Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LU

pidla

5. 1. 2009 9:51
DEíky ,pokračujte.

0 0
možnosti
J

jankucera

4. 1. 2009 16:37
vložit vlajku

ano, díky za kvalitní zpravodajství

0 0
možnosti
IT

Ion Tichy

4. 1. 2009 12:19
Re: .

Tak tak, že by následek sekundárního výbuchu munice uložení v obytné čtvrti???

Jinak soustrast nevinným obětem. Ale kdo dráždí hada bosou nohou, nemuže se moc divit, že to nedopadne dobře.

0 0
možnosti
LI

levicový intelektuál

4. 1. 2009 11:35
Poděkování

Děkuji za další příspěvek a napište pokud to pujde co nejdříve další,abychom se dozvěděli jak si vede hrdinná izraelská arnáda.V našich se člověk doví jen jak ty chudáci palestínci trpí. A už i smrt hammasovcu je podávána jako smrt neviných obětí.R^R^R^

0 0
možnosti
V

veskawesi

4. 1. 2009 11:04
vim ze se takove nazory nenosí

jsme prece ve vyspele evrope, ale brzy asi budeme Izraeli zavidet uzasnou efektivu a organizaci. neco podobneho by nezvadli ani nejvetsi staty EU

0 0
možnosti
IT

Ion Tichy

4. 1. 2009 11:34
Re: vim ze se takove nazory nenosí

Ale nosí, to jen že pár křiklounů je víc slyšet.

A EUekomultikulti se bojí, až se...ou. Nechtějí pochopit, že něco jako ylo existuje a musí se proti němu bojovat.R^

0 0
možnosti
M

MoUdrostrak

4. 1. 2009 9:18
Ceska z OSN se vymkla cenSSorum z nezavislych medii

Izrael všude propaguje, že humanitární pomoc do Gazy směřuje nepřetržitě. Skutečnost je taková, že už nyní otevírají Izraelci hraniční přechody pro humanitární pomoc jen na dvě hodiny denně?. Po spuštění pozemní operace se situace ještě zhorší. Pochybuji o tom, že budou přechody dnes otevřené.

'

Moje role nově spočívá ve styku s médii. Lidé z mise se rozhodli využít toho, že jsem Češka a naše země teď předsedá EU. Snažím se být ve styku s Gazou, mít přehled o aktuálním dění. Jsem v kontaktu především s českými médii.

¨

Musím říct, že světová média o zdejší situaci informují dost zkresleně?, nejobjektivnější je podle mě Al-Jazeera?.

0 0
možnosti
IT

Ion Tichy

4. 1. 2009 9:51
Re: Ceska z OSN se vymkla cenSSorum z nezavislych medii

Jestli myslíš tu žabku, která dělala ochranku té muslimslé "jakopracovnici" OSN, tak ta už se zdiskreditovala skoro ve všech médiích. A v televizi plácala takové kraviny, že už jí podruhé ani nevysílali.

Pokud se nepletu, tak některé budovy pod patronací OSN sloužily jako místa k odpalování raket na Izrael.

0 0
možnosti
S

sugoll

4. 1. 2009 9:01
Díky

Díky za kvalitní zpravodajství R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.