Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Majklova_proxy

6. 9. 2008 22:54
Heh...

...a nemela ta faktura jit va vrub Kuchtove nebo nekoho z te jeji bandy? To by me zajimalo!

0 0
možnosti
RP

radim36

6. 9. 2008 22:25
Strana zelených si stránku nejspíš neobjednala.

Hm, strana zelených neplatí ty účty asi proto, že tu stránku si neobjednala strana zelených. Stránku si nejspíš objednal nějaký jednotlivec, který zadal falešné jméno a možná i falešný kontakt.  Takže objednal si pod cizím jménem stránku, společnost mu zřejmě do druhého dne zpřístupnila zvolenou adresu, takže si na stránky nahrál, co potřeboval. Potom je tak 14 dní, 3 týdny, kdy společnost čeká na uhrazení první faktury. Když se nedočká, pošle první upomínku a zase čeká týden, 14 dní. Potom pošle druhou upomínku, která se musí tak do týdne zaplatit. Pokud nezaplatí, do cca 14 dnů společnost obsah stránek zablokuje a nechá tam jen stručné upozornění, že zákazním nezaplatil.  Takže zákazník nezaplatil, neprozradil svou totožnost a přesto může mít měsíc až dva měsíce příslušnou webovou adresu a na ní své stránky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.