Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jirkasokolik

6. 2. 2009 6:31
Běžný policista zákony nezná

Před půl rokem jsem byl svědkem jedné hospodské rvačky, při které poražený sok zůstal ležet v bevědomí na podlaze. Jako bývalý záchranář jsem zavolal záchranku a onoho člověka jsem položil do stabilizované polohy. Více naštěstí nebylo potřeba, protože normálně dýchal. Záchranka pacienta odvezla a přijeli dva mladí policisté. Na otázku, kdo volal záchranku, jsem se přihlásil. Ihned na mne zhurta vyjeli, že okamžitě musím jet s nimi na služebnu sepsat protokol. Já jim na to odvětil, že s nimi nikam nepojedu, a že by radši měli nejdříve dohonit útočníka. Policista mi řekl, že mne na služebnu mohou odvléci třeba násilím a hned mne bral za rukáv. Od svého konání upustil až když jsem zavolal mému kamarádovi právníkovi a dal mu jej k telefonu. Kamarád ho sjel na tři doby a trochu jej poučil o tom co si může dovolit a co ne ... 

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.