Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hugo.z.Lipek

19. 1. 2009 22:27
ČEŠI versus IZR

Neumím si představit Čechy na místě Izraelců.jak by snášeli všechno to,co nyní na židech odsuzují.Kolik Čechů by se stěhovalo z majetku,který pobralpo Němcích zadarmo,a dnes se klepou strachy,aby se ti majitelé náhodou nevrátili a nechtěli zákonně svůj majetek zpět.To všechno má také souvislost s Gazou a Izraelem.

A také není pravda,že židé nikdy nechtěli zvětšovat své území.Stačí si pořádně přečíst Starý zákon,ev.Tóru.Všechno je to o vyhnání původního obyvatelstva,nevěřícího.Ale fandím jenom židům!!!!!

0 0
možnosti

Dezo-Conka

17. 1. 2009 8:35
Vážený pane kolego

Pod článkem o úmrtí pana Kaplického

jsem vám položil několik odborných otázek.Byl bych rád,kdybyste na ně odpověděl ,v opačném případě přestáváte

být pro mne důvěryhodnou osobou.Ozval¨

se vám kolega,který mi popisoval anabazi české pacientky v Izraeli ?

0 0
možnosti

kokrhelín

16. 1. 2009 17:45
GAZA: SNÍMKY,KTERÉ V TISKU NEUVIDÍTE !

koukněte se na ty izraelské sadisty! http://www.globalpress.cz/hlavni-zpravy/gaza-snimkyktere-v-tisku-neuvidite-742.html

0 0
možnosti

Jyrka111

16. 1. 2009 20:29
Re: GAZA: SNÍMKY,KTERÉ V TISKU NEUVIDÍTE !

Neříkám, že ty fotky jsou podvod, ale je to jen jedna strana problému - neměl byste někde i snímky z Berševy nebo Aškelonu?

0 0
možnosti

pidla

16. 1. 2009 13:14
Díky.

0 0
možnosti

lopata12345

16. 1. 2009 10:22
Utek Hamasu

Mam pocit, ze chteji zopakovat Irackou variantu. Tunely z Egypta nejsou jednosmerne a podle docela rychleho poklesu moralky mi prijde, ze spicky hamasu vyklidily prostor. Coz povede k pomerne rychlemu a "bezbolestnemu vitezstvi Izraele. Jenze mu to sebere duvod k masivnimu zniceni podzemi Gazy a neda mu to prostor ani k likvidaci  zbytku tunelu. Neb bude uzavreno primeri.

>

Nasledovat bude zbrojeni a analyza valecnych schopnosti Izraele. A nejsem si jist kdy se zas vrati.?

>

Proste prijde mi to moc snadne vitezstvi, stejne jako tehdy v Iraku.

0 0
možnosti

akademik Richard

16. 1. 2009 9:32
super cteni! jen tak dal

R^

0 0
možnosti

SCHNECK1984

16. 1. 2009 8:50
D Ě K U J U !!!

R^ pokračujte v psaní!

0 0
možnosti

miyu

16. 1. 2009 7:54
Diky

za reportaze! Btw. me na facebook imrvere muj potrhly arabsky spoluzak posila totok: http://www.israel-vs-palestine.com a nuti porad vsechny aby podepisovali petice proti izraeli. tak jsem mu rekla at se jde bodnout a volila jsem pro izrael.

0 0
možnosti

Zamete

16. 1. 2009 9:22
Re: Diky

Tak Izrael má další bod ode mě.  R^ Super hláška tam je od jednoho Turka, že je Izrael brutalní a vyhnal Palestince z jejich území a od roku 1948 jenom zabíjí... Zrovna od Turka to sedí. ;-D

0 0
možnosti

Zamete

16. 1. 2009 7:39
Děkuji

Hezký článek. Jenom by mě zajímalo jaká kriteria jsou pro posouzení, jestli osada může nebo nemůže být opuštěna. Ten útek Hamasu mi pripomnel vtip: Prodám francouzskou pušku. Nepoužitá, pouze dvakrát odhozená. ;-) Jaké kompenzace za zcizenou půdu? Pravěpodobně v podobě šekelů, řekl bych. 8-o

0 0
možnosti

Zylbrsztajn

16. 1. 2009 7:07
Díky

Díky, Vladimíre!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.