Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Buck Turgidson

14. 2. 2009 18:27
Co izraelska pravice dluzi Hamasu

Pane Danicek :

http://experts.foreignpolicy.com/posts/2009/02/13/how_hamas_helped_the_israeli_right

Co Vy na to?

0 0
možnosti

Aaron71

12. 2. 2009 15:14
Veká koalice?

Pane Daníčku, myslíte si, že velká koalice Kadima + Likud + cokoliv - Liebreman není možná? Livni je podle mého názoru ochotná přepustit flek premiéra Bibimu a bude klid, ne?

L.Matuška

0 0
možnosti

pf07

12. 2. 2009 15:10
Dobrý komentář

Jsem poslouchal včerejší komentáře v našich mediích a tuším se jednalo o jiné volby... prej zvítězili extremisti a prý všichni arabové už se třesou...8-o

0 0
možnosti

Hugo.z.Lipek

12. 2. 2009 13:47
Noo...,

,když se politik znemožní,nic se neděje-viz u nás-tady jich je znemožněných víc než jeden Bibi v IZR,ale dřepějí tam dál a nikdo je z křesla nevyhodí.Tak aby to v IZR nedopadlo stejně!Nepřeji jim to!!:-/

0 0
možnosti

Eles

11. 2. 2009 23:02
Tyhle volební články

jsou bezva. Díky za info.

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.