Vladimir Danicek

Především jsem lékař, mám svoji kliniku a svoji společnost a mám rád svoji profesi.Jsem pravicově zaměřený člověk. Představuji své názory a svůj pohled s výhodou nadhledu od jinud!

Jsem známý tím, že pro pacienty, laiky, i veřejnost popularizuji a vysvětluji různá onemocnění tak, aby to pochopili.  Kolegové mě sice chtějí někdy zabít, neuvědomujíce si, že jejich učená vysvětlení laik nechápe a odcházejíc z ordinace je moudrý přesně tak, jako když do ní vstoupil.

Vladimir Danicek

Plačící Topolánek mě dojal, dejte mu lízátko a pošlete ho do kina

Když před měsícem Cipi Livny vyhrála v Izraeli volby, tak podle volebního zákona, předstoupili politické strany před prezidenta Perese a ten kdo přinesl nadpoloviční podporu (alespoň 61%) dostal možnost složit vládu. Byl to „poražený“ Jestřáb Natanyahu. Cipi bojující jako lvice nakonec odešla do opozice a hrdě stala se její vůdkyní. Prohlásila, že Izrael potřebuje silnou konstruktivní opozici.

27.3.2009 v 8:40 | Karma: 45,34 | Přečteno: 13163x | Diskuse| Politika

Vladimir Danicek

Jméno pádu Topolánka fotbalová vláda a fanoušci

Shodneme se, že pád není pádem vlády jako takové, ale pád přístupu Mirka Topolánka jako typického představitele ODS k okolí. Pokud pročítám český tisk a diskuse čím dál tím více dostávám pocit, že přístup Čechů k politice je v pravdě fotbalový a Squadra azura na jedné straně se utkává s Orange roses na straně druhé, k tomu jim ještě sekundují Black falcons, Green jokers a Red bloodders.

26.3.2009 v 8:40 | Karma: 26,45 | Přečteno: 2005x | Diskuse| Politika

Vladimir Danicek

Lovci lebek, prohnilí politici a špinaví novinářští šmejdi

Jeden z mých oblíbených filmů je Good, bad and ugly a tento název by se možná hodil i na českou politiku. A proč vlastně jen českou, že. V cizině je to více méně podobné, ale v řadě zemí mají zřízení zabraňující přílišnému zneužití a prorůstání organizovaného zločinu do politiky.

25.3.2009 v 22:40 | Karma: 23,98 | Přečteno: 1537x | Diskuse| Politika

Vladimir Danicek

Jsem feminista. Věnováno ženám a bloggerkám zvláště.

Pánové prominou. Mám rád ženy právě pro jejich ženství vyjádřené vně i uvnitř. S kamarádem si mohu popovídat u piva o fotbale a o politice, ale bude to zcela jiný rozhovor, než ten samý který je možno vést s ženou u skleničky vína. Ženy jsou krásná něžná stvoření a je pravdou, že jsou věci, ve kterých jsme stejní a ve kterých se doplňujeme. Miluji ženství a vůbec nechápu, co ženy vidí na těch obhroublých chlupatých stvořeních opačného pohlaví... Tedy chápu, vysvětlila mi na svém blogu to kolegyně bloggerka Mona a je jasné, že ženy to cítí přesně naopak.

5.3.2009 v 19:10 | Karma: 28,21 | Přečteno: 3050x | Diskuse| Politika

Vladimir Danicek

Druhá strana Davida Ratha. Přestaňte s lynčem!

Dovolte, abych se nepřipojil k všeobecnému lynči na Davida Ratha. A myslím, že stačí. Čeho je moc, toho je příliš. Na protest jsem použil obrázek, který vidíte.

7.2.2009 v 12:15 | Karma: 22,17 | Přečteno: 2168x | Diskuse| Politika

Vladimir Danicek

Dopis šéfredaktorovi Čásenskému: Za zákon o odposleších můžete Vy!

Nemyslím tím samozřejmě Vás osobně, mám na mysli všechny zodpovědné redaktory, českých sdělovacích prostředků, včetně pana Musila. Vy jste ve svém postavení jeden s vůdčích představitelů českých sdělpvacích prostředků. To co se děje v Česku je s prominutím divoký západ novinářských kovbojů, střílejících od pasu na všechno co se hne bez jakéhokoli náznaku slitování a bez jakéhokoli rozlišení. Dovolte mi, abych Vám oznámil, že jste si o to koledovali a já se jen divím, že to přišlo tak pozdě.

5.2.2009 v 21:30 | Karma: 31,66 | Přečteno: 1787x | Diskuse| Politika

Vladimir Danicek

V zimě se Putin ptá. Co jsi dělal v létě? A Zavře plyn.

Putin vás drží pěkně pevně v rozkroku přátele. A neříkejte, že jsem vás nevaroval. Není to ode mne pěkné a vím, že se to nedělá. Ale když jsem vás varoval, říkal co je to za svoloč, nikdo mě nebral vážně. Kromě pana Putina. http://danicek.blog.idnes.cz/c/45756/Historie-se-vraci-Gruzie-a-Cesko-v-letech-19381968.html

20.1.2009 v 21:40 | Karma: 35,44 | Přečteno: 2096x | Diskuse| Politika

Vladimir Danicek

Černý muž v Bílém domě

Reakcí na můj včerejší článek o prezidentu Obamovi jsem dostal, nemálo a většina z nich byla k mé lítosti plná nepochopení základního problému. A tak bych rád abyste si před, tím než budete pokračovat, přečetli dva články, lidí, se kterými se do značné míry ztotožňuji a které téma rozebírají a vysvětlují.

20.1.2009 v 17:55 | Karma: 30,67 | Přečteno: 4786x | Diskuse| Společnost

Vladimir Danicek

Mám sen. Dny svobody 19.1. Den M.L. Kinga 20.1 Den B.H. Obamy

My nejsme Amerika, my nejsme severní Amerika, my jsme Spojené Státy Americké to řekl nastupující prezident Spojených Států Amerických při své kampani. Ještě mnohokrát dodal: “Ano my můžeme“. Neznámý senátor z Illinois, všeho všudy pátý americký senátor, černé barvy pleti, dokázal přesvědčivě zvítězit v primárkách i prezidentských volbách.

19.1.2009 v 22:25 | Karma: 26,77 | Přečteno: 1769x | Diskuse| Politika

Vladimir Danicek

Ministr Čunek chyboval? At´ na to načunkuje.

Už dávno jsem se naučil, neřešit to, co mi nepřísluší. Já se zabývám medicínou, to mi jde skvěle a to je to co dělám a čím se živím. V izraelské společnosti, která je velmi tvrdá v mezilidských vztazích, jsem se dostal do pozice člověka, kterého si hodně lidí dalo jako přesnídávku, jen osolit... A tak jsem se zeptal svého bývalého bosse, který je dnes bossem v NJ Hospital, co s tím. Dal mi tehdy telefon na jeho právníka, který je vynikající, a který pro mě pracuje. Nájmy, koupě, prodeje, smlouvy dohody s úřady. Je to jeho věc, za to ho platím, když něco zkazí, od toho má pojištění. To samé auditor (účetní). Nevím kde je daňový úřad. Já léčím je i jejich rodiny a vše je v pohodě.

9.1.2009 v 8:45 | Karma: 27,25 | Přečteno: 1917x | Diskuse| Politika

Vladimir Danicek

Operace " Lité Olovo" v (G)aze - Reportáž z první ruky díl7

První část Operace "lité olovo" proti palestinské armádě pod vedením Hamassu se sídlem v Aze končí, čeká se na strategické rozhodnutí vlády. Otázkou jsou cíle celé akce. Pokud se Hammas vzdá, uzná Izrael a zaváže se dodržovat příměří, bude možné válku ukončit. Pokud ne operace bude pokračovat pozemní ofenzívou.

30.12.2008 v 14:20 | Karma: 38,26 | Přečteno: 3324x | Diskuse| Politika

Vladimir Danicek

Ing. Václave Klausi, omluvte se, nebo dokažte svá tvrzení.

Prezident Klaus několikrát tvdě napadl Gruzii USA a země ES v souvislosti s válkou v Gruzii a tohle je výzva, aby dokázal anebo odvolal svá tvrzení.

19.8.2008 v 14:50 | Karma: 21,78 | Přečteno: 1750x | Diskuse| Ostatní

Vladimir Danicek

Historie se vrací Gruzie a Cesko v letech 1938&1968

Je nějaká souvislost meyi dnešní Gruzií a Československem z let 1938 a 1968 pokud je tak jaká?

12.8.2008 v 8:35 | Karma: 25,55 | Přečteno: 1863x | Diskuse| Společnost

Vladimir Danicek

Gruzínsko česká souvislost - výzva pánum Topolánkovi a Paroubkovi

Gruzínsko česká souvislost čtyřiceti let (1968 -2008) - otevřena výzva pánum Topolánkovi, Paroubkovi a ostaním osobnostem Česka po sametové revoluci

9.8.2008 v 21:30 | Karma: 28,41 | Přečteno: 1805x | Diskuse| Ostatní

Vladimir Danicek

Šeich Yasin s MUDr. Rantisim léčili děti do roztrhání jejich těl.

V dubnu roku 2004 byl konečně zabit dr. Rantisi druhý z dua lékařů palestinských dětí. Pan doktor Rantisi byl dětským lékařem a léčil palestinské děti velmi podivným způsobem. Ale začněme po pořádku.Byli dva, „duchovní vůdce“ a hlava Cham ́ásu Šeich Yasin a jeho zástupce MUDr. Rantisi, který před tím než se stal islamistou byl stoupencem komunismu. Šeich Yasin byl invalida vozíčkář, ne proto jak tvrdil, že byl zraněn při boji s Izraelci, ale proto, že se zranil v mládí při hraní basketbalu. V 90-tých letech byl uvězněn za vraždy Izraelců a později vyměněn za izraelského zajatce v Syrii.

3.3.2008 v 18:00 | Karma: 34,64 | Přečteno: 3158x | Diskuse| Ostatní

Vladimir Danicek

Palestinští teroristé vraždí izraelské civilní obyvatelstvo

27.2.2008 dopadlo na izrelské město Sderot dalších 50 raket Kassam a na město Aškelon několik ruských Kat ́ušot typu Grad. Problém je navíc v tom že si palestinští teroristé vybírají velmi přesné cíle kterými jsou především školy http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3253174,00.html, nemocnice a obytné domy, a ze stejných míst v Aze (ne Gaze jak se nesprávně přepisuje), tedy škol nemocnic a obytných budov tyto rakety střílejí proto, že se spoléhají na morální zásady napadeného, který nevrátí útok stejným způsobem. http://www.ynet.co.il/english/articles/0,7340,L-3466387,00.html

3.3.2008 v 7:30 | Karma: 29,39 | Přečteno: 1912x | Diskuse| Společnost