Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
G

giancarlo

5. 2. 2008 10:21
Kritikům

Nevím co se pouštíte do slohu - ten je zcela OK.  Zajímavý a naopak proti jiným autorům vytříbený. Jen to holt není komiks:)

0 0
možnosti
JK

slprd

5. 2. 2008 2:24
taky jsem dost magor magor

sloh,nesloh podstatnej je obsah a s tím nemám problém

věřím že podobně by to mohl vysvětlit psycholog,strach-blog,proč-najítí příčiny-šance odblokovat...

0 0
možnosti
KK

pavel

4. 2. 2008 22:45
.

né že bych byl fandou topolánka, to opravdu ani omylem, ale když už člověk uvádí tituly, měl by je uvádět všem. tedy ing. paroubek, mudr. rath, ale i ing. topolánek.

0 0
možnosti

plech

4. 2. 2008 22:39
Jde o to

kdo má magor a kdo nemá magor. Podle mě má magor každej magor, kterej rozhodně nemá magor v tom, v čem magor rozhodně magor má.

0 0
možnosti
PP

Pavel

4. 2. 2008 22:33
Co to je za jazyk?

Precetl jsem prvnich par vet a dal uz to opravdu neslo. To je nejakej novej ceskej slang? Precetl jste si to po sobe? Uz podle myho pravopisu je asi patrny, ze zrovna nepatrim mezi puristy, ale tohle je opravdu moc. Neda se to cist, natoz pochopit. Clanek jako takovej hodnotit nemuzu, protoze po prvnim odstavci uz nemam silu dal pokracovat. Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.