Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

parat

4. 1. 2009 15:13
Jaký je poměr mrtvých?

Stačí v záhlaví vždy napsat: poměr civilních obětí za posledních deset let na obou stranách. Je to tajné?

0 0
možnosti
K

kOBLICH

4. 1. 2009 16:32
Re: Jaký je poměr mrtvých?

Jak ovšem rozeznat mírumilového Palestince, který jen na ulici oslavuje střelbou z kalašnikova smrt dalšího žida, od opravdového palestinského teroristy? U Izraelců je to, zdá se, o mnoho snazší...

0 0
možnosti
V

veskawesi

2. 1. 2009 14:54
zajimave je, jake zpravy se dostanou do ceskeho tisku

prakticky to jedine, co ze zprav zazniva jako hlavni tema, je smrt palestinskych civilistu...zhruba takto,,,bylo sice zabito asi 300 ozbrojencu...a le hlavne nekolik desitek deti a zen....cili, Izrael, jako totalni regionalni velmoc se ma nechat otravovat  (pozor, ne palestinci) hamasem, protoze silnejsi slabsiho prece nebije

vtipne, dit se neco podobneho u nas, nesmiritelni zastanci palestincu by prvni rvali o atomovce

aspon vidite, na zaklade jakych informaci si cesi vytvareji obrazek o deni u nas a ve svete...cesti novinari? ne, dekuji

0 0
možnosti
M

MartyV

30. 12. 2008 17:46
Děkuji za objektivní zprávy...

Dnes jsem našel Váš blog a děkuji za Vaše zprávy - jsou opravdu zapotřebí. Ohledně tohoto konfliktu se už z běžných médií naprosto vytrácí normální pohled na věc a ten jsem zde našel.

0 0
možnosti
FM

SCHNECK1984

30. 12. 2008 12:51
doporučuju se podívat..

záběr jak izraelci zneškodňují auto s raketama..

http://www.liveleak.com/view?i=7f0_1230584566

0 0
možnosti
PD

pedol

31. 12. 2008 0:49
Re: doporučuju se podívat..

...a už jsou hošíci z Hamastánu v mohamedově ráji a obskakují ty jejich samorecyklovatelné panny.  Jejich opravdoví kámoši by za ně měli IDF velebit a děkovat. 

0 0
možnosti
PZ

Tic-Tac

30. 12. 2008 12:50
Evropská humanita

nás jednou přivede do škaredých problémů. Bohužel, tohle je daň za demokracii, humanismus a především nezájem lidí o informovanost a snahu přemýšlet. . Z pochopitelných důvodů budou někteří lidé plácat na téma Izrael a Palestinci blbosti. Jedním z hlavních důvodů je především neinformovanost. V době internetu a přístupu k informacím ani ne zarážející, jako spíše smutné. Včera jsem to dostal taky z první ruky. Navštívil mne bratr a na mou větu "Ti Izraelci těm Palestincům dobře dávají, že?" jsem si vyslech něco ve smyslu, co už dávno všichni známe. Izraelci špatní, Palestinci chudáčci. Když jsem se ho zeptal, proč tak soudí a co o tom ví tak z něho vypadlo, že něco slyšel v rádiu a včera viděl v televizi. Toť vše co o tom ví. Protože ho znám, tak mne to ani nepřekvapilo. Bohužel typické pro většinu lidí. Nejen u nás. Ještě na jedno škaredě dojedem, na nezájem. V Evropské bublině pohody a "lásky" mezi národy pochopitelné. Jednou se ale proberem, sice to bude bolet, ale jinak to nejde.

0 0
možnosti
FM

SCHNECK1984

30. 12. 2008 9:14
děkuji za zprávy z první ruky

R^

0 0
možnosti
P

petrv19

30. 12. 2008 7:47
?

Pokud někoho zasáhne izraelská raketa, tak jsou dva možné scénáře. Bud´ byl ten člověk v blízkosti někoho, kdo byl na mušce, nebo nebyl tak úpně naivní a nevinný ;-D;-D;-D ,

0 0
možnosti
K

karel_vvv

30. 12. 2008 14:22
Re: ?

Jo, to je skvele napsane. Pripomnelo mi to  film Full Metal Jacket (Olovena vesta), jak kulometcik ve vrtulniku strili po vesnicanech na polich a rika "Kdyz stoji, je to partyzan. Kdyz bezi, je to bezici partyzan". A co zensky a deti, znela otazka. "Nebehaj tak rychle".

0 0
možnosti
PK

Ccecil

30. 12. 2008 0:31
Vám velkou karmu a tydlidylyně nakopat do....

:-)

0 0
možnosti
LL

Blbec z Xenemunde

30. 12. 2008 6:19
Re: Vám velkou karmu a tydlidylyně nakopat do....

hned bych se připojil R^

0 0
možnosti
K

Killingworth

29. 12. 2008 23:47
Dik!

R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
D

dnb/

29. 12. 2008 23:26
a vy

tam jako jste, nebo tam jako nejste, nebo co. WTF?

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.