Nechte Paroubka být, jeho žena ho zničí sama.

Při čtení blogu paní Petry mi vytanul na mysli jeden prastarý židovský vtip. I stvořil bůh nebe, zemi ,zvířenu a nakonec člověka. Člověka stvořil z hlíny (heb. hlína=adama) a proto jej nazval Adam. Za nějaký čas, kdy žil Adam svorně s ostatními obyvateli ráje, přišel za bohem.

„Bože to není fér, každý obyvatel ráje má svoji družku, lev lvici, had hadici dokonce i ten Osel má svoji Oslici a já nic“. I pravil bůh. „Adame, já vím, proč jsem ti nedal družku. Mám tě rád a nechci, abys měl problémy. Věř je to tak lepší.“ „Ne, ne, ne.“ Bránil se Adam.  „Každý člověk má svoje potřeby, vždyť víš, co mám na mysli.“  „Rozumím ti, Adame, viděl jsem, jak tě minulý týden prohnal tygr za to, žes mu svedl tygřici.“ Pravil bůh. „ Chápu, že to je nebezpečné. „A jaká by měla tvoje družka být?“ Zeptal se bůh. „Krásná, hodná a chytrá“. Rychle opáčil Adam. Bylo vidět, že už to promyslel předem. A tu se objevil Satan (heb. soté=úchylný, odchylný, stija=odchyka) anděl zla a pravil. „Pomalu pomalu, do toho mám taky co mluvit. Dělej si Bože, co chceš, ale v tomto případě bude mít Adamova družka jen dvě vlastnosti ze tří.“ „Shit.“ Pravili bůh s Adamem současně. A tak se stalo. Adam si vybral první dvě vlastnosti.  „Chytrosti mám dost pro oba“. Prohlásil. Adamova družka byla krásná jako zapadající slunce nad branami ráje a dobrá až všichni obyvatelé ráje Adamovi záviděli. Zamilovaný Adam byl šťasten. Tedy až do doby než se setkala se satanem převlečeným za hada. A jak to dopadlo, všichni víte.  Bůh satana potrestal a od té doby had leze po zemi a nemůže chodit. A Adamovi zůstala Eva a každý den říci to „Shit“.  Ne vždy se vše podaří, že“?

A Jiří Paroubek, je takovým Adamem české politiky.

Včera jsem se náhodou dostal na blog paní Petry a ten článek o manželovi jsem nedočetl. To se mi stává zřídka kdy.  Dámu neznám, ani jsem ji nikdy nepotkal, ale z jejího projevu, jsem usoudil, že smrtelná zbraň proti Jiřímu Paroubkovi byla nalezena.  Pokud se chcete zbavit „sexymozku“ Paroubka, nechte promluvit jeho ženu. Má už jedno prvenství z minulosti a to je onen zmíněný název článku „Na muži je nejvíc sexy mozek.“ (Nebo přesněji výraz v článku „ Nejvíc sexy na muži je mozek“) . Ten bych ještě neobratné a nezkušené budoucí manželce odpustil, ale ten blog ne.  

V souboji s ostatními manželkami paní Petra prohrává na cele čáře a divím se panu Paroubkovi, že když ví co má doma, tak neuvalí cenzuru svých tiskových poradců na veškerý projev paní Petry.

Další mínus v blogu je, že si ona dáma o sobě myslí, že je kdovíjak chytrá a toho důvodu a blog zveřejňuje. Trochu skromnosti by neuškodilo, a kdyby si psala na své soukromé stránky, co chce a neobtěžoval a s tím okolí, pochopil bych to. Příkladem jí může jít paní Tydlitátová, která zvolila velmi důstojnou cestu pro blogování.

Další mínus má u mě za nepovolení diskuse a reakcí. Co si o tom myslím, jsem napsal už dříve, a divím se, že jí to administrátor Blogu trpí. Její blog se dá směle zařadit mezi politické blogy, a dáma si hraje na osobní blog a snaží se hrát na city. Je to jistě věc Blogu na Aktuálně, ale je třeba nazvat věci pravým jménem.  Blog klame čtenáře a já v tomto případě nevěřím, zmíněné dámě ani pohled.

Nicméně, lze ji za toto psaní pochválit, protože takovou medvědí službu neudělaly Jiřímu Paroubkovi ani exposlankyně za zelené Zubová, ani paní Brožová. A pokud pan Paroubek prohraje volby, víme komu poděkovat.

Tedy děkují paní Paroubková. Pan Adam Paroubek má Vás.

Pište, pište, pište a mluvte více s patra.  

 

Autor: Vladimir Danicek | pátek 17.7.2009 19:59 | karma článku: 47,86 | přečteno: 25611x