Stopků ještě za dávnýho totáče  nadšeně líčil, že to není nikde jinde na světě, aby - jak zmiňuješ i ty- spolu kecal doktor, zedník atd. Z našich hospod se to teď už téměř vytratilo a jak správně poznamenáváš, nevymizelo ale přesunulo se sem. Jinak jsem se naštěstí už tři dny neholil, a tak není vidět, že se lehce červenám nad tím, že si mě někdy najdeš;-D

0 0
možnosti

Xta

21. 2. 2009 10:36
Stale dokola

- hnuti za kvalitnejsi blogy uz tu byly i zabavnejsi, SMK, vy jste si zase udelal dalsi tabor oblibenych "kvalitnich" bloggeru a ostatni radsi vynechal. Nechapete asi, ze jde o masovy blog...pisou to lidi...a v zajmu redakce je mit to i to, ale hlavne ctenost. Samozrejme i kvalitu, ale v nejakem pomeru...

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

21. 2. 2009 10:18
Názor nebloggera čtenáře

Mě je karma ukradená. K tomu, abych si blogy líp užil, bych potřeboval tohle:

- možnost filtrovat si články: vytvořit si vlastní filtry podle bloggerů tak, abych si mohl vybrat jen články oblíbených bloggerů a naopak aby se mi nezobrazovali články lidí, kteří nedosahují intelektuální úrovně Flippera.

- možnost snadno se vracet do diskuzí, ve kterých jsem byl aktivní - označit si takové články nebo třeba vylistovat jen odkazy do těchto diskuzí

- možnost dostat emailem informaci o tom, že na můj komentář bylo odpovězeno, pokud jsem takovou volbu při psaní komentáře zadal.

- a úplné sci-fi: vyhledat si články podle komentátorů - zadám nickname komentujícího a vidím seznam článků, pod které umístil svůj názor.

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

21. 2. 2009 10:19
Re: Názor nebloggera čtenáře

PS: karmu si klidně nechte, ať si máte co závidět.;-D

0 0
možnosti

CHYREN

21. 2. 2009 10:13
Taky mi to někdy bleskne hlavou...

,ale tahle regulace a omezování? Nikdy bych to nenavrhl jako nějaký svůj vážně míněný nápad. Jistě Polanecký a spol. jsou "žehliči mozků"...a mají své vyžehlené publikum. Jen ať si ho nechají. Jo, admini to s výběrem vedou poněkud velmi čitelně. Ale co čekat od lidí, kteří obsahem svých vlastních článků dokazují poněkud jednoduché myšlení? Daníček, to chce klid...( a kukat na plakát Cipni );-)[>-]

0 0
možnosti

vdanicek

21. 2. 2009 10:17
Re: Taky mi to někdy bleskne hlavou...

;-D

0 0
možnosti

kilgore

21. 2. 2009 10:11
Nesouhlas.

Každý čteme jiné blogy. Někoho zajímá politika, tak si klidně přečte všechny blogy o politických tématech, včetně 10 článcích o Ráthovi, 5 o Paroubkovi a 3 o Topolánkovi. Jiné politika nezajímá, tak se článkům se jmény těchto politiků v nadpise zdaleka vyhnou. Ale tvrdit, že jim měla být udělována záporná karma mi přijde poněkud přitažené za vlasy a hloupé. Stejně jako vyzdvihování "těch zajímavějších" článků. Podle jakého klíče určíte, který článek je "zajímavější", a který je "ubohý karmokop"? Raději nechte na čtenářích, aby si sami zvolili, který článek je pro ně zajímavý a nesnažte se rozhodovat za ně. R^

0 0
možnosti

kilgore

21. 2. 2009 10:12
Re: Nesouhlas.

Něco jiného jsou pochopitelně koumáci, kteří různě manipulují s časem svého článku a pomocí různých triků se snaží získat co největší karmu.

0 0
možnosti

Rudolf Havlík

21. 2. 2009 10:02
divny

ja myslel ze kvuli karme nepiseme. koho to vlastne zajima? ctenare asi moc ne. nejvic karma zajima ty, kteri pisi. nerozumim tomu proc. o to prece nejde, jde o to, aby tu visely zajimavy texty a lidi si je asi urcite vyberou i bez nasi bloggerske pomoci. takze nevim nevim.

0 0
možnosti

Aaron71

21. 2. 2009 10:08
Re: divny

Rudolfe. Jse vliké množství autorů, které píší jen kvůli karmě. A to měl pan Daníček na mysli.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS