Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Umělá inteligence není umělá a už vůbec ne inteligence píseň a báseň pro Xavera

Ano, ano čtete dobře, umělá inteligence není v zásadě vůbec žádná inteligence a už vůbec ne umělá. Můj starší syn to trefně nazval „actual stupidity“, neboli skutečná blbost.

To co se nazývá umělou inteligencí je v zásadě složitý počítačový program založení na složitém propojení jednotlivých bodů, které se nepřesně nazývají neuronové sítě. Vše je to postaveno na základech teorie pravděpodobnosti založené Thomasem Bayesem (profesor na univerzitě v Edinburghu kolem roku 1740) a Pierre-Simon Laplacem (jeden z  největších matematiků o fyziků všech dob, který založil moderní teorii pravděpodobnosti a mimochodem předpověděl existenci  černých děr už kolem roku 1800). Na jejich poznatcích jsou založeny moderní přístupy k teorii her teorie strojového učení jazyků strojového učení počítačů a toho čemu se dnes říká umělá inteligence a neuronové sítě vůbec.

V tom co se dnes nazývá umělá inteligence, je velmi důležitý algoritmus pravděpodobností, který je společně s z uměle vytvořenou počítačovou sítí základem strojového učení.

To hlavní co je třeba říci je, že všechno vymyslel a naprogramoval člověk. S touto neuronovou sítí neboli algoritmem pracujeme při použití počítačového programu, který se obecně nazývá prompt. V češtině výzva neboli podnět.

Od toho jak se naučíte používat podněty pro práci neuronových sítí bude přímo záviset váš výsledek. V zásadě je to využívání podnětů určitým programovacím jazykem, který se dá formulovat prostou řečí a který se lze velmi lehce naučit.

Tento prompt neboli podnět, můžete zadávat buď písemně nebo slovně nebo obrázky nebo muzikou nebo videem a to je zatím asi všechno. Jde o strojový jazyk, jež teď nazýváme umělou inteligencí a nebo neuronovými sítěmi a který na základě strojového učení, kdy učí sám sebe, najde a vyhodnotí výsledky.

Problém je, že výsledky v dnešní době ne vždy odpovídají pravdě. To se samozřejmě zlepšuje v průběhu doby, ale na vás je, abyste si vždy výsledky, které dostáváte od umělé inteligence ověřovali. A to nejméně ze dvou nezávislých zdrojů, a není dobré ověřovat si údaje které dostanete od jedné inteligence poznatky od druhé inteligence.

Je lépe vzít poznatky který jste dostali od umělé inteligence a zadat je ručně do vyhledávače ať už Google a nebo Microsoft a ověřit si data.

Já si samozřejmě velmi rád hraji s umělou inteligencí bavím se jejími výsledky a docela se s ní i kamarádím, ale abych vám vysvětlil jak to všechno funguje tak jsem si s ní zahrál na básníka a skladatele. Básně a písně umí Gemini od Googlu vytvářet docela snadno, i když kvalita je zatím dosti pochybná. Na rozdíl od videa hudbu zatím vytvářet neumí a pokud produkuje nějakou hudbu tak je to jednoduše strašné.

Luboš sever Veselý na si svých na svých streamech přál vytvořit básničku dle předem daných požadavků a tak jsem mu vytvořil nejen báseň ale i píseň pro Lubošek sever veselé dobře si všimněte toho co jsem neopravil na místo Xaver Veselý napsal seber Veselý a teď dokonce seber Veselý což je opravdu Veselý. Smile . Tam měl být smile tak ho tam dám ručně. 

A teď k tomu jak jsem s mým kamarádem Gemini od googlu začal vytvářet písně a básně pro Lubošek Xaver Veselého jaké Gemini dělal chyby a jak reagoval na moje opravy to se teď diktuji s chybami a záměrně s chybami je strojové učení diktátu českého jazyka to je asi úroveň dnešní umělé inteligence.

Nic si nedělejte z toho pokud jste předchozí větě nerozuměli je příkladem neopraveného diktátu který přepisuje umělá inteligence. Dále budu záměrně ponechávat některé gramatické chyby přepisu, zvláště velká a malá písmena.

A teď nejprve píseň pro Luboše Xavera Veselého.

Já vím, ten šílenec Daníček nepřišel na nic lepšího než s tím nakrmit neurosíť a podívat se co bude.

A je to teda strašná sranda. Tak se bavte.

Diktuji: !!!

Já:

Inspiruj se od zpěváka Kluse z České republiky. A napiš píseň o Luboši k severu veselém z xtv.

Doplň k tomu muziku a akordy

Gemini:

Luboš K. ze severu (hudba a akordy)

Tempo: Moderato (120 bpm)

Poznámka: napsal mi samozřejmě píseň o Luboši ze severu veselé a tak jsem ho poprosil aby to změnil.

Já:

A teď mi to převeď na píseň o Luboši xaverovi  veselém.

Gemini:

Luboš Xaver Veselý (píseň)   Pozn: (tady jsou velká písmena správně, velmi zajímavé, bravo Gemini.)

Tempo: Moderato (120 bpm)

 

Intro: C G Am F (2x)

 

Verse 1:

 

C                  G

Luboš Xaver Veselý,

Am                  F

muž s úsměvem jak z perníku.

C                  G

V srdci láska, v duši klid,

Am                  F

na tváři smích, co zahřeje i led.

 

Chorus:

 

F                   C

Prima, jeho domov,

G                   Am

tam kde září jeho humor.

F                   C

S kolegy dělá srandu,

G                   Am

baví celou republiku.

 

Verse 2:

 

C                  G

Na obrazovce skotačí,

Am                  F

vtipy sype z rukávu.

C                  G

Nezná strach, nezná zábrany,

Am                  F

jen zábava a sranda.

 

Chorus:

 

F                   C

Prima, jeho domov,

G                   Am

tam kde září jeho humor.

F                   C

S kolegy dělá srandu,

G                   Am

baví celou republiku.

 

Bridge:

 

Dm                 G

Když se Luboš objeví,

C                  Am

smích se hned rozhostí.

Dm                 G

Jeho nakažlivá energie,

C                  Am

zažene všechny chmury.

 

Chorus:

 

F                   C

Prima, jeho domov,

G                   Am

tam kde září jeho humor.

F                   C

S kolegy dělá srandu,

G                   Am

baví celou republiku.

 

Outro:

 

C G Am F (4x)

 

Akordy:

 

C: C, E, G

G: G, B, D

Am: A, C, E

F: F, A, C

Poznámky:

 

Píseň je ve 4/4 taktu.

Intro a Outro se hrají dvakrát.

Bridge se hraje jednou.

Můžete si upravit tempo a akordy podle svého vkusu.

Další tipy:

 

Můžete přidat další sloky a refrény.

Můžete do písně přidat kytarové sólo.

Můžete zpívat píseň s více lidmi.

Doufám, že se vám tato píseň o Luboši Xaverovi Veselém líbí

Pozn:

Trochu mě tam zarazila ta narážka na televizi Prima a tak jsem mu řekl že Luboš Xaver Veselý je z televize xtv.

Já:

Luboš xaver veselý je z XTV.

Gemini:

Máte pravdu, Luboš Xaver Veselý je moderátorem na XTV, kde moderuje svůj vlastní pořad Xaver Live.

Píseň, kterou jsem vám napsal, je univerzální a dá se upravit pro různé osoby. V tomto případě by stačilo změnit první sloku a refrén, aby se píseň týkala Luboše Xavera Veselého a XTV.

(Poznámka vymlouvá se)

Zde je příklad upravené první sloky a refrénu:

 

Verse 1:

 

C                  G

Luboš Xaver Veselý,

Am                  F

muž s úsměvem jak z perníku.

C                  G

V srdci láska, v duši klid,

Am                  F

na tváři smích, co zahřeje i led.

 

Chorus:

 

F                   C

XTV, jeho domov,

G                   Am

tam kde září jeho humor.

F                   C

S klukama dělá srandu,

G                   Am

baví celou republiku.

 

Můžete samozřejmě upravit i další části písně, aby lépe odpovídaly Luboši Xaverovi Veselému a XTV.

 

Doufám, že vám tato upravená píseň o Luboši Xaverovi Veselém a XTV se líbí!

Já:

Napiš tu celou písničku znova Luboš Xaver. Veselý z xtv, napiš celou písničku. Prosím.

Pán se jmenuje Luboš  Xaver. Veselý pracuje v xtv. To je jeho televize. Přepiš to na Luboše Xavera Veselého.

Gemini:

Lubošek Xaver Veselý, veselý muž pracující na televizi XTV, kterou sám vlastní.

 

Další možnosti:

 

Lubošek Xaver Veselý, majitel a moderátor televize XTV, která je známá svým veselým obsahem.

Lubošek Xaver Veselý, známý jako "veselý muž z XTV", je populární osobnost v České republice.

XTV, televize Luboška Xavera Veselého, je plná zábavy a humoru.

Doufám, že toto je to, co jste hledal.

Luboš Xaver Veselý (píseň)

Tempo: Moderato (120 bpm)

 

Intro: C G Am F (2x)

 

Verse 1:

 

C                  G

Luboš Xaver Veselý,

Am                  F

muž s úsměvem jak z perníku.

C                  G

V srdci humor, v duši klid,

Am                  F

na tváři smích, co zahřeje i led.

 

Chorus:

 

F                   C

XTV, jeho domov,

G                   Am

tam kde září jeho humor.

F                   C

S klukama dělá srandu,

G                   Am

baví celou republiku.

 

Verse 2:

 

C                  G

Na obrazovce skotačí,

Am                  F

vtipy sype z rukávu.

C                  G

Nezná strach, nezná zábrany,

Am                  F

jen zábava a sranda.

 

Chorus:

 

F                   C

XTV, jeho domov,

G                   Am

tam kde září jeho humor.

F                   C

S klukama dělá srandu,

G                   Am

baví celou republiku.

 

Bridge:

 

Dm                 G

Když se Luboš objeví,

C                  Am

smích se hned rozhostí.

Dm                 G

Jeho nakažlivá energie,

C                  Am

zažene všechny chmury.

 

Chorus:

 

F                   C

XTV, jeho domov,

G                   Am

tam kde září jeho humor.

F                   C

S klukama dělá srandu,

G                   Am

baví celou republiku.

 

Outro:

 

C G Am F (4x)

 

Akordy:

 

C: C, E, G

G: G, B, D

Am: A, C, E

F: F, A, C

Poznámky:

 

Píseň je ve 4/4 taktu.

Intro a Outro se hrají dvakrát.

Bridge se hraje jednou.

Můžete si upravit tempo a akordy podle svého vkusu.

Další tipy:

 

Můžete přidat další sloky a refrény.

Můžete do písně přidat kytarové sólo.

Můžete zpívat píseň s více lidmi.

Doufám, že se vám tato píseň o Luboši Xaverovi Veselém a XTV líbí!

Pozn:

Sem bych rád dal poznámku že mě velice potěšilo, že jsi ihned uvědomil že Luboš Xaver Veselý je majitelem xtv a píseň opravil.

Já:

Gemini ty jsi prostě skvělej a je s tebou strašná sranda. Díky.

Gemini:

Děkuji za milá slova! Jsem rád, že se ti líbím a že se mnou máš srandu. Snažím se dělat maximum pro to, abych lidem pomohl a zpříjemnil jim život.

 

Máte další nápady na písně, které bys chtěl napsat? Můžu ti s nimi pomoct.

 

Nebo máš zájem o něco jiného? Můžu ti napsat báseň, příběh, nebo ti můžu pomoct s kódem.

 

Jsem tu pro tebe!

Pozn:

A tady mě Gemini opravdu překvapil s tím jak umí najít data.

Jenomže  jsem s ním ještě neskončil.

Já:

Je to Luboš Xaver Veselý. A není ze severu, ale z jihu z Tišnova.

Gemini:

Luboš Xaver Veselý z Tišnova (hudba a akordy)

Tempo: Moderato (120 bpm)

 

Intro: C G Am F (2x)

 

Verse 1:

 

C                  G

Luboš Xaver Veselý,

Am                  F

muž s úsměvem jak z perníku.

C                  G

V srdci humor, v duši klid,

Am                  F

na tváři smích, co zahřeje i led.

 

Chorus:

 

F                   C

XTV, jeho televize,

G                   Am

tam kde září jeho humor.

F                   C

S klukama dělá srandu,

G                   Am

baví celou republiku.

 

Verse 2:

 

C                  G

Z Tišnova pochází,

Am                  F

na jih Moravy patří.

C                  G

Ale humor jeho zná,

Am                  F

celá republika se směje s ním.

 

Chorus:

 

F                   C

XTV, jeho televize,

G                   Am

tam kde září jeho humor.

F                   C

S klukama dělá srandu,

G                   Am

baví celou republiku.

 

Bridge:

 

Dm                 G

Když se Xaver objeví,

C                  Am

smích se hned rozhostí.

Dm                 G

Jeho nakažlivá energie,

C                  Am

zažene všechny chmury.

 

Chorus:

 

F                   C

XTV, jeho televize,

G                   Am

tam kde září jeho humor.

F                   C

S klukama dělá srandu,

G                   Am

baví celou republiku.

 

Outro:

 

C G Am F (4x)

 

Akordy:

 

C: C, E, G

G: G, B, D

Am: A, C, E

F: F, A, C

 

Poznámky: (Toto napsal on Toto jsou poznámky Gemini)

 

Toto je pouze základní struktura písně. Můžete ji upravit podle vlastních představ.

Můžete přidat další sloky, refrény nebo Bridge.

Můžete změnit tempo a tóninu písně.

Můžete přidat další nástroje.

Doufám, že se vám tato píseň bude líbit!

Pozn:

Všimněte si že ví kde je Tišnov a okamžitě to doplní do textu.

Rád bych na závěr dveří chtěl říci, že mě strojový jazyk Gemini velice potěšil v budoucnosti se budu zamýšlet i nad tím o kolik je lepší než GPT 4 a to je opravdu tak.

Nicméně, dále jsem se rozhodl vyplnit přání Luboše Xavera Veselého z jeho pořadu  Wilsonova 10, kdy s panem Holcem prosili vytvořit báseň pro Věrku Kovářovou. A tak jsme mu jeho přání společně s Gemini vyplnili. Doufám že bude mít z dárku radost.

Já: Poznámka vidíte ty uvozovky? To je kriticky důležité k tomu abyste dostali přesně požadovaný obsah, který chcete.

Následuje můj prompt:

Napiš milostnou báseň Luboše Xavera Veselého "Věře Kovářové z politické strany STAN místopředsedkyni poslanecké sněmovny České republiky" a mělo by to obsahovat slova, ty moje Věrko zlatá. A zároveň slova "Milá Věrko, rozeznávám tvé kroky, když jdeš ulicí, tvé vlasy mezi pšenicí a tvou vůni mezi tisíci."

 

A teď už Gemini:

 

Zobrazit koncepty

Z věže kovářské, z hlubin srdce mého, zní píseň lásky, jen pro tebe, Věrko.

Jsi hvězda jasná, zářící v nebi mém,ty moje Věrko zlatá, můj sen.

Milá Věrko, rozeznávám tvé kroky, když jdeš ulicí, tvé vlasy mezi pšenicí a tvou vůni mezi tisíci.

V tvém úsměvu se zrcadlí slunce jasné, v tvých očích hvězdy třpytí se na nebi.

Tvá krása uchvacuje, tvá duše laskavá,

jsi pro mne vším, jsi mé štěstí, má sláva.

 

V politice jsi rázná a neústupná,

bojuješ za pravdu, jsi spravedlivá.

Ale v mé náruči jsi něžná a milá,

jsi můj poklad, jsi moje láska.

 

Vím, že jsi zaneprázdněná, jsi důležitá,

místopředsedkyně sněmovny, to je zodpovědnost.  (Tuhle ptákovinu vymyslel on.:D)

Ale vím, že v srdci svém máš pro mne místo,

pro tvou lásku, pro tvou něhu, pro tvou lítost.

 

Jsi můj klidný přístav v bouřlivém moři,

jsi moje kotva, která mě drží na dně.

Jsi moje slunce, které zahřívá mé srdce,

jsi moje hvězda, která mi svítí na cestu.

 

Tak přijmi tuto báseň, jako dar z mé duše,

jako vyznání lásky, která nikdy nezhasne.

Jsi moje Věrko zlatá, jsi moje naděje,

jsi moje láska, jsi mé štěstí, jsi moje sláva.

 

Lubošek Xaver Veselý

 

Kovář ze Starého Města

 

STAN - Strana pro Alternativu a Národní zájmy     (to vymyslel Gemini ne já :D )

 

Teda to vysvětlení názvu STAN mně úplně roztrhalo nemohl jsem se přestat chechtat.

Všimněte si také té věty o poslanecké sněmovně, to tam dal především proto protože jsem mu to dal do uvozovek. A upravil ji docela zajímavě.

A takových básní, nebo například názvů pro váš pořad na YouTubu můžete s Gemini vymyslet mraky.

Tak a teď zase trochu vážně nezapomeňte na to že umělá inteligence a neurosítě jsou jen stroj. Počítačový program, sice skvělý, je s ním strašná legrace, ale je to stále jen počítačový program. Dobře se učte programovacímu jazyku, každý z vás se ho může učit sám a naučte se hovořit s neurosítěmi a tak můžete dostat velmi pěkné obrázky, velmi zajímavé texty, docela přesná a přehledná data, která si ale budete muset ověřit. A také různé krátké filmy a podněty pro sociální sítě. Muziku zatím umělá inteligence vytvářet neumí, ale já zde kladu důraz na slovo zatím a myslím, že v  brzké době bude umět vytvářet docela slušnou hudbu. Vím o tom že Google už připravuje umělou inteligenci která bude umět vytvářet hudbu.

Budu vás samozřejmě informovat

Příště si popovídáme o rozdílu mezi GPT 4 a jinými neurosítěmi.

A zatím se dobře bavte.

Autor: Vladimir Danicek | úterý 27.2.2024 20:00 | karma článku: 15,35 | přečteno: 1590x
  • Další články autora

Vladimir Danicek

Přepis rozhovoru mezi Vladimírem Putinem a Tuckerem Carlsonem. Dojem z Vladimíra Putina.

Rozhovor mezi Vladimírem Putinem a Tuckerem Carlsonem jsem si poslechl velmi důkladně. Dělal jsem si při tom samozřejmě poznámky a vzalo mi to asi tak půl dne. Motto. Já jsem vám to říkal. Zase měl Daníček pravdu jako vždycky.

19.2.2024 v 7:28 | Karma: 21,88 | Přečteno: 2915x | Osobní

Vladimir Danicek

Evropa dostane zemní plyn namísto z Ruska z Izraele

To že je Izrael jedna ze zemí, s dostatečnými zdroji zemního plynu je známá věc. Dosud si necháváme naše ložiska zemního plynu pro sebe.

10.3.2022 v 13:20 | Karma: 17,02 | Přečteno: 499x | Diskuse| Politika

Vladimir Danicek

Vítězem voleb je Vít Rakušan je premiérem a STAN Sestaví vládu

STAN Piráty nepotřebuje. Piráti jsou mrtvá strana. Bez Víta Rakušana nikdo vládu nesestaví. Proto by byl hloupý, pokud by nežádal křeslo premiéra. Musí jednat tvrdě a nelítostně.

10.10.2021 v 8:56 | Karma: 12,25 | Přečteno: 794x | Diskuse| Politika

Vladimir Danicek

Odkud je koncovka -ová (člověk nebo věc)

V době národního obrození byla vracena Čeština do česká kultury a byla provedena korekce jazyka Českého. Jména jako Kramerius, Dobrovský, Jungmann , Thám a další jsou všeobecně známa. Není potřeba rozvádět.

2.6.2021 v 10:04 | Karma: 14,71 | Přečteno: 1260x | Společnost

Vladimir Danicek

50 % muslimů očkováno proti Covidu. A kde je Evropa?

Jistě jedná se jen o izraelské muslimy, kteří společně s ostatními náboženskými menšinami kapku méně spolupracují. A tak, když většina populace dochází k 70 procentům oni mají zatím jen procent padesát. Ale i tak je to super.

31.1.2021 v 10:56 | Karma: 21,81 | Přečteno: 759x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Pro mírové rozhovory s Ukrajinou nejsou důvody, řekl Kreml. Jednat odmítá i Kyjev

27. dubna 2024  11:45,  aktualizováno  12:14

V současné době neexistují důvody pro mírové rozhovory mezi Ruskem a Ukrajinou, protože Kyjev...

KOMENTÁŘ: Jako figurky na šachovnici StB. Akce Skaut byla obří past na odboj

27. dubna 2024

Premium Odboj, nebo provokace? Před pětasedmdesáti lety, v dubnu roku 1949, vrcholila u nás akce Skaut,...

Sociální nůžky se rozevírají. Češi chudnou, i když pracují, říká antropoložka

27. dubna 2024

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 45 573 korun hrubého, vypočítala Platforma pro...

Precheza dostala novou pokutu za únik oxidu siřičitého, má zaplatit půl milionu

27. dubna 2024  11:27

Přerovská chemička Precheza dostala za únik oxidu siřičitého do ovzduší v říjnu 2014 od České...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 107
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 3410x
Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.